PGA Tour برای برگزاری دقیقه سکوت در 8:46 به افتخار فلوید

آسوشیتد پرس9 ژوئن 2020به روز رسانی: 9 ژوئن 2020 3:33 بعد از ظهر PGA Tour ترک 8:46 صبح سه راهی زمان خالی ای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

PGA Tour ترک 8:46 صبح سه راهی زمان خالی این هفته در استعمار در فورت ورث تگزاس به عنوان بخشی از ادای احترام به جورج فلوید و برای حمایت از تلاش ها برای پایان دادن به نژادی و بی عدالتی اجتماعی.

در یک یادداشت به بازیکنان سهشنبه, کمیسر جی موناهان گفت: وجود خواهد داشت یک لحظه سکوت در هر یک از چهار دور در چارلز شواب چالش است که همزمان با 8:46 صبح سه راهی زمان.

زمان نشان دهنده چگونگی طولانی — 8 دقیقه, 46 ثانیه — مقامات می گویند فلوید دوخته بود به زمین تحت یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو قبل از دست به دستبند, سیاه, مرد درگذشت.

"آن را به سرعت تبدیل به یک نماد جهانی برای نژادی و بی عدالتی مواجه شده توسط سیاه و سفید جامعه" یادداشت گفت.

PGA Tour شده است تعطیل سه ماه گذشته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و آن را برمی گرداند در استعمار با توجه مشترک میان سلامت و ایمنی در حال اجرا یک مسابقه و ناآرامی های مدنی را برانگیخته توسط Floyd مرگ است.

• تور LPGA خود را از دست داده عمده به دلیل COVID-19 همه گیر پس از لغو اویان قهرمانی در فرانسه. تور LPGA اشاره کرد سفر و مرز محدودیت همراه با دولت قرنطینه مورد نیاز برای برگزاری مسابقات Aug. 6-9. آن را در سال آینده در اویان-les-Bains.

در جای دیگر

نسکار اجازه خواهد داد که

برخی از طرفداران در ماه ژوئن

نسکار تنظیم شده است اجازه می دهد تا طرفداران به عقب در مسیر برای مسابقه این ماه در حیاط-میامی جاده سریع السیر و آلاباما Superspeedway.

نسکار امکان را می دهد تا 1000 فلوریدا خدمات اعضا به نمایندگی از حیاط پایگاه هوایی رزرو و U. s. Southern Command در Doral, برای حضور در جام سری مسابقه جمعه به عنوان مهمان افتخاری و مشاهده مسابقه از grandstands.

آلاباما Superspeedway در آلاباما اجازه خواهد داد تا به 5000 مهمان در frontstretch grandstands/برج در ژوئن 21 مسابقه جام. وجود دارد محدود خواهد شد برترین/کمپینگ لکه های موجود در خارج از مسیر است.

نسکار می گوید همه طرفداران نمایش در خواهد آمد قبل از ورود نیاز به پوشیدن چهره و پوشش موظف به فاصله اجتماعی در 6 فوت و نمی خواهد که دسترسی به زمین زیر کشت در میان دیگر تجدید نظر عملیاتی پروتکل های.

NHL: Los Angeles Kings رو به جلو جف کارتر تا به حال عمل جراحی هفته گذشته برای تعمیر یک هسته آسیب عضلانی. کارتر مجروح شد در یک بازی در وینیپگ در فوریه. 18 و او از دست رفته نهایی 10 بازی پادشاهان فصل.

• Buffalo Sabres defenseman لارنس Pilut است که صرف نظر کردن از شانس خود را به ادامه NHL حرفه ای با امضای یک قرارداد دو ساله با روسیه چلیابینسک تراکتور. سوئد-متولد بازیکن 24 ساله تا به حال یک هدف و شش امتیاز در 46 NHL حرفه ای بازی و 10 گل 49 امتیاز در 67 بازی با اهل روچستر طی دو فصل است.

فوتبال: فرانسه بالاترین دادگاه اداری را تایید کرد تصمیم به انصراف از بقیه داخلی فصل فوتبال در میان coronavirus همه گیر و به حالت تعلیق relegations از آمین و تولوز به بخش دوم. در هفته آینده این ورزش باعث می شود بازگشت خود را در سه نیروگاه کشور است که در میان سخت ترین ضربه گیر: ایتالیا, اسپانیا و انگلستان است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن