پلیس می گوید مرد رعایت نمی کند coronavirus آداب و برگشت تا در خط در یک Codman مربع خودپرداز به جای او شروع به تکان دادن اسلحه در اطراف

بوستون گزارش پلیس یک coronavirus مربوط به بازداشت یک حادثه در خارج از شهروندان شعبه بانک در 569 واشنگتن سنت در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

بوستون گزارش پلیس یک coronavirus مربوط به بازداشت یک حادثه در خارج از شهروندان شعبه بانک در 569 واشنگتن سنت در Codman مربع این بعد از ظهر.

پلیس می گویند که Ricardio Pantojas, 40, کردم کمی بیش از حد نزدیک به برخی از افراد دیگر در انتظار در خط برای دستگاه های خودپرداز در سراسر 12:45 p. m.

وقتی پرسیده شد که به حرکت به دور این مرد مشکوک خودداری به عمل اجتماعی فاصله و پایبند به خط محدودیت های خود یک اسلحه گرم و اشاره آن را در جهت از قربانیان. قبل از اینکه پلیس وارد, مرد مظنون و یک زن همدست شروع به پریدن کرد به یک موتور خودرو و فرار از صحنه.

پلیس می گویند ماموران با خودرو و Pantojas یک زن و شوهر از بلوک های دور در Whitfield خیابان:

با توجه به حضور یک اسلحه گرم هر دو مظنون شدند و دستور به خروج از وسیله نقلیه. پس از سرنشینان برداشته شد از خودرو جستجوی خودرو فعال افسران برای دیدن و ضبط لود Bersa .380 نیمه اتوماتیک اسلحه گرم.

Pantojas شد متهم با در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم unlawlful در اختیار داشتن مهمات حمل لود اسلحه گرم در یک راه عمومی و حمله و باتری با استفاده از یک سلاح خطرناک, پلیس می گویند.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن