Pogacar poised برای شکوه تور دو فرانس پس از خیره کننده Roglic در چرخش تعجب

صادر شده در: 19/09/2020 - 19:07اصلاحشده: 19/09/2020 - 19:14 تادج پوگاکار اسلوونی یک ناراحت بزرگ در تور دو فرا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 شهریور 1399

صادر شده در: 19/09/2020 - 19:07اصلاحشده: 19/09/2020 - 19:14

تادج پوگاکار اسلوونی یک ناراحت بزرگ در تور دو فرانس توسط هموطن خیره کننده پریموس روگلیچ را کنار کشید تا جرسی زرد رهبر کلی را با پیروزی یادبود در آخرین محاکمه زمانی فردی در روز شنبه ادعا کند.

تبلیغات
ادامه

این جوان ۲۱ ساله در تلاش انفرادی ۳۶٫۲ کیلومتری در برابر ساعت به عنوان روگلیچ که روز را با سربی ۵۷ ثانیه ای در طبقه بندی عمومی آغاز کرده بود، در بخش سربالایی ترک خورد که صعودی ۵٫۹ کیلومتری با شیب متوسط ۸٫۵٪ بود.

پوگاکار که اکنون روگلیچ را با ۵۹ ثانیه جلوتر از مرحله نهایی یکشنبه هدایت می کند، می گوید: «نمی دانم چه بگویم، این یک رویا است.» جایی که تنها با حداکثر سرعت دویدن نهایی مورد رقابت قرار می گیرد.

"گرفتن جرسی زرد در روز پایانی، ما از ابتدا رویای آن را داشتیم. من هر گوشه ای را در جاده می شناختم، به لطف کار تیمم.

"من فکر ميکنم که سرم منفجر ميشه"

پوگاکار که قرار است جوان ترین برنده تور از زمان هانری کورنت در سال ۱۹۰۴ شود، ساعت ۵۵ دقیقه و ۵۵ ثانیه - کمال اعداد مطابق با عملکرد او.

Roglic تنها در زمان مقام پنجم، 1:56 خاموش سرعت پس از آنچه به نظر می رسد شروع محتاطانه به یک ذوب بزرگ تبدیل شده است.

این جوان ۳۰ ساله که تمام مسابقه را با تیم غالب جامبو-ویزما کنترل کرده بود، در صعود نفوذ کرد و قبل از نشستن در جاده با چهره ای لیوید از خط عبور کرد.

استعداد خام که هیچ ترس، Pogacar، که جشن تولد 22 خود را در روز دوشنبه، در حال حاضر دارای سه جرسی متمایز - زرد، جرسی سفید برای بهترین زیر 25 سال سوار و پولکا نقطه جرسی برای طبقه بندی کوه.

ناراحت پژواک است که از آخرین روز از تور دو فرانس 1989 زمانی که گرگ LeMond آمریکایی برنده مسابقه با هشت ثانیه بیش از لوران Fignon فرانسه پس از شروع تایم تریل 50 ثانیه خاموش سرعت.

تغییر عمده دیگری در روز شنبه به عنوان استرالیا ریچی پورت leapfrogged کلمبیا میگل آنجل لوپز به مقام سوم به طور کلی با به پایان رساندن مرحله 20 در نقطه سوم وجود دارد.

پس از از دست دادن تمام امید به پیروزی کلی در پی سقوط در مرحله افتتاحیه، تیباوت پینوت فرانسوی از طریق جمعیت چشمگیر و دود در زادگاهش ملیسی سوار شد، جایی که جاده ها نام او را داشت و بز کیم او در سراسر آن ها نقاشی کرد و بر حس سوررئالیسم در روز افزود.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن