لهستان آرا در بالا و مخاطرات انتخابات ریاست جمهوری

صادر شده در: 12/07/2020 - 07:05 قطب رای گیری روز یکشنبه در یک چاقو لبه انتخابات ریاست جمهوری است که ممکن است

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 تیر 1399

صادر شده در:

قطب رای گیری روز یکشنبه در یک چاقو لبه انتخابات ریاست جمهوری است که ممکن است شکل این کشور آینده روابط با اتحادیه اروپا شده اند که ساییده شده توسط اتحادیه اروپا نگرانی خود را از حکومت قانون است.

تبلیغات

وقت آندره Duda یک متحد حاکم ملی قانون و عدالت (PiS) در لیبرال ورشو شهردار Rafal Trzaskowski پس از یک کمپین است که نشان داده به شدت متضاد سند چشم انداز برای آینده و در معرض اختلافات عمیق سیاسی.

Duda انتخابات بسیار مهم است اگر PiS است به تعمیق اصلاحات قضایی که اتحادیه اروپا می گوید افزایش کنترل سیاسی دادگاه.

رئیس جمهور دارای قدرت وتو و Trzaskowski گفته او مسدود خواهد شد قانونی که به اعتقاد او را تضعیف هنجارهای دموکراتیک.

با توجه به اینکه لهستان رئیس جمهور دارای چند قدرت اجرائی بعید است Trzaskowski می تواند در مورد تغییر قابل توجهی اگر او به دست آورد. اما با ریاست جمهوری و همچنین مجلس سنا در مخالفت با دست PiS توانایی پیاده سازی آن در دستور کار خواهد بود مختل.

انتخابات یک دور بعد از دور اول در ژوئن 28.

مراکز رای دهی باز در 0500 به وقت تهران و در سال 1900 به وقت تهران در نقطه ای که نتایج یک نظرسنجی خروج اعلام خواهد شد.

Duda نقاشی کرده است خود را به عنوان یک مدافع از لهستان کاتولیک ارزش و سخاوتمندانه اجتماعی به نفع برنامه است که باید تبدیل زندگی برای بسیاری به خصوص در فقیر روستایی مناطق کشور اتحادیه اروپا بزرگترین پست کمونیست عضو.

"من معتقدم که ما می تواند ساخت لهستان ما رویای یک نمایشگاه لهستان غنی لهستان قوی لهستان... a لهستان که می تواند به حفاظت از ضعیف نیست و باید برای ترس قوی" Duda گفت: هواداران روز جمعه درخواست از آنها برای مقایسه استاندارد خود را از زندگی در حال حاضر با آنچه در آن بود قبل از او در زمان ،

در حالی که Duda پاکستان برای ایستادن در کنار ضعیف منتقدان می گویند مبارزات انتخاباتی خود نیز کشیده شده بر روی همجنسگرا ستیزی و یهودی ستیزی.

>> بیشتر بخوانید: دفاع از حقوق همجنسگرایان در قلب لهستان در انتخابات ریاست جمهوری مبارزه با

او در مقایسه با آنچه که او خواستار همجنسگرایان "ایدئولوژی" به دوران شوروی کمونیستی تلقین در حالی که تلویزیون دولتی این سخنگوی دولت این موضوع حساس اموال یهودیان را جبران برای حمله به Trzaskowski.

"وجود دارد که بسیار پر تلاش و در مرکز این تلاش ها این است که آقای Trzaskowski برای دیدن به آن است که در لهستان در انواع مختلف از اقلیت ها می... ایجاد وحشت در روستاها بقیه گفت: Jaroslaw Kaczynski رهبر PiS و لهستان را بالفعل حاکم است.

Trzaskowski شد یک هدف برای محافظه کاران مذهبی برای ترویج حقوق همجنسگرایان پس از او در زمان شرکت در راهپیمایی غرور و متعهد به معرفی کلاس های آموزش جنسی در ورشو مدارس.

تحمل بیشتری لهستان

Trzaskowski می گوید که او به دنبال باز تر تحمل لهستان و انتقاد PiS می شود, در حالی که تعهد به لغو امور خارجه اخبار کانال TVP Info.

"آیا شما تا کنون شنیده ام چنین هوموفوبیا چنین ستیزی از جمله حمله به هر کسی که به اندازه کافی شجاع به می گویند: "ما تا به حال به اندازه کافی'," او پرسید: هواداران روز جمعه متضاد PiS استفاده از زبان با آن مخالفت سیاستمداران است.

اما در حالی که تعهد به بلوک PiS را اصلاحات قضایی و محکوم کردن حمله به اقلیت های Trzaskowski تاکید شده است که او را ترک PiS محبوب اجتماعی بهره مند شوند برنامه ها دست نخورده و نه به دنبال بالا بردن سن بازنشستگی.

Trzaskowski در تلاش است برای به تصویر کشیدن خود را به عنوان کسی که می تواند متحد یک کشور تقسیم شده اما بسیاری از ناظران می گویند یک دوره تلخ درگیری بین PiS تحت سلطه پارلمان و کاخ ریاست جمهوری در انتظار اگر او برنده است.

برای آدم شولتز 36 ساله کارگر دفتر با بهره گیری از یک بستنی در مرکز ورشو آفتاب آن است که این بخش عمیق است که می تواند درایو روز یکشنبه مشارکت مردم به سطح رکورد.

"به عنوان سال رفتن به قطب بندى در صحنه سیاسی به این معنی است که بیشتر و بیشتر مردم می خواهند به بیان نظرات خود... همین دلیل است که من فکر می کنم وجود دارد بیشتر بهره," او گفت:. "وجود دارد هیچ مکالمه بین این طرف."

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن