لهستان Duda دارای باریک و سرب در گردن به گردن انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات

صادر شده در: 12/07/2020 - 21:49 وقت آندره Duda شد تنها اندکی پیش در لهستان در انتخابات ریاست جمهوری روز یکشن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 تیر 1399

صادر شده در:

وقت آندره Duda شد تنها اندکی پیش در لهستان در انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه یک نظرسنجی خروج یافت در نتیجه دیده می شود به عنوان به احتمال زیاد به پیامدهای عمیقی برای روابط خود با اتحادیه اروپا است.

تبلیغات

انتخاب مجدد از Duda یک متحد حاکم ملی قانون و عدالت (PiS) بسیار مهم است اگر دولت برای اجرای کامل آن در دستور کار محافظه کار از جمله اصلاحات قضایی که اتحادیه اروپا می گوید تضعیف حاکمیت قانون است.

"من می خواهم برای تشکر از هر کس که به من رای دادند همچنین منتقدان" Duda گفت: هواداران پس از انتخابات اعلام شد.

Duda کردم 50.4 درصد آرا را در این انتخابات نشان داد در حالی که Rafal Trzaskowski لیبرال شهردار ورشو و ترجیح نامزد اصلی مخالف حزب میانه مدنی پلت فرم (PO) به 49.6 درصد.

خروج نظرسنجی یک حاشیه خطا از دو درصد برای هر نامزد ناظر انتخابات ایپسوس گفت.

جزئی رسمی نتایج انتظار می رود در روز دوشنبه.

نظر سنجی های قبل از انتخابات نشان داده بود نامزدها گردن و گردن با Trzaskowski داشتن شکاف در Duda بود که در ابتدا شبیه به یک مورد علاقه روشن.

در طول یک acrimonious کمپین Duda نقاشی شده بود خود را به عنوان یک مدافع از کاتولیک ارزش ها و دولت سخاوتمندانه اجتماعی به نفع برنامه است که باید تبدیل زندگی برای بسیاری به خصوص در فقیر روستایی مناطق کشور اتحادیه اروپا بزرگترین پست کمونیست عضو.

او همچنین دفاع و پشتیبانی پروژه های زیربنایی بزرگ است که او می گوید را ایجاد شغل و تقویت این کشور استقلال و بین المللی ایستاده است.

در حالی که لهستان رئیس جمهور محدود شده قدرت اجرایی Trzaskowski متعهد شده است تا با استفاده از حق وتو ریاست جمهوری اگر او برنده برای جلوگیری از هر گونه بیشتر دادگاه اصلاحات است که می تواند تضعیف هنجارهای دموکراتیک.

برای بسیاری از محافظه کاران مذهبی در لهستان Trzaskowski آمد به نمایندگی از تهدیدات رو به ارزش های سنتی که او متعهد به معرفی آموزش و پرورش در مورد حقوق بشر در این شهر مدارس.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب