بازیکنان تماس MLB پیشنهاد 'بسیار ناامید کننده'

یک تازه کار در MLB حداقل یک درصد بالاتر از حقوق و دستمزد خود را از ثروتش بچند میلیون برسد stars like Mike

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

یک تازه کار در MLB حداقل یک درصد بالاتر از حقوق و دستمزد خود را از ثروتش بچند میلیون برسد stars like Mike ماهی قزل آلا یا Gerrit کول تحت شش ردیف sliding-scale پیشنهاد توسط تیم که بازیکنان یافت "بسیار ناامید کننده است."

لیگ اصلی بیس بال ساخته شده پیشنهاد به اتحادیه بازیکنان سهشنبه در یک جلسه دیجیتال به جای 50-50 درآمد های طرح است که صاحبان در ابتدا مورد تایید خود را برای مذاکره کنندگان در مارس 11, دو نفر آشنا با برنامه آسوشیتدپرس گفت. مردم صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به این دلیل که جزئیات نمی شد را اعلام کرد.

علاوه بر این اتحادیه گفت: "دو طرف همچنین باقی می ماند و دور از هم در سلامت و پروتکل های ایمنی" با هدف شروع این بیماری همه گیر تاخیر نجومی در اطراف جولای 4.

"ما یک پیشنهاد به این اتحادیه است که به طور کامل سازگار با واقعیت های اقتصادی رو به ما ورزش" MLB در بیانیه ای گفت. "ما به جلو نگاه به یک پاسخگو پیشنهاد از MLBPA."

درآمد-طرح های این ماه مواجه شد با خصومت توسط اتحادیه. که طرح ارائه شد به بازیکنان زمانی که مذاکرات آغاز شد و روز بعد.

در آن جلسه MLB به این اتحادیه ارائه و ادعا میلیاردها دلار از پیش بینی زیان.

عمده-لیگ حقوق طیف وسیعی از $563,500 به $36 میلیون برای هر یک از ماهی قزل آلا سه بار MVP outfielder در لس آنجلس فرشتگان و کول پارچ امضا شده توسط نیویورک یانکیز در offseason.

MLB گفت: اتحادیه در آوریل 12 که آن را امیدوار به بازی در یک فصل با 82-بازی برنامه.

در جای دیگر

تیم NBA انتظار

پیش نویس در ماه سپتامبر

رزمندگان ممکن است باید صبر کنید در حالی که برای استفاده از آنها در دور اول پیش نویس انتخاب کنید.

به گفته نیویورک تایمز برخی از تیم NBA انتظار می رود پیش نویس به عقب رانده شود و تا ماه سپتامبر با آژانس باز به عنوان اواخر به عنوان Oct. 1. این می آید چند هفته بعد از لیگ به طور نامحدود به تعویق افتاد قرعه کشی درفت (در اصل برنامه ریزی شده برای مارس 19) و ترکیب (ممکن است 21-24).

NBA که به حالت تعلیق در آن فصل در 12 مارس به دلیل coronavirus همه گیر است و هیچ اعلام جدول زمانی برای از سرگیری کرده است و در عین حال به عقب راندن پیش نویس از آن زمان 25 ژوئن تاریخ. اما بسیاری در لیگ محافل معتقد به تعویق افتادن اجتناب ناپذیر است.

— کانر Letourneau

کالج ها: Pac-12 اجازه خواهد داد که به صورت داوطلبانه در فرد ورزشی, تمرینات برای تمام رشته های ورزشی به آغاز ژوئن 15, منوط به تصمیم هر فردی پردیس و در آن جا توسط دولتی دستورالعمل.

کنفرانس COVID-19 پزشکی کمیته مشورتی ایجاد پروتکل های مدارس هنگامی که آنها تصمیم به باز کردن به صورت فردی تمرین.

• 10 FBS کنفرانس ها و تلویزیون و رسانه ها — CBS, ESPN و فاکس — توافق برای عقب راندن آخرین مهلت برای اعلام کیکآف بار و پوشش تلویزیون برای اوایل فصل بازی. این مهلت به طور معمول ژوئن 1.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب