پلیس در پاریس و نانت برخورد با شرکت کنندگان سالانه Fête de la Musique

صادر شده در: 22/06/2020 - 06:18Modified: 22/06/2020 - 06:18 پلیس فرانسه درگیر شدند و به صورت پراکنده با مردم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

پلیس فرانسه درگیر شدند و به صورت پراکنده با مردم و حضور در جشنواره های موسیقی در پاریس و غربی شهر نانت در روز یکشنبه ایستگاه های تلویزیونی BFM و C, اخبار, گزارش شده است.

تبلیغات

بسیاری از شهرستانها در فرانسه شد برگزاری سالانه "Fete de la Musique" حوادث که تحت نظارت نزدیک توسط پلیس برای اطمینان مردم مطابق با اجتماعی-فاصله اقدامات اعمال شده برای جلوگیری از coronavirus.

BFM TV گفت: پلیس تا به حال به حرکت در برای پراکنده کردن جمعیت از پاریس' Canal St Martin, در حالی که C اخبار و ساکنان نانت پخش تصاویر پلیس با استفاده از گاز اشک آور در جمعیت در نانت.

این رویداد در نانت نیز همزمان با تظاهرات به مناسبت سالگرد مرگ استیو Canico که پس از یک درگیری میان پلیس و revelers در ژوئن 2019.

Canico مرگ تبدیل به یک نقطه کانونی برای تجمع و موشکافی بیش از policing روش در فرانسه. 24-ساله ناپدید شده در یک کنسرت که در آن پلیس مجبور به درگیری با اواخر شب revelers توسط رودخانه در نانت و Canico بدن شد و پس از آن یافت می شود در رودخانه Loire.

ساکنان نانت ارسال شده تصاویر و ویدئوها در توییتر برخی از تظاهرکنندگان تنظیم سطل در آتش است. مقامات در نانت اداره پلیس نمی تواند بلافاصله نظر رسیده.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن