پلیس: مرد ایستاده در وسط Boylston خیابان در Fenway خواستار پلیس به او شلیک و سپس کاهش گلو خود را

توسط adamg در پنج شنبه, 06/19/2020 - 2:52pm بوستون گزارش پلیس افسران قادر به کمک به نجات یک مرد پس از او

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

بوستون گزارش پلیس افسران قادر به کمک به نجات یک مرد پس از او ترافیک مسدود شده خارج از مرکز گیتار در Boylston خیابان و سپس هنگامی که آنها حاضر تقاضای خود را به آنها شلیک او کاهش گلو او را با یک جعبه برش در مدت کوتاهی پس از 6 بعد از ظهر روز پنج شنبه.

پلیس می گویند که زمانی که ماموران وارد, مرد ایستاده در وسط خیابان با یک جعبه برش در یک دست:

افسران صحبت می کرد به مرد و اقدام به اجبار او را به پله بر روی پیاده رو از وسط خیابان. مرد حاضر افسران' درخواست برگزار شد و جعبه برش به گلو فریاد که او می خواست به مرگ است. مرد اظهار داشت: چندین بار که او می خواست ماموران به او شلیک کنید. مرد فریاد زد: برای ماموران برای متوقف کردن او را زیر است. در این زمان اضافی ماموران وارد در صحنه در تلاش برای جلوگیری از نر از تصویب آسیب رساندن به خود است. افسران استفاده می شود بسیاری از د تشدید تاکتیک در تلاش برای جلوگیری از نر از صدمه زدن به خود یا دیگران. ناگهان مرد زد Boylston خیابان با جعبه برش در دست قبل از بالا بردن جعبه برش به گردن او و برش گلو او را. افسران فرار به سمت نر و بلافاصله شروع به رندر صرفه جویی در زندگی کمک به تامین کادر برش در این فرآیند است.

پلیس بوستون اورژانس و حمل و نقل به یک بیمارستان محلی برای درمان جراحات خود بودند که در نظر گرفته نمی شود زندگی را تهدید.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب