لهستان جمهور Duda به دنبال پیش از انتخابات افزایش از کاخ سفید بازدید

صادر شده در: 24/06/2020 - 11:42بروز رسانی: 24/06/2020 - 11:42 رئیس آندره Duda خواهد بود به امید یک انتخابات

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس آندره Duda خواهد بود به امید یک انتخابات از پیش ثروت باد آورده از سفر به واشنگتن در روز چهارشنبه می آید که فقط چهار روز پیش از کشور خود را برای انتخابات ریاست جمهوری.

تبلیغات

این بازدید توسط Duda – پوپولیستی از نزدیک گفتگو با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن – خواهد بود که رییس جمهور در اولین دیدار خارجی رهبر پس از coronavirus همه گیر آمار در ماه مارس و هیأت های تست خواهد شد برای این بیماری قبل از مذاکرات.

مرکزی انتظار در طرف لهستانی است که برنده را اعلام اضافی به ما کمک نظامی به لهستان – تقاضا ثابت از ورشو به خصوص در پی الحاق کریمه به روسیه در سال 2014.

آمریکا می تواند با افزایش تعداد نیروهای خود را در لهستان مستقر و همچنین ارائه جت های جنگنده و هواپیماهای حمل و نقل نظامی با توجه به گزارش های رسانه ها هر چند یکی از مقامات ارشد ما رسمی است و هشدار داد که این امر می تواند "زودرس" صحبت از شماره های خاص.

لهستان مخالفت با ترس هر گونه وعده می تواند به Duda قاطع افزایش جلوتر از روز یکشنبه رای گفت: فرانسه 24 ورشو خبرنگار گالیور Cragg اشاره کرد که "همکاری نظامی با ایالات متحده یکی از معدود مسائل در لهستان است که پشتیبانی در سراسر طیف سیاسی است."

Cragg افزود: "هیچ کس در اینجا به نظر می رسد به خوبی می دانند که آیا این تلاش های آمریکا برای نفوذ در لهستانی انتخابات است."

میشل Baranowski مدیر دفتر ورشو از آلمانی مارشال صندوق ایالات متحده آمریکا گفت: این دیدار می تواند کمک به "بسیج" Duda رای دهندگان و حتی کمک به افزایش پشتیبانی برای مغلوب ساختن پیشی جستن در میان لهستانی جوامع آمریکایی در نوسان متحده پیش از انتخابات آمریکا در ماه نوامبر است.

"رئیس جمهور Duda خواهد شد فرصت را به نگاه بسیار ریاست جمهوری و این که من فکر می کنم بخش بزرگی از این" او گفت:.

'قابل توجهی خطر'

این عجله مرتب بازدید شود انتظار می رود که همراه با تظاهرات توسط فعالان حقوق همجنسگرایان در برابر Duda یک راست جناح که برافراشته در برابر "همجنسگرایان ایدئولوژی" و مقايسه آن به کمونیسم.

Duda است که با حمایت از قانون و عدالت است که در این زمان حزب سوسیالیست در انتخابات اما میانه europhile نامزد مخالفان Rafal Trzaskowski شده ابتلا در پای صندوقهای رای است.

مفسر Boguslaw Chrabota نوشتن در Rzeczpospolita روزانه گفت: Duda بود "به شدت به دنبال پیروزی پایان" به مبارزات انتخاباتی خود هر چند هشدار داده است که این جلسه با مغلوب ساختن پیشی جستن انجام "خطر قابل توجهی است".

Chrabota اشاره به خطر امیدوار کننده مقادیر زیادی از لهستانی پول مالیات دهندگان را به پرداخت هزینه برای ما سخت افزار.

در سال های اخیر لهستان موافقت کرده است به ما خرید راکت انداز جت های جنگنده و یک وطن پرست ضد سیستم موشکی و نزدیک خود را تراز وسط قرار دارد با مغلوب ساختن پیشی جستن – به بهت و حیرت برخی از آن اتحادیه اروپا و ناتو و شرکای.

Rzeczpospolita گفت: همچنین نگرانی وجود دارد در چارچوب قانون و عدالت حزب که تهمت می تواند "را غیر قابل پیش بینی حرکت می کند و یا نظر" است که می تواند در نهایت آسیب رساندن به Duda که اشتیاق ملزم به تهمت شده است به طور گسترده ای تمسخر توسط مخالفان خود در لهستان است.

'فورت مغلوب ساختن پیشی جستن'

لهستان نیز به بادقت زیر مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام اوایل این ماه از یک مقیاس بزرگ از خروج نیروهای آمریکا از آلمان طوری که دیده می شود به عنوان در نظر گرفتن استفاده از یک متحد ناتو.

یک گزارش در لهستان در کراکوف گازتا Prawna گفت که 30 ما F-16 جنگنده جت در حال حاضر مستقر در آلمان را می توان منتقل شده به لهستان.

این گزارش همچنین گفت که ما ارسال می تواند تا 2000 نیروهای اضافی به لهستان و انتقال فرمان پنجم US Army Corps از کنتاکی به لهستان.

ناتو وعده داده شده روسیه در سال 1997 به راه اندازی پایگاه های دایمی در بلوک شرق سابق. به عنوان تنش شده اند اما این اتحاد به جای چرخش از طریق نیروهای خط مقدم کشور است.

حتی اگر نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا هنوز هم می تواند چرخش تحت هر سناریو لهستانی مقامات مطرح کرده اند چشم انداز دائمی ما حضور – شاید در تسهیلات پرداخت شده توسط ورشو لقب "فورت مغلوب ساختن پیشی جستن".

که چشم انداز ضعیف این هفته با انتشار مشاور پیشین شورای امنیت ملی جان بولتون کتاب "اتاق که در آن اتفاق افتاده است" که اشاره به یکی از خاص کاخ سفید جلسه که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد برای فراموش کردن او در اصل موافقت کرد که به "فورت مغلوب ساختن پیشی جستن".

"آیا ما واقعا می خواهید فورت برگ برنده?" رئیس جمهور ایالات متحده به نقل از, در بگو همه کتاب که تهمت است را رد کرد و به عنوان "داستان".

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن