کمیسر پلیس می گوید یک عکس نمی توان او را یک ابزار از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت

نگاه کنید که نشان داد در Tremont خیابان در Roxbury امروز. وزارت دادگستری ارسال شده این عکس از دادستان کل ویلیا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

نگاه کنید که نشان داد در Tremont خیابان در Roxbury امروز. وزارت دادگستری ارسال شده این عکس از دادستان کل ویلیام بر و بشکه کمیسر ویلیام ناخالص هر دو پوزخند که شما به راحتی می توانید بگویید که چرا که نه با پوشیدن ماسک که ناخالص حداقل خیلی خوب شده بود در انجام این کار تا به حال بر خلاف Barr که نمی خواهد به یک ماسک حتی اگر ممکن است به معنی گرفتن یک بوی گاز اشک آور او فقط دستور پلیس به آتش در اعتراض صلح آمیز.

در آن صدای جیر جیر وزارت دادگستری ادعا کرد این اولین بار بود که نشسته دادستان کل آمریکا تا به حال ندیده بودم بشکه ستاد است که در بهترین حالت یک اشتباه است. در واقع ژانت رنو سپس بیل کلینتون دادستان کل بازدید بشکه ستاد on Jan. 3 سال 2001 که در آن با توجه به بعد, جهان, او در مورد برنامه هایی برای کمک به مردم منتشر شده از زندان پیدا کردن شغل. در اینجا دستور کار برای بازدید خود از وزارت دادگستری خود archives.

چند ساعت پس از نشست ناخالص با صدور بیانیه ای:

به عنوان کمیسر پلیس, من اغلب به من احساسات شخصی را کنار بگذارند. بالا اجرای قانون رسمی در این کشور درخواست یک جلسه با اداره پلیس بوستون و من ترجیح دادم از این فرصت برای آموزش به کسی که در آنچه که ما انجام می دهند در بوستون در مورد چگونه ما ارزش و کار با جامعه و چگونه ما از افسران ما در این کار از درب. یک جلسه به این معنا نیست که من موافق با سیاست های خود را در هر راه, اما من امیدوارم که او راه می رفت دور دانستن کمی بیشتر در مورد ما.

شهردار والش



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن