پلیس اتهام هاید پارک مرد روروک مخصوص بچه ها خود را تبدیل به یک موبایل در فروشگاه های مواد مخدر

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک هاید پارک در انواع اتهام مواد مخدر پس از افسران می گویند آنها انواع مواد مخدر پر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 خرداد 1399

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک هاید پارک در انواع اتهام مواد مخدر پس از افسران می گویند آنها انواع مواد مخدر پر به روروک مخصوص بچه ها خود را در مقابل محفظه دیروز بعد از ظهر.

پلیس می گویند Dariel Guzman-ریس, 20 بود قالب استاندارد پایین خیابان در Mattapan هنگامی که ماموران در حال گشت زنی متوجه او - و این واقعیت است که روروک مخصوص بچه ها خود ندارد ثبت نام دشنه حدود 1:25 بعد از ظهر

به عنوان افسران نزدیک پای مرد اپراتور شتاب و سوار سمت جلوی خانه در 143 استاندارد خیابان. ماموران در ادامه درخواست مرد برای جلوگیری از, اما او خودداری کرد. افسران قادر به دستگیری این مرد و با خیال راحت حذف او از روروک مخصوص بچه ها قرار دادن او تحت بازداشت برای عدم ارسال به یک افسر پلیس است.

افسران بهبود زیادی کیسه های پلاستیکی حاوی نوزده به صورت جداگانه پیچیده کیسه های پلاستیکی از قهوهای مایل به زرد پودری ماده اعتقاد به فنتانيل از داخل روروک مخصوص بچه ها جلوی محفظه. همچنین بهبود بود و دو کیسه های پلاستیکی حاوی سیزده راک مانند مواد معتقد به کراک کوکائین سه فرد بسته های سبز-برگ ماده اعتقاد به ماری جوانا و قرص های آبی که کشف شد به اکسی کدون.

Guzman-ریس بود به اتهام قاچاق کلاس, مواد مخدر, توزیع از کلاس B مواد مخدر و در اختیار داشتن ماری جوانا به قصد توزیع پلیس می گویند.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب