پلیس: Bitey خود pleasurer با مواد مخدر و پول نقد و حملات پلیس در خلیج در روز دوشنبه; می رود به Roxbury ایستگاه پلیس در روز سه شنبه و حملات پلیس دوباره

بوستون گزارش پلیس شارژ همان مرد دو بار در دو روز اول در خیابان مارلبرو سراسر از باغ های عمومی در خلیج در روز د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

بوستون گزارش پلیس شارژ همان مرد دو بار در دو روز اول در خیابان مارلبرو سراسر از باغ های عمومی در خلیج در روز دوشنبه و سپس دوباره در B-2 ایستگاه پلیس در اهل کشور نوبی یا حبشه مربع در Roxbury در روز سه شنبه.

به گفته پلیس افسران در پاسخ به یک گزارش از یک مرد "ارتکاب قانون هرزه" در خیابان مارلبرو در حدود ساعت 11 صبح روز دوشنبه در بر داشت مرد "لمس کردن آلت تناسلی خود را در حالی که ایستاده در پیاده رو."

زمانی که ماموران اقدام به صحبت با این مرد او را پاسخ نمی دهند و به نظر می رسد تحت تاثیر مواد مخدر. با توجه به این گمان را هرزه رفتار ماموران اقدام به جای او تحت بازداشت که او در پاسخ با گرفتن یکی از افسر ماسک صورت پاره آن را از صورت خود را. یک مبارزه خشونت آمیز در گرفت که در آن مظنون بود لگد زدن تف کردن و لیس زدن افسران. سرانجام ماموران توانستند به محل مشکوک به دستبند. مظنون امن شد و قرار داده شده در حالت دمر بر روی زمین با توجه به خشونت antics. در طول این زمان مشکوک و اقدام به سعی و نیش افسران در حالی که در ادامه به تف بر روی آنها. در طول یک frisk از مظنون افسران واقع در چهار کیسه های پلاستیکی حاوی ماده ای اعتقاد به کوکائین یکی از کیسه های پلاستیکی حاوی ماده ای اعتقاد بر این بود crack cocaine, یک صد و ده Percocet قرص دو کیسه های پلاستیکی حاوی ماری جوانا و بیش از $4000.00 نقدی.

با توجه به این گمان را تغییر حالت فیزیکی و روانی, افسران تعیین آن خواهد بود مفید برای مرد به دریافت مراقبت های پزشکی و او منتقل شد به یک بیمارستان محلی برای ارزیابی.

او همچنین با صدور احضاریه به نظر می رسد در بوستون شهری دادگاه به اتهام حمله و باتری در یک افسر پلیس قاچاق کوکائین در اختیار داشتن کلاس B مواد مخدر به قصد توزیع در اختیار داشتن کلاس D مواد مخدر به قصد توزیع و باز و ناخالص زشت و پلیس می گویند.

حدود 10:30 صبح روز گذشته پلیس مرد راه می رفت به B-2 ایستگاه پلیس در جایی که او راه می رفت تا به افسر مستقر در میز جلو:

افسر تماس با مردان که نادیده گرفته افسر و همچنان به راه رفتن به یک ارسال منطقه محدود. افسر صادر متعدد کلامی دستورات سفارش نر به خروج از منطقه محدود که او خودداری کرد. افسر به دست آورد کنترل مرد در تلاش برای هدایت او به خارج از منطقه محدود و در پاسخ به مرد انداخت پانچ در این افسر به دقت از دست رفته او را. مبارزه در گرفت در نهایت منجر به دستگیری مرد. در قربانی فرد افسران واقع سه کیسه های پلاستیکی حاوی بیش از 4000 دلار.00 نقدی دو کیسه های پلاستیکی حاوی ماری جوانا به عنوان یک ترازوی دیجیتالی.

پس از گرفتن او را تحت کنترل ماموران قرار داده و او را در یک سلول برگزاری و متهم او را با خاطی حمله و باتری در یک افسر پلیس مقاومت در برابر بازداشت و در اختیار داشتن کلاس D مواد مخدر به قصد توزیع پلیس می گویند.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب