Pac-12 در حال نهایی 10-برنامه بازی برای فوتبال فصل

Pac-12 در حال نهایی یک طرح برای 10-بازی کنفرانس-تنها تخته سنگ میان پس زمینه افزایش coronavirus موارد در سر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

Pac-12 در حال نهایی یک طرح برای 10-بازی کنفرانس-تنها تخته سنگ میان پس زمینه افزایش coronavirus موارد در سراسر منطقه است.

این کنفرانس پیشنهاد خواهد برای سپتامبر. 19 شروع فصل دو هفته پس از تیم ها در اصل برنامه ریزی شده برای باز کردن بازی. تیم را 14 هفته به بازی از 10 بازی های کنفرانس, که شامل یک حریف بیشتر از حد معمول از مقابل بدست آورد.

Pac-12 قهرمانی بازی این است که میله میله برای دسامبر. 4 در Allegiant ورزشگاه در لاس وگاس, اما آن نیز می تواند منتقل می شود.

دو هفته پیش از اعلام این تصمیم به حرکت به یک کنفرانس-تنها برنامه کمیسر لری اسکات توضیح داد که Pac-12 خواهد بود "نیاز به ارائه خود را با حداکثر انعطاف پذیری به برنامه و برای به تاخیر انداختن هر حرکت به مرحله بعدی از بازگشت به بازی و فعالیت."

با فشار دادن تاریخ خواهد بود که در کنفرانس تیم اول قادر به باز کردن سقوط اردوگاه.

در جای دیگر

تایسون, 54, برنامه بازگشت به بوکس

مایک تایسون در حال آمدن است به بوکس در سن 54.

سابق قهرمان سنگین وزن خواهد شد دیدار با چهار بخش قهرمان روی جونز جونیور, 51 در هشت دور مسابقه نمایشگاه در سپتامبر. 12 در کرسن سیتی (لس آنجلس).

گلف: Richy Werenski رتبه 248th در جهان ساخته شده کوتاه زدن توپ مرغک روی par-5 18 روز شنبه برای یک 8-تحت-par 63 و در دور اول سرب در PGA Tour 3M باز در Blaine, Minn., در حالی که داستین جانسون انصراف به دلیل مصدومیت پس از 78.

مایکل تامپسون شات 64 و دفاع از قهرمان متی ولف تونی Finau نیک Watney, Ryan Moore, Xinjun ژانگ و سابق کال بازیکن حداکثر هما شد و در 65.

• ایتالیا رناتو Paratore بود 7-تحت 64 در دور دوم به سرب در 11 زیر در انگلیسی کارشناسی ارشد در Newcastle-upon-Tyne, انگلستان است.

موتور ورزشی: دنی Hamlin شتافت و به او سری پیشرو پنجم جام نسکار سری پیروزی های نجومی عبور کوین Hoffman در اختتامیه دور و برگزاری Brad Keselowski به آن را بازگشت به عقب پیروزی در کانزاس جاده سریع السیر.

NHL: سیاتل NHL گسترش حق رای دادن مجموعه ای برای شروع بازی در 2021-22 فصل خواهد بود با نام مستعار Kraken.

فوتبال: در MLS برگشت مسابقات در دریاچه Buena Vista, Fla., Yordy Reyna و Cristian Dajome به ثمر رساند و شش دقیقه از هم جدا در نیمه دوم به عنوان ونکوور وایت کپس پیشرفته به مرحله حذفی با یک پیروزی 2-0 که حذف Chicago Fire.

همچنین در یک مسابقه بین در حال حاضر واجد شرایط تیم Portland Timbers امن کسب مقام اول در گروه F با تساوی 2-2 LAFC; Cristian Pavon را پنالتی در زمان توقف داد در حال حاضر حذف LA Galaxy 1-1 قرعه کشی که نگه داشته هوستون دینامو از پیشرفت.

اگهی: جان بلیک سابق اوکلاهما بازیکن فوتبال بود که اولین مدرسه, سیاه, سر مربی در هر ورزشی, درگذشت 59 از یک "قلب مربوط اضطراری" در دالاس همسرش Freda گفت. بلیک به حال 12-22 رکورد در سه فصل (1996-98) اما او را استخدام موفقیت گذاشته پایه و اساس این برنامه تجدید حیات.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن