پلیس روشن گسترده مهاجر کمپ خارج از پاریس

پاریس مهاجر اردوگاه تخلیه - InfoMigrants پاریس پلیس شروع به تخل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399
پاریس مهاجر اردوگاه تخلیه - InfoMigrants
Paris police began the evacuation of the migrant camp in Aubervilliers in the early hours of Wednesday morning, 29 July 2020 | Photo: picture-alliance/C. Archambault
پاریس پلیس شروع به تخلیه مهاجر کمپ در اوبرویه در ساعات اولیه صبح روز چهارشنبه 29 جولای سال 2020 | عکس: picture-alliance/C. Archambault

پلیس در پاریس را تخلیه بیش از 1250 نفر از مهاجر کمپ در بانک از یک کانال در حومه اوبرویه. مهاجر پشتیبانی از گروه های محکوم به حرکت می کند و گفت: دائمی راه حل های مورد نیاز یافت می شود.

مهاجران در اردوگاه چادر در Saint-Denis کانال در شمال شرقی پاریس شروع به سوار شدن به اتوبوس در سپیده دم. آنها گرفته شد به اسکان موقت در ورزشگاهها در منطقه پاریس که در آن آنها خواهد شد آزمایش COVID-19 به عنوان یک اقدام احتیاطی در روزنامه Le Parisien گزارش شده است.

بسیاری از مهاجران بودند از افغانستان, اتیوپی و سودان و چاد.

مهاجر چادر اردوگاه بارها و بارها فنر در اطراف شمال پاریس در سال های اخیر به خصوص پس از زیادی رسمی کمپ شناخته شده به عنوان "جنگل" در بندر کاله برچیده شد در سال 2016. پلیس انجام داده اند ده ها تن از تخلیه و از ماه نوامبر گفته اند که آنها مصمم به جلوگیری از پاریس اردوگاه بودن دوباره تاسیس شده است.

اردوگاه شامل پناهجویان, مهاجران رد پناهندگی در کشورهای اروپایی و افرادی که پناهندگی در فرانسه اما شده اند قادر به پیدا کردن مسکن.

اسماعیل فتح 29 ساله از سومالی رو به صف برای اتوبوس پس از رها کردن چادر خود را.

"این چهارمین بار است که من خودم در یک اردوگاه, زندگی سخت است, در فرانسه است. من این انتظار نیست خوش آمدید. کشور من در جنگ است از آن من نیست انتخاب می شود در اینجا," او گفت: آژانس خبری AFP.

گروه های حقوق بحرانی

چندین مهاجر و پناهنده طرفداران بودند انتقادی از تخلیه.

"آن است که همیشه مفید به مردم را به پناهگاه. اما این تکرار پس از 2015 پوچ است و نالایق" Pierre هنری, مدیر کل از موسسه خیریه فرانسه Terre d'Asile توییتی.

"مردم خسته شده اند; برای برخی از, آن است که خود را دهم تخلیه گفت: Silvana گأتا از NGO Solidarite مهاجران ویلسون فراهم می کند که وعده های غذایی در اردوگاه.

"نیمی از آنها را دوباره ملاقات در کوچه و خیابان به عنوان به زودی به عنوان در این شب" او گفت:.

او متهم به مقامات تلاش برای مهاجران "خارج از دید به خوبی به طوری که مردم فکر می کنم همه چیز در نظم و مهاجران مراقبت هستند. این غلط است."

Aubervilliers evacuation 29 July 2020 Photo picture-allianceبرای Alalisad یک 32 ساله مهاجر از سومالی تخلیه شد "غیر قابل درک".

"من درک نمی کنم که آنها می آیند تا ما را از آنها قرار داده و ما در هتل ها به صورت سه ماه و پس از آن ما رفتن در خیابان," او گفت: AFP. فرانسه تبدیل شده است تعدادی از کم هزینه هتل مهاجر به مراکز پذیرش است.

لوئیس بردا از nongovernment سازمان پزشکان جهان گفت: این وضعیت تا به حال به طول انجامید تقریبا پنج سال. "ما در حال حاضر دیده می شود این فیلم است. دولت ناتوان از دریافت (مهاجران) به شیوه ای با وقار."

این اردوگاه با صدها چادر در دو طرف کانال خدمت تنها دو آب نقاط دسترسی.

"اقدامات برای مبارزه با کروناویروس بیماری همه گیر به خصوص فیزیکی فاصله هستند غیر ممکن است برای به اجرا درآوردن در اردوگاه ها و جمعیت های مخاطره آمیز آنهایی که بیشتر در معرض COVID گفت:" بردا.

دو نفر از این اردوگاه نیز غرق شده در کانال با توجه به محلی مقامات.

با dpa AFP

 

مقالات بیشتر



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب