Pac-12 بازیکنان فوتبال خواست به مذاکره حمایت

یک پیام متنی گردش در میان Pac-12 بازیکنان فوتبال است که تشویق آنها را به انتخاب کردن از شیوه ها و بازی ها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 مرداد 1399

یک پیام متنی گردش در میان Pac-12 بازیکنان فوتبال است که تشویق آنها را به انتخاب کردن از شیوه ها و بازی ها تا زمانی که آنها می توانند مذاکره حمایت و مزایای مربوط به بهداشت و ایمنی و حقوق اقتصادی و مبارزه با بی عدالتی نژادی

ESPN اولین گزارش این جنبش ممکن است در میان بازیکنان در چند Pac-12 مدرسه و ورزشی منتشر شده متن دعوت نامه. متن می گوید: اعلام عمومی همراه با یک لیست از خواسته ها منتشر خواهد شد دوشنبه از طریق بازیکنان تریبون و رسانه های اجتماعی.

"هدف ما این است به دست آوردن یک قرارداد نوشته شده با Pac-12 است که از نظر قانونی تضمین می کند ما ارائه شده در زیر حمایت و مزایای" متن می گوید: قبل از اینکه مثال: اطمینان از امن بازی در طول COVID-19; مبارزه نژادی و بی عدالتی; امن اقتصادی حقوق و غرامت عادلانه; محافظت از تمام رشته های ورزشی; و به دست آوردن سلامت طولانی مدت بیمه.

Pac-12 روز جمعه اعلام کرد طرح خود را برای به تاخیر انداختن شروع فصل به سپتامبر. 26 و بازی تنها 10 بازی های کنفرانس در تلاش مدیریت احتمالی از این بیماری همه گیر.

این کنفرانس تصویب یک طرح است که اجازه خواهد داد که تیم برای شروع 20 ساعت در هفته از فعالیت های تیم از جمله آموزش وزن جلسات و شیوه های بدون تماس. پیش فصل تمرین در Pac-12 برنامه ریزی شده است برای شروع Aug. 17 اما در حال حاضر کال عامل تحت محدودیت های محلی که جلوگیری از خرس از تمرین.

Pac-12 گفت: از آن شده است تماس, توسط, گروه, اما در بیانیه ای گفت. "ما حمایت از ما دانشجو-ورزشکاران با استفاده از صدای خود و ارتباطات به طور منظم با ما دانشجو-ورزشکاران در سطوح مختلف در طیف وسیعی از موضوعات. ... ما روشن ساخته است که هر دانشجویی که بخواهد به بازگشت به رقابت برای ایمنی و سلامت دلایل خود را در بورس حفظ شود."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن