پلیس ISD شروع به بازرسی از شمال تا پایان منظقه پتیس فردا

اکثر North End رستوران ها مطابق با دولت و شهر Covid-19 مقررات اما کسانی که نمی تواند انتظار می رود به جدید خود

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

اکثر North End رستوران ها مطابق با دولت و شهر Covid-19 مقررات اما کسانی که نمی تواند انتظار می رود به جدید خود را پاسیو مناطق بسته بلافاصله, شهرستان, صدور مجوز مقامات گفت: صاحبان رستوران امروز.

هر دو ISD بازرسان و BPD صدور مجوز واحد خواهد شد راه رفتن در خیابان های شمال فردا شروع مطمئن شوید رستوران گرفته نشده تا بیشتر منظقه فضا نسبت به آنها اعطا شد که جداول حداقل شش فوت از هم جدا و کارمندان با پوشیدن ماسک - به عنوان مشتریان زمانی که آنها خود را از جداول بوستون صدور مجوز هیئت مدیره رئیس کاتلین جویس گفت. همچنین او افزود: هر کسی که نصب نیمکتها و یا لوله کشی در موسیقی بهتر است خلاص شدن از تخت و قطع موسیقی بلافاصله. و جلوگیری از اجازه دادن به مشتریان دود او اضافه شده است.

جویس گفت: North End صاحبان رستوران در اجباری زوم جلسه امروز که آنها شهر واقعا می خواهد برای کمک به آنها را از طریق زمان همه گیر است و اجازه دادن به آنها را قرار داده و صندلی را در محدود کردن و بدون شنیدن فرایند است که به طور معمول را ماه بخشی از آن است.

اما در همان زمان او ادامه داد: این هیئت به نگرانی در مورد بهداشت عمومی و ایمنی. جدید فضای یک امتیاز اعطا شده توسط شهرستان و می توان آن را دور گرفته شده بلافاصله: هر دو ISD بازرسان و پلیس می تواند و می خواهد فورا لغو پاسیو مجوز از هر گونه رستوران ها یافت می شود نه در انطباق - ای که به شام خواهد بود گفت: به ترک بلافاصله و بدون حتی پرداخت صورتحساب خود را, او گفت:, و اضافه کرد که بله بازرسان باید اقدامات نوار به بررسی فاصله بین جداول.

و وقتی اتفاق می افتد که پلیس خواهد شد و سپس انجام یک بازرسی کامل از کل رستوران که می تواند منجر به یک رشته شنوایی قبل از هیئت مدیره, او گفت:.

هیئت مدیره و دبیر اجرایی Lesley Delaney هاوکینز گفت: 311 واز بیش از 50 شکایت از شمال ساکنان در مورد نقض ممکن و که او و اعضای هیئت مدیره نیز بدست سهم خود را از شکایت از ساکنان.

برخی از آنها شده است در مورد سگ مجاز به نشستن با صاحبان آنها. یک صاحب رستوران پرسید که چه او قرار است به انجام اگر یک مشتری حاضر به نشان اثبات است که یک سگ است که در واقع یک سرویس حیوانی - که مجاز با شام. ISD کمیسر Dion ایرلندی اذعان کرد که بله "اجازه دهید آن صورت, بسیاری از مردم نشان می دهد تا با سگ و لزوما نیاز خدمات" و او اجازه داد که صاحبان رستوران نمی تواند برای درخواست مقالات. اما آنها می توانید بپرسید اگر سگ یک سرویس حیوانی و اگر چه خدمات آن را فراهم می کند و پس از آن مالک است و انجام همه او یا او می تواند.

با این حال او اضافه کرد که آنچه در شهر است که واقعا به دنبال این است که صاحبان رستوران به تبلیغ نیست "توله سگ دوستانه پتیس" که او گفته بوده است نه یک مسئله در انتهای شمالی بر خلاف برخی دیگر از بوستون محله.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب