اصلاحات حقوق بازنشستگی قصد دارد که موجب فرانسه زرد جلیقه تظاهرات کنار گذاشته تا 2021

صادر شده در: 17/07/2020 - 14:26 مذاکرات بین دولت فرانسه و اتحادیه های کارگری بیش از یک بحث اصلاحات در حقوق ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

صادر شده در:

مذاکرات بین دولت فرانسه و اتحادیه های کارگری بیش از یک بحث اصلاحات در حقوق بازنشستگی خواهد شد به تعویق افتاد تا سال 2021 به تمرکز بر روی بهبود اقتصادی در پی COVID-19 بحران نخست وزیر ژان کستکس گفت: در روز جمعه.

تبلیغات

"نخست وزیر پیشنهاد می کند برای به تعویق انداختن مشاوره در این اصلاحات" رهبر اتحادیه های کوچک و متوسط CPME فرانسوا Asselin گفت.

اصلاحات تحت فشار قرار دادند توسط رئیس جمهور امانوئل پاکسازی و بزرگترین وصله پینه کردن سیستم بازنشستگی پس از جنگ جهانی دوم بود متوقف در آهنگ های خود در ماه فوریه با این بیماری همه گیر.

پیشنهاد خشم اتحادیه های کارگری آورده و هزاران نفر از مردم به خیابان در نوبه خود از سال است. تصمیم به فشار آن را با هدف به سهولت آن تنش به فرانسه هایش با اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus.

"اولویت در حال حاضر نبرد در برابر بحران اشتغال و مقابله با بیکاری" کستکس به خبرنگاران گفت: پس از اولین ملاقات با نمایندگان اتحادیه ها پس از تبدیل شدن به نخست وزیر این ماه است.

کستکس گفت: اصلاحات که شامل بالا بردن سن بازنشستگی دو سال به 64 را نمی گیریم. تاخیر تا پس از سال 2022 انتخابات ریاست جمهوری ممکن است خنثی اتحادیه ها و نگرانی های رای دهندگان را تضعیف پاکسازی را در حال حاضر-تضعیف اعتبار به عنوان یک اصلاح طلب.

اصلاحات مرکزی برای پاکسازی جاه طلبی ایجاد انعطاف پذیر تر و رقابتی نیروی کار. اما اتحادیه های کارگری که استدلال می کنند که آن را تضعیف خواهد شد سخت به دست آورده مزایا و مرخصی بازنشستگان بدتر.

کستکس همچنین گفت که اجرای کامل بیمه بیکاری اصلاحات خواهد بود به تعویق افتاد Jan. 1.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن