پاریس فرودگاه اورلی به بازگشایی در این هفته پس از سه ماه تعطیلی

صادر شده در: 24/06/2020 - 08:22Modified: 24/06/2020 - 08:22 فرودگاه اورلی در جنوب پاریس است که به بازگشایی ج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

فرودگاه اورلی در جنوب پاریس است که به بازگشایی جمعه پس از بستن در 31 مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما فقط با یک کسری از طبیعی خود را پرواز.

تبلیغات

یک هواپیما به پورتو, پرتغال, برنامه ریزی شده است را به پرواز در 6:00 صبح (0400 GMT) و حدود 25 مقصد به خدمت از طریق 70 پرواز و فرود در مقایسه با 600 روز قبل از ویروس بحران مبتنی هواپیما در سراسر جهان است.

روز جمعه مقامات انتظار می رود حدود 8000 مسافر به تصویب از طریق اورلی کمتر از 10 درصد از میانگین روزانه حدود 90000. تنها یک سوم از اورلی چهار پایانه را بازگشایی در اول.

افزایش ترافیک در ماه جولای بستگی دارد که آیا الجزایر و مراکش و تونس به بازگشایی مرزهای خود را.

"ما رو بسیار خشن و طولانی بحران و ما نیروبخش برای از سرگیری خواهد شد که تا حدودی طولانی اگر نه بسیار طولانی" آلن Battisti سر از فرانسه در فدراسیون حمل و نقل هوایی تجاری (Fnam) روز سه شنبه گفت.

شرکت های هواپیمایی از جمله هوایی فرانسه Transavia easyJet, Vueling و هوا Caraïbes حساب برای بسیاری از ترافیک در اورلی, پرواز, به, کارائیب, جزیره ریونیون, ایتالیا, اسپانیا, پرتغال, ایسلند و کرواسی در میان مقاصد دیگر.

به عنوان بخشی از جدید اقدامات ایمنی اورلی اپراتور Aéroports de Paris (ADP) نصب شده 137 پلکسی گلاس صفحه نمایش در شمارنده و 150 sanitiser ضسبنسرس همراه با بیش از 7000 پوستر و برچسب برای اطمینان اجتماعی فاصله.

دوربین های حرارتی روی صفحه نمایش خواهد شد مسافران به محض ورود برای کمک به تشخیص پتانسیل coronavirus موارد است.

اورلی فرانسه پایتخت دومین hub پس از فرودگاه شارل دوگل (CDG) در شمال پاریس. شارل دوگل باز مانده در سراسر کشور Covid-19 مستند هر چند ترافیک سقوط تقریبا 98 درصد در ماه مارس.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن