پاریس-منطقه شهرداران تماس در پاکسازی به تاخیر بازگشایی مدارس فراتر از مارس 11

صادر شده در: 04/05/2020 - 12:45بروز رسانی: 04/05/2020 - 12:45 فرانسه شهرداران به نمایندگی از Ile-de-France م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فرانسه شهرداران به نمایندگی از Ile-de-France منطقه که شامل شهر پاریس را به نام رئیس جمهور امانوئل پاکسازی به تاخیر بازگشایی مدارس تا پس از مارس 11, افشاگری در این طرح به عنوان یک "مجبور مارس" در خارج از کشور coronavirus مستند.

تبلیغات

در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور پاکسازی منتشر شده در La Tribune سایت روز یکشنبه گروهی از پاریس بیشتر شهرداران منطقه از جمله پایتخت فرانسه را Anne Hidalgo خواسته است که بازگشایی مهد کودک و مدارس به تعویق افتاد تا پس از مارس 11 استدلال مهلت است "قابل دفاع و غیر واقعی".

329 امضا برای این نامه می گویند که آنها می خواهند بیشتر مشاوره و بیشتر زمان "اجازه می دهد تا برای سخت افزار به همان اندازه دقیق بهداشت پروتکل" مه 11, زمانی که فرانسه شروع تدریجی در سراسر کشور مستند.

شهرداران تشبیه تقویم آماده سازی مستند پایان به "اجباری" از طریق انجام "حتی به عنوان ما هنوز باید تمام اطلاعات مربوط به جمعیت و دستورات نگه داشتن تغییر" شهرداران گفت.

'به وضوح prioritising کودکان'

دولت نیز انتقاد برای عدم مشورت با شهرداران در مورد چگونه به بهترین و سامان دادن دانش آموزان و معلمان را به مدارس.

"بسیاری از مردم هنوز هم لازم نیست که هر گونه اطلاعات در مورد معلمان که در دسترس خواهد بود برای مدارس ما تعداد فوق برنامه فعالیت متحرک است که می تواند در دسترس باشد و یا حتی تعدادی از دانش آموزان به جایگزین شود" گفت: شهرداران.

آنها به حکومت "به وضوح شنده کودکانی که قادر خواهد بود/باید قادر به بازگشت به مدرسه با توجه به این خانواده زمینه هر کودک".

موضوع مسئولیت حقوقی

مخالفت نمایندگان مجلس و برخی از کارشناسان نیز مورد سوال نکات بازگشایی مدارس در بیشتر منطقه پاریس است که به خصوص ضربه coronavirus.

نمایندگان پارلمان فرانسه با توجه به طرح ارائه بهتر قانونی برای حفاظت از شهرداران که می گویند آنها ناعادلانه نیاز به شانه "قانونی و سیاسی و اخلاقی مسئولیت" برای بازگشایی مدارس است.

نگرانی پدر و مادر می تواند تسلیم قانونی شکایت علیه شهردار شهر خود را باید فرزند خود قرارداد Covid-19 در مدرسه نیز پرچم توسط شهرداران.

چند آموزش اتحادیه های کارگری در روزهای اخیر را محکوم کرد مارس 11 تاریخ برای بازگشایی مدارس به عنوان دلخواه با اصلی SNUipp-FSU اتحادیه lamenting است که آن را به حال نشده است تایید شده توسط مقام های پزشکی.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب