پلیس اتحادیه دا نبرد بیش از meanng از یکشنبه شب

بوستون پلیس Patrolmen انجمن دیروز شارژ Suffolk County, دادستان منطقه راشل رولینز به نام همه افسران پلیس قاتلان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

بوستون پلیس Patrolmen انجمن دیروز شارژ Suffolk County, دادستان منطقه راشل رولینز به نام همه افسران پلیس قاتلان در نظرات او پس از بازی یکشنبه شب rampages. رولینز به ضرب گلوله کشته است که این اتحادیه در بیانیه ای در اثبات, سفید, شکنندگی.

در موضوع رولینز به نظرات در یک شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در تالار شهر (دیده بان) که در آن او متعهد به تعقیب 53 نفر دستگیر و پس از صلح آمیز مارس و شب زنده داری اما پس از آن گفت: مردم باید توجه داشته باشید از "سوختن خشم" پشت مسالمت آمیز مارس که مردم خسته شده اند توسط یک جریان بی پایان از پلیس در سراسر کشور که "ما شلیک در خیابان به عنوان اگر ما حیوانات."

و او گفت که او در بر داشت آن روست که مردم سیاه و سفید بود که به سفید پوستان در روز یکشنبه به لطفا نگه دارید, صدای خود را پایین پیروی از دستورات پلیس "آن دسته از مردم که قتل ما را با مصونیت از مجازات."

این BPPA پاسخ دیروز در اصل: چگونه شما جرات! در یک صدای جیر جیر و نامه به رولینز آن گفت که او "تهمت و افترا افسران ما به عنوان قاتلان" تمسخر خشونت و قرار دادن پلیس زندگی در خطر بود چرا که او به طور ضمنی خواستار خشونت بیشتر ،

"مردم Suffolk County ترین راستى سزاوار بهتر" در این نامه آمده است.

رولینز در پاسخ به صدای جیر جیر:

شما معنی ضد خشونت پلیس. و من به نوعی از دست BPPA نامه افشاگری قتل جورج فلوید و خواستار خاتمه فوری و محاکمه 4 پلیس را که به قتل او و/یا تماشا می کردند و هیچ چیز در حالی که او فوت کرد ؟ سفید, شکنندگی واقعی مردم.

امروز دولت تشکر. نیکا Elugardo (D-15th, Suffolk/نورفولک) حمایت رولینز:

او خواستار یک واقعیت است. کلمات او که حقیقت و صدا را به تروما و درد از نسل. ما از patrolmen ایستاده با او و ما. محکوم کردن این رفتار ما به عنوان مدافعان برادران و خواهران ما و همکاران در عدالت است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن