عکسی از یک افسر پلیس با فشار دادن یک زانو را به گردن 'فرمول جورج فلوید' جرقه خشم

تبدیل شدن به یک ناظر مردم در سراسر موریتانی ابراز شوک و خشم بیش از یک عکس نشان دادن یک افسر پلیس با برگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 تیر 1399

مردم در سراسر موریتانی ابراز شوک و خشم بیش از یک عکس نشان دادن یک افسر پلیس با برگزاری یک انسان بر روی زمین با فشار دادن زانو خود را به گردن خود را – با استفاده از حرکت دقیق همان است که یک افسر پلیس مورد استفاده قرار گیرد برای کشتن جورج فلوید در شهر مینیاپولیس جرقه یک حرکت جهانی علیه خشونت پلیس و نژادپرستی. این جنبش تا به حال طنین خاص در موریتانی که در آن جامعه سیاه و سفید مواجه شده است و سابقه ای طولانی برده داری و خشونت و ظلم و ستم.

این حادثه صورت گرفت و در 21 ژوئن در ال-Minaa حومه واقع در جنوب غرب پایتخت متصل می نماید. عکس گرفته شده توسط یک شاهد عینی که خود را شناسایی به عنوان یک فعال در رسانه های اجتماعی. این نشان می دهد که دو فرمول ماموران پلیس از برگزاری یک مرد سیاه و سفید بر روی زمین رو به پایین. یکی از افسران خود زانو فشرده به مرد گردن.

وبلاگ نویسان دلسوز به موریتانی دولت ادعا کرد که او یک "دزد" یک "فرد مسلح که با حمله به مقامات". اما هیچ یک از این پست ها شامل اطلاعات خاص در مورد جنایات او ادعا را مرتکب شده اند.

از سوی دیگر بسیاری از فرمول های اجتماعی-رسانه های کاربران شد و سریع به منظور جلب موازی با چگونه ما افسر پلیس درک چوین مهار و در نهایت کشته جورج فلوید در طول بازداشت در مینیاپولیس. بسیاری از مردم را محکوم کرد و آن را به عنوان یک نژادپرست عمل انجام شده در حومه است که به اکثریت جامعه سیاه و سفید.

'دستگیری ما با استفاده از تاکتیک های پلیس این است که درمان بی احترامی و باید محکوم شود. رهبری در (ملی) نیروهای امنیتی باید به شدت تنبیه این دو افسر.'

"من فکر می کنم این تنها توضیحی است که پلیس برنامه ریزی شده این به عنوان یک راه برای تحریک جامعه'

حمزه جعفر است یک فعال حقوق بشر و عضو Sahel بنیاد حقوق بشر (در فرانسوی: la fondation Sahel پور لا دفاع des Droits de l'homme). جعفر می گوید که هیچ چیز جدید در مورد موریتانی پلیس با استفاده از نیروی بیش از حد نسبت به شهروندان به خصوص اگر آن غیرنظامیان هستند.
 
در این میان یک جنبش بین المللی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس پلیس با استفاده از همان روش که باعث جورج فلوید مرگ در یک جامعه است که 90 درصد ، من فکر می کنم این تنها توضیحی است که پلیس برنامه ریزی شده این به عنوان یک راه برای تحریک جامعه است.

برده داری نیست ممنوع در موریتانی تا 1980 و گزارش سازمانهای حقوق بشر مانند سازمان عفو بین الملل نشان می دهد که از آن شده است کاملا ریشه کن شده است. و نژاد پرستی علیه سیاه جامعه در موریتانی است که هنوز هم شایع است.

چند روز قبل از حادثه موریتانی تلویزیون کانال Al-Arabii پخش یک فیلم مستند در مورد اسارت از مردم سیاه و سفید است که یک موضوع حساس در موریتانی. پس از این مستند پخش شد وزیر فرهنگ تماس خبرنگاران بین المللی رسانه و به آنها گفت که کار خود را اجازه خواهد یافت اگر آنها گزارش در مورد موضوعات که "تهدید انسجام اجتماعی" در کشور است.

'بدون جورج فلوید, این ممکن است رفته اند گزارش نشده'

Jaafar معتقد است که وزارت را تهدید به خبرنگاران نشان میدهد که مقامات می خواهید به خاموش کردن هر گونه بحث در مورد این موضوع:

بدون جورج Floyd این حادثه ممکن است رفته اند گزارش نشده. نیروهای امنیتی در اینجا یک عادت آزار شهروندان در طول بازداشت. حتی در این زمان وبلاگ ها با لینک کلیک کنید برای مقامات توجیه این دستگیری گفت که او یک جنایتکار که با حمله به ماموران قبل از تلاش برای فرار. آنها حتی عکس ها نوشته شده است که آنها ادعا نشان داد که چگونه یکی از افسران متحمل شده بود به دست آسیب است.

حمید Oueld محمد که 38,000 Facebook پیروان ارسال شده عکس است که او ادعا می کند نشان می دهد که مجروح دست یکی از افسران پلیس که به اتهام حمله توسط arrestee.

دیگر نرم افزار-مقامات وبلاگ نویسان مانند محمد لامینه عبد Eddayem ادعا کرد که نیروهای امنیتی قربانیان از یک کمپین اسمیر.

'این است که این مرد جوان مرده ؟ نه او نمرده. این است که [فقط] یک روش مورد استفاده برای دستگیری سارقان آیا آنها سفید هستند یا سیاه و سفید. آن را معقول و منطقی به مقایسه این تصویر با آنچه اتفاق افتاده است به جورج فلوید. و آن را یک جرم به موریتانی در مقایسه با ایالات متحده می خواند یک پست نوشته شده توسط یک وبلاگ نویس که جعفر می گوید نزدیک لینک کلیک کنید برای پلیس.

پلیس این فرد که در زمان عکس از این حادثه با توجه به فرمول اخبار سایت "الاخبار".

"این یک هشدار برای هر کسی که تلاش می کند تا فیلم صحنه های مشابه در آینده می گوید:" جعفر.

موریتانی وزارت کشور فرستاده فرانسه 24 ناظران تیم یک سند حاکی از این که دو افسر منتقل شده است به سمت شرق کشور در پی این بازداشت.

به گفته یک منبع در همان وزارت که خواست ناشناس بماند و مقامات در نظر گرفته شده این حادثه را یک "مسئله داخلی" و خود تصمیم به انتقال افسران بود فقط یک "روش های معمولی".

چندین اجتماعی-رسانه ای کاربران با لینک کلیک کنید برای موریتانی دولت مانند حمید Oueld محمد ارسال شده در Facebook که افسران زندانی برای سه روز قبل از انتقال.

یک سند امضا شده توسط مدیر کل موریتانی امنیت ملی Mesgharou ولد سیدی و منتشر شده توسط موریتانی سایت خبری Nawafedh گوید که دو افسر پلیس درگیر شد انتقال به ولسوالی در شرق دور این کشور است.

مقاله توسط عمر Tiss.

آخرین مطالب