آکسفورد Covid-19 واکسن باعث پاسخ ایمنی در اوایل تست

صادر شده در: 20/07/2020 - 19:21 یک واکسن آزمایشی در حال توسعه توسط AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد در برابر کر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

صادر شده در:

یک واکسن آزمایشی در حال توسعه توسط AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد در برابر کروناویروس جدید تولید و پاسخ ایمنی در مراحل اولیه آزمایشات بالینی داده ها نشان داد در دوشنبه حفظ امید آن می تواند در استفاده از پایان سال است.

تبلیغات

این واکسن به نام AZD1222 شده است شرح داده شده توسط سازمان بهداشت جهانی دانشمند ارشد به عنوان نامزد پیشرو در یک مسابقه جهانی برای توقف یک بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 600 ، 000 نفر است.

بیش از 150 ممکن است واکسن در مراحل مختلف توسعه و آمریکا داروسازی فایزر و چین CanSino بیولوژیک نیز گزارش داد پاسخ مثبت برای نامزدهای خود را در روز دوشنبه.

این واکسن از AstraZeneca و بریتانیا دانشگاه آکسفورد باعث عوارض جانبی جدی ندارد و بدستآمده آنتی بادی و سلول T پاسخ های ایمنی با توجه به نتایج آزمایش در مجله لانست منتشر شده مجله پزشکی, با قوی ترین پاسخ دیده می شود در افرادی که دریافت دو دوز.

نخست وزیر بوریس جانسون که دولت کمک کرده است تا در این پروژه سرمایه گذاری مورد ستایش قرار داد و نتایج را به عنوان "بسیار مثبت اخبار" هر چند محققان هشدار داد این پروژه هنوز در مرحله اولیه است.

"هنوز کارهای زیادی باید انجام شود قبل از ما می توانیم تایید اگر ما واکسن کمک خواهد کرد که مدیریت COVID-19 همه گیر" واکسن توسعه دهنده سارا گیلبرت گفت. "ما هنوز هم نمی دانم که چگونه قوی یک پاسخ ایمنی بدن ما نیاز به تحریک به طور موثر محافظت در برابر SARS-CoV-2 عفونت است."

AstraZeneca سهام رسید 10% اما پس از آن داد تا بسیاری از کسانی که دستاوردهای به جلو 1.45% در روز است.

AstraZeneca امضا توافق نامه با دولت ها در سراسر جهان به تامین واکسن باید آن را اثبات موثر و به دست آوردن تصویب قانونی. آن است گفت: آن را نمی خواهد به دنبال سود حاصل از واکسن در طول بیماری همه گیر.

AZD1222 توسعه داده شد توسط آکسفورد و دارای مجوز به AstraZeneca است که آن را به مقیاس بزرگ در اواخر مرحله آزمایش برای آزمایش اثر بخشی آن. آن را امضاء کرده است معاملات به تولید و عرضه بیش از 2 میلیارد دوز از این ضربه با 300 میلیون دوز اختصاص داده شده برای ایالات متحده است.

پاسکال Soriot مدیر اجرایی AstraZeneca گفت: این شرکت در مسیر تولید دوز سپتامبر اما امیدوار است که آن را در دسترس خواهد بود در این سال لولایی در چگونه به سرعت در اواخر مرحله آزمایش می تواند تکمیل شود با توجه به رو به کاهش شیوع این ویروس در بریتانیا.

در اواخر مرحله محاکمه در راه هستند در برزیل و آفریقای جنوبی هستند و با توجه به شروع در ایالات متحده, که در آن شيوع بالاتر است.

هدف قرار دادن دو دوز

محاکمه نتایج نشان داد که قوی تر پاسخ ایمنی در 10 نفر داده می شود یک دوز اضافی از واکسن پس از 28 روز انعکاس یک دادگاه در خوک ها.

آکسفورد گیلبرت گفت: در مراحل اولیه دادگاه نمی تواند تعیین کند که آیا یک یا دو دوز مورد نیاز خواهد بود برای ارائه ایمنی.

"ممکن است که ما لازم نیست دو دوز, اما ما می خواهم به دانستن آنچه که ما می تواند دستیابی به," او گفت.

AstraZeneca را biopharma رئیس منه Pangalos گفت: این شرکت تکیه داده بود نسبت به دو دوز استراتژی برای بعد مرحله محاکمه و نمی خواهید به خطر از یک و یا دوز پایین است که ممکن است کار نمی کند.

این سطوح آنتی بادی تولید شده بودند "در منطقه" از آن دیده می شود در نقاهت بیماران, او گفت:.

آزمایشی شامل 1,077 افراد سالم سالخورده 18-55 سال بدون سابقه COVID-19. محققان گفت: این واکسن باعث عوارض جانبی جزئی بیشتر از گروه کنترل است اما برخی از این می تواند با کاهش مصرف این داروی مسکن پاراستامول است که همچنین به عنوان شناخته شده و استامینوفن.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن