کمیسر پلیس چالش قضات اعطای Covid-19 منتشر شده به زندانیان: اجازه دهید آنها را به زندگی در خانه خود را

به طور معمول آرام کمیسر پلیس ویلیام ناخالص انفجار انتحاری در یک شهرستان در سالن کنفرانس مطبوعاتی امروز بنحوی ک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 خرداد 1399

به طور معمول آرام کمیسر پلیس ویلیام ناخالص انفجار انتحاری در یک شهرستان در سالن کنفرانس مطبوعاتی امروز بنحوی که شب گذشته quintuple تیراندازی به حال چیزی برای انجام با قضات که مسلم زندانیان و مردم در انتظار محاکمه نسخه های اولیه به دلیل Covid-19 نگرانی.

ناخالص ارائه شده هیچ جزئیات بستن تیراندازی - به علاوه یکی دیگر از تیراندازی و سلاح سرد در نومرکت مربع در حدود همان زمان به زندانیان و یا مردم در انتظار محاکمه است اما به خبرنگاران گفت: مونتاژ در تالار شهر به "استفاده از عقل سلیم است." او گفت که به دلیل تحقیقات به هر دو حوادث باز باقی می ماند, او نمی تواند نظر هر حال.

ناخالص گفت: اخبار منتشر شده اند با ارسال یک پیام به "باند," قاتلان کودک متجاوزان و دیگران که از آنها دور می توانید با هر چیزی که یک افزایش در تیراندازی از اواخر نشان می دهد آنها در حال اقدام است. "ذهنیت در خیابان است که شما می توانید انجام دهید هر آنچه شما می خواهید."

او گفت: قضات نیاز به استفاده از عقل سلیم نیز هست که شما فقط نمی تواند آزادی مردم از ساختار برنامه به طور کامل بازسازی بر روی خیابان. او به چالش کشیده قضات که آزادی جنایتکاران: اگر شما احساس می کنید خیلی راحت اجازه دهید آنها را به ماندن در خانه خود را.

ناخالص ساخته شده است که مشابه اعتراض به مانند نسخه های قبل - به عنوان Suffolk County, دادستان منطقه راشل رولینز - اما نه با شدت.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن