بازیکنان PGA بازگشت; نسکار به راه اندازی مجدد

ژاک اسمیت برنده Scottsdale باز در آریزونا در روز پنج شنبه بسته با 8-تحت-par 62 برای سه سکته مغزی پیروزی در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

ژاک اسمیت برنده Scottsdale باز در آریزونا در روز پنج شنبه بسته با 8-تحت-par 62 برای سه سکته مغزی پیروزی در mini-تور رویداد است که در آن برخی از PGA Tour بازیکنان بازگشت به رقابت.

این رویداد مشخص شده اولین مراحل آزمایشی نسبت به بازگشت از زندگی ورزشی حرفه ای در ایالات متحده با بیش از دو حوادث — یک موسسه خیریه گلف پوسته بازی و یک جام نسکار سری مسابقه — تنظیم برای یکشنبه.

PGA Tour معلق بازی در اواسط ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. این مجموعه به بازگشت ژوئن 11-14 برای چارلز شواب چالش در استعمار در فورت ورث ،

روز یکشنبه Rory McIlroy و داستین جانسون بازی خواهد کرد Rickie فاولر و متی ولف در یک تلویزیونی در سراسر کشور پوسته بازی در سمینول Golf Club at Juno, ساحل, Fla., که به نفع COVID-19 دانست.

اسمیت 24 به پایان رسید سه دور مسابقات در صحبت کردن چوب رفت و آمد مکرر در 18-تحت 192 و به دست آورده $20,000 از $130,000 کیف پول.

همچنین پنج شنبه, PGA Tour قهرمانان تصمیم به ترکیب 2020 و 2021 به یک فصل. 50-و-همسر مدار برنامه ریزی شده است به سر در میشیگان در تاریخ 31 ژوئیه برای اولین بار از 13 وقایع این سال است.

ورزشی موتور: سری جام قهرمان Kyle Busch برنامه ای برای اجرای تمام هفت مسابقه شده اند که برنامه ریزی شده بیش از 11 روز span عنوان NASCAR رزومه.

Busch خواهد شد درایو خود را شماره 18 Joe Gibbs تویوتا در روز یکشنبه زمانی که سری جام فصل رزومه در دارلینگتون Raceway سپس دوباره شنبه در کارولینای جنوبی پیگیری است. او نیز اجرا خواهد شد در شارلوت موتور جاده سریع السیر در مارس 24 و 27 مه.

در بین Busch اجرا خواهد شد در Xfinity سری مسابقات روز سه شنبه در دارلینگتون و دوباره در شارلوت در مارس 25, همچنین به عنوان یک سری کامیون مسابقه در شارلوت.

بازی های المپیک: کمیته بین المللی المپیک می گوید تعویق انداختن بازی های المپیک توکیو خواهد شد و هزینه آن حداقل 800 میلیون دلار.

NHL: Pittsburgh Penguins به جلو Dominik سیمون است شش تا هفت ماه پس از عمل جراحی برای تعمیر یک پاره labrum در شانه چپ خود را.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن