برنامه ریزی عادی فصل NFL هنوز اشکال بلیط-خط مشی بازپرداخت; سابق غول Matt Williams باعث می شود کره جنوبی اولین

هر چند برنامه ریزی برای منظم-برنامه فصل NFL است حاوی یک بلیط-بازپرداخت طرح برای لغو بازی ها و یا کسانی که

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

هر چند برنامه ریزی برای منظم-برنامه فصل NFL است حاوی یک بلیط-بازپرداخت طرح برای لغو بازی ها و یا کسانی که برگزار شد بدون فن.

یک یادداشت ارسال به 32 تیم توسط کمیساریای راجر Goodell به دست آمده و توسط آسوشیتد پرس روز سه شنبه فاش کرد یک پایه به صورت کامل بازپرداخت در هر بلیط خریداری شده به طور مستقیم از باشگاه است.

Goodell نوشت که "همه باشگاه ها را باید در جای خود یک سیاست است که اگر یک بازی لغو شده است و یا تحت شرایط است که طرفداران منع از حضور هر کسی که خرید یک بلیط به طور مستقیم از باشگاه (به عنوان مثال نجومی بلیط های گروه فروش و/یا جزئی فصل برنامه) باید گزینه یا دریافت هزینه کامل و یا استفاده از مبلغ پرداخت شده به سوی یک آینده خرید بلیط" از باشگاه.

همانطور که برای بازار ثانویه لیگ دریافت وعده از Ticketmaster و SeatGeek را کامل بازپرداخت در دسترس برای همه فروش بلیط در بیش از 30 روز از لغو. StubHub را انجام خواهد داد بنابراین تنها جایی که مورد نیاز توسط قانون دولت است.

NFL خود را آشکار 2020 به طور منظم فصل برنامه پنج شنبه در 5 p. m. در NFL Network.

• Marshawn Lynch ESPN گفت: اسکات Van Pelt در مصاحبه دوشنبه شب که نماینده او تا به حال بحث با Seahawks به بازگشت برای یک فصل دیگر.

"من مامور شده است در گفتگو با سیاتل" لینچ در مصاحبه ای گفت که به طور عمده در اطراف غیر موضوع فوتبال. "بنابراین من می خواهم گفت, خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. اگر آن کار می کند و من بازگشت وجود دارد آن است که آنچه در آن است."

سیاتل سر پیت کارول مربی گفت: در پایان فصل در کنفرانس خبری و در NFL در ترکیب مارس در ایندیاناپولیس که درب بسته نشده در بازگشت با سابق کال و مهاجمان در حال اجرا بازگشت.

• شارژر رسما ساخته شده سابق 49ers و استنفورد دستیار پپ همیلتون خود را کارفرمایی مربی.

• گسترده ای از گیرنده های Quincy Enunwa (گردن) و جاش Bellamy (شانه) قرار داده شد در ذخیره/از لحاظ جسمی قادر به انجام لیست به طور موثر به پایان هر بازیکن فصل با جت.

در جای دیگر

سابق غول ویلیامز

از دست می دهد, کره ای, اولین

سابق غول سوم baseman و یک مربی مت ویلیامز در زمان اول خود را از دست دادن به عنوان یک مدیر در KBO به عنوان میزبان کیا ببرهای روت 11-2 در گوانگجو توسط سئول-بر اساس Kiwoom قهرمانان در روز افتتاح کره ای در لیگ فصل است.

آن است که ویلیامز برای اولین بار مدیریتی کار پس از او رهبری اتباع واشنگتن در سال 2014 و '15.

هیچ هواداران اجازه داده شد در هر یک از پنج بازی سه شنبه است و این سیاست در حال حاضر. این KBO برنامه کامل 144-برنامه بازی.

تنیس: رافائل نادال می گوید او بدبین در مورد بازگشت رقابتی تنیس در سال 2020 با وجود یک بازنگری شده برنامه که backloads سه رشته در نیمه دوم سال به دلیل مشکلات لجستیکی از سفر و خطر جدید صدمات به دلیل اختلال در آموزش است.

"من فکر می کنم سال 2020 شده است عملا از دست داد. من امیدوار هستم که قادر به شروع سال آینده" نادال گفت: در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی. "من قصد ندارم به دروغ به شما احساس است که ما در حال از دست دادن یک سال از زندگی ما است."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن