پلیس: Randolph مرد, نوجوان محلی بودند که راه رفتن در اطراف میلدرد Hailey با اسلحه پر با ظرفیت بالا مجله

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک رندولف و جامایکا پلاین 17 ساله در تفنگ اتهامات اوایل صبح امروز پس از فوت تعقیب که

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک رندولف و جامایکا پلاین 17 ساله در تفنگ اتهامات اوایل صبح امروز پس از فوت تعقیب که یکی از آنها به پایان رسید که گمان افتاد و سقوط کرد اجازه می دهد به دنبال پلیس به گرفتن او را.

پلیس می گوید دو افسر رانندگی Horan راه در میلدرد هایلی آپارتمان حدود 2 صبح "مشاهده دو مرد راه رفتن به سمت آنها در حال تبدیل شدن گیجی زمانی که آنها ظاهرا متوجه خودرو افسران عامل یک رزمناو پلیس."

پلیس کردم به صحبت کردن دو نفر که دور می زد.

افسران دنبال مرد که فرار کرد از طریق یک حیاط در بین 154 هیت خیابان و 50 هیت خیابان. اولین مظنون فرار از طریق درب جلو 154 هیت خیابان در حالی که دومین مرد ادامه داد: از طریق حیاط و روی هیت خیابان.

افسران دنبال اولین مظنون بود که محکم در سمت راست از خود تسمه به ناشناخته اقامت در 154 هیت خیابان. به عنوان افسران صعود به مراحل را به آپارتمان آنها شنیده می شود یک شی به زمین قرار می گیرند به عنوان مظنون اقدام به فرار از ماموران با کوبیدن درب بسته را بر روی آنها. مختصری مبارزه در گرفت در راهرو قبل از مظنون اجازه دهید بروید و اقدام به آپارتمان. افسران وارد آپارتمان قرار داده و مرد تحت بازداشت است. روی پله های آپارتمان افسران واقع آبی کوچک کیسه حاوی یک ظرفیت بالا اسلحه مجله حاوی شش دور از مهمات زنده و کوچک کیسه های پلاستیکی حاوی ماده ای اعتقاد به کراک کوکائین.

در ضمن مظنون دوم بود و داشتن شانس بهتر - دیگر افسران که وارد صحنه خال خال او دور چیزی به عنوان او بر روی هیت خیابان به سمت جنوب هانتینگتون سپس از دست نزد او هنگامی که او تبدیل شیلر خیابان. اما او افتاد و به زمین سقوط کرد که اجازه افسران گرفتن به او و او را بازداشت پلیس می گویند و اضافه کرد:

یک Smith & Wesson MP سپر 9mm اسلحه گرم با محو شماره سریال حاوی هفت دور از مهمات زنده بود واقع در منطقه دقیق که در آن گمان تبدیل شده بود بر روی هیت خیابان از حیاط.

Josua, موریل, 22, از, Randolph شد متهم با در اختیار داشتن غیرقانونی مهمات در اختیار داشتن یک ظرفیت بزرگ تغذیه دستگاه در اختیار داشتن یک کلاس B ماده و خاطی پلیس می گویند. 17-year-old بیش از حد جوان به نام او منتشر شد متهم به عنوان متخلف به صورت غیر قانونی در اختیار داشتن اسلحه گرم در اختیار داشتن غیرقانونی لود اسلحه گرم و در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات پلیس می گویند.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن