همه گیر می تواند تا استفاده از مواد مخدر می گوید: سازمان ملل متحد به عنوان جهان, علائم روز جهانی مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر

صادر شده در: 26/06/2020 - 10:14Modified: 26/06/2020 - 10:14 Coronavirus همه گیر می تواند افزایش استفاده و قا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

Coronavirus همه گیر می تواند افزایش استفاده و قاچاق مواد مخدر و همچنین افزایش خطرات برای کاربران هشدار داد سازمان ملل متحد مواد مخدر و جرم سازمان (UNODC) در گزارش سالانه خود به عنوان جهان در روز جمعه, علائم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و قاچاق Traficking.

تبلیغات

در آن سال 2020 جهانی مواد مخدر گزارش آژانس سازمان ملل متحد گفت: Covid-19 بحران می تواند منجر به افزایش کلی در استفاده از مواد مخدر با یک تغییر نسبت به محصولات ارزان تر و تزریق که هر دو می تواند به معنای معرض خطر بیشتر برای کاربران است.

افزایش بیکاری و کاهش فرصت های ناشی از این بیماری همه گیر نیز به احتمال زیاد به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار فقیرترین آنها را بیشتر در معرض خطر استفاده از مواد مخدر و همچنین قاچاق مواد مخدر و کشت به منظور کسب درآمد, این گزارش می گوید.

"آسیب پذیر و به حاشیه رانده شده گروه, جوانان, زنان و فقرا پرداخت قیمت برای مشکل جهانی مواد مخدر. این COVID-19 بحران و رکود اقتصادی تهدید به ترکیب خطرات مواد مخدر بیشتر هنوز هم زمانی که سلامتی ما و سیستم های اجتماعی آورده شده است به آستانه و جوامع ما در حال تلاش برای کنار آمدن" گفت: UNODC, مدیر اجرایی, Ghada ولی در یک بیانیه است.

وین-آژانس گفت كه عبرت از آنچه اتفاق افتاده است در پی از سال 2008 بحران اقتصادی است.

سازمان ملل هشدار داده است که مواد مخدر مصرف شده است افزایش در یک "هشدار دهنده" رای بیش از دهه گذشته است.

همچنین هشدار داد که کشور به احتمال زیاد به کاهش بیشتر مربوط به مواد مخدر بودجه و به کمتر اولویت به ضد قاچاق عملیات و همکاری های بین المللی در پی این بیماری همه گیر.

افزایش بیکاری و کمبود فرصت های افزایش شانس که فقیر و محروم مردم "به نوبه خود به فعالیت های غیر قانونی مرتبط با مواد مخدر -- یا تولید یا حمل و نقل" در این گزارش گفت:.

"این COVID-19 بحران و رکود اقتصادی تهدید به ترکیب خطرات مواد مخدر بیشتر هنوز هم زمانی که سلامتی ما و سیستم های اجتماعی آورده شده است به آستانه و جوامع ما در حال تلاش برای مقابله" UNODC, مدیر اجرایی, Ghada ولی در بیانیه ای گفت و همراه با گزارش.

"ما باید همه دولت ها برای نشان دادن همبستگی بیشتر و ارائه پشتیبانی به کشورهای در حال توسعه بیشتر از همه برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و ارائه خدمات مبتنی بر شواهد برای استفاده از مواد مخدر و اختلالات مرتبط با بیماری است."

'نگران کننده'

این بیماری همه گیر در می آید در پشت یک روند در حال حاضر رو به افزایش استفاده از مواد مخدر به خصوص در کشورهای در حال توسعه با همكاري پیدا کردن 269 میلیون نفر در سال 2018 به حال استفاده از مواد مخدر حداقل یک بار تا 30 درصد از یک دهه قبل است.

"این بسیار نگران کننده ای افزایش می دهد. نه فقط افزایش مقدار از مردم با استفاده از مواد مخدر وجود دارد اما بیشتر جوانان و نوجوانان و کودکان با استفاده از مواد مخدر" ولی به خبرگزاری فرانسه گفت در روز پنج شنبه.

UNODC گفت: همه گیر می تواند بیشتر "تاثیر گسترده ای داشته".

مرز تعطیلی و دیگر اقدامات مربوط به ویروس در حال حاضر در اثر کمبود مواد مخدر در خیابان منجر به افزایش قیمت و کاهش خلوص این گزارش گفت:.

قاچاقچیان مواد مخدر به نظر می رسید بیشتر با تکیه بر مسیرهای دریایی از جمله ادامه مستقیم محموله های کوکائین از طریق دریا از آمریکای جنوبی به اروپا بلکه در حال حاضر حمل و نقل مواد مخدر از طریق رودخانه ها به جای جاده ها در آمریکای لاتین مخدر رسمی آنجلا به من گفت یک کنفرانس مطبوعاتی.

این گزارش که بیشتر مورد بررسی قرار داده تا اوایل سال 2019 گفت: استفاده از کوکائین و متامفتامین در حال افزایش بود و با رشد متامفتامین بازار در افغانستان و عراق است.

جهانی کوکائین تولید دوباره به تمام زمان بالا ادامه آن ضبط-تنظیم روند.

در حالی که سطح زیر کشت کوکا پایدار باقی مانده از سال 2017 تا 2018 تولید کارآمد تر تبدیل شده است به من گفت.

من همچنین اشاره کرد که چگونه در بازار داروهای اعتیاد آور تبدیل شده بود "بزرگتر و پیچیده تر" از آنجا که از تعداد فزاینده ای از مواد مورد آزار قرار گرفته که برخی از آنها در حال حاضر قانونی است.

کانابیس همچنان به طور گسترده استفاده می شود مواد مخدر در سراسر جهان با حدود 192 میلیون کاربر در سال 2018 است.

اما مواد مخدر استفاده می شود حدود 58 میلیون نفر بیشتر باقی مانده است مضر باشد.

مواد مخدر اختصاص دو سوم از برآورد 167,000 مرگ و میر مرتبط با مصرف مواد مخدر و اختلالات در سال 2017.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب