PGA Tour حمل پس از 1st مثبت coronavirus آزمون

HILTON HEAD ISLAND, S. C. وب سیمپسون موفق تنها یکی مرغک در پشت نه شنبه در بندرگاه شهر که فقط به اندازه کاف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 تیر 1399

HILTON HEAD ISLAND, S. C. وب سیمپسون موفق تنها یکی مرغک در پشت نه شنبه در بندرگاه شهر که فقط به اندازه کافی برای او را به پست 3-تحت-par 68 و ایجاد یک چهار راه برای بستن سرب در RBC میراث.

این مجموعه یکی دیگر از یکشنبه از امکانات بی پایان در تور PGA.

Tyrrell هاتون از انگلستان تا به حال یکی از شش دور در 63 به عنوان او تلاش می کند را به نفع خود به عقب شروع می شود برای دومین بار در سال است. دیگر مناسبت بود که در سال 2017 در اسکاتلند و ایتالیا. این زمان آن را می توان به سه ماه از هم جدا با توجه به COVID-19 همه گیر است که تعطیل گلف.

ابراهیم Ancer سوار خود را قوی آهن بازی به 65 در حالی که رایان پالمر تا به حال 66 برای پیوستن به سرب در 15-تحت 198.

Carlos Ortiz آغاز شده که این مسابقات با دو bogeys پس از بازی تنها پنج سوراخ ناگهان یک فرصت برای گرفتن اولین PGA Tour پیروزی پس از دو عقاب در یک دور از 63. او یک شات پشت همراه با استعمار برنده دانیل برگر و جوئل Dahmen هر دو با 63s.

یک هفته پیش در چارلز شواب چالش 14 بازیکن از هم جدا شدند توسط سه عکس از رفتن به دور نهایی. این هفته در هیلتن هد, 21 بازیکن جدا شده توسط سه عکس.

و در آنجا بود تست بیشتر از حد معمول.

بازیکنان و ویلچرهای در پرواز چارتر به کنتیکت برای هفته آینده رویداد را به یک تست بزاق برای coronavirus قبل از آنها می توانید در هواپیما. یازده نفر دیگر تا به حال تست جمعه شب به این دلیل که آنها تلقی می شده اند در تماس نزدیک با نیک Watney که مثبت آزمون در روز جمعه برای اولین بار در گلف بازگشت.

در میان آنها بود و سرجیو گارسیا که پرواز با Watney از Austin, Texas. اولیه تست منفی بود. گارسیا عصبی شد که او منتظر نتیجه هر چند نه خیلی عصبی او نمی تواند قرار 65 برای پیوستن به تعقیب. او دو عکس پشت همراه با ایان Poulter و خواکین Niemann.

Bryson DeChambeau شروع روز با یک ضربه پشت ضربه رویکرد خود را به par-5 دوم در درختان و هرگز از آن پایین آمد. او اضافه کرده است 40 پوند از توده هنوز هم به اندازه کافی به ریشه کن کردن درخت و لرزش آن را سست. که منجر به یک دیو و مخرب تر بود هیچ birdies در پشت نه برای 70.

حتی پس از او باقی مانده سه عکس در یک گروه که شامل داستین جانسون که birdied سه تا از گذشته خود چهار سوراخ برای رفتن از اطراف وسط بسته 12-تحت 201, سه عکس پشت و بسیار در تصویر. که همه آن را در زمان شنبه و آن را به احتمال زیاد نمی تواند هر گونه مختلف در دور نهایی.

بروکس Koepka بی سر و صدا ارسال شده 68 و در گروه سه عکس پشت سر گذاشت.

گچ آن را به ماه ژوئن یک تاریخ جدید برای RBC میراث به دلیل بیماری همه گیر. این مسابقات معمولا در هفته بعد از کارشناسی ارشد در مارس هنگامی که دما کمی سردتر سبز در حال محکم و چاودار چمن گرفته شده توسط برمودا. این نرم. و این بهترین بازیکنان در جهان همه آنها مشتاق به بازگشت به کار.

یک سال پیش Johnson, تنها بازیکن در دو رقم تحت همتراز (10-زیر) رفتن به دور نهایی. در این سال 35 بازیکن شد و در 10-زیر و یا بهتر است.

داگ فرگوسن یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب