رئیس Duda چهره سخت اوباما در جولای 12 با توجه به نظرسنجی های خروج

صادر شده در: 28/06/2020 - 22:20Modified: 28/06/2020 - 22:20 لهستان ملی وقت آندره Duda برنده دور اول انتخابات

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

لهستان ملی وقت آندره Duda برنده دور اول انتخابات ریاست جمهوری در روز یکشنبه خواهد شد اما باید به صورت میانه شهردار ورشو در یک اجرا در 12 ژوئیه در یک مسابقه است که می تواند تبدیل این کشور روابط با اتحادیه اروپا است.

تبلیغات

لهستان ملی وقت آندره Duda برنده دور اول انتخابات ریاست جمهوری در روز یکشنبه خواهد شد اما باید به صورت میانه شهردار ورشو در یک اجرا در 12 ژوئیه در یک مسابقه است که می تواند تبدیل این کشور روابط با اتحادیه اروپا است.

انتخاب مجدد دولت متحد Duda بسیار مهم است اگر حاکم ملی قانون و عدالت (PiS) حزب برای اجرای بیشتر آن به لحاظ اجتماعی محافظه کار و دستور کار از جمله قوه قضائیه اصلاحات اتحادیه اروپا می گوید نقض استانداردهای دموکراتیک است.

خروج نظرسنجی نشان داد Duda برنده 41.8 درصد از رای گیری روز یکشنبه در برابر 30.4% برای Rafal Trzaskowski از مدنی پلت فرم ، نتایج نهایی می تواند کمی متفاوت است اما هر گونه تغییر در حال انتظار نمی رود که به تحت تاثیر قرار خواهد شد که رقابت در دور دوم.

دو نظر سنجی انجام شده در اواخر روز یکشنبه به صورت خصوصی پخش TVN و دولتی TVP نشان داد Duda داشتن سرب کمتر از 2 درصد بیش از Trzaskowski در دو هفته.

PiS است بازیگران Duda به عنوان نگهبان آن سخاوتمندانه رفاه برنامه های, است که باید کمک کرد تا آن پیروزی در انتخابات ملی در سال 2015 و 2019 و خود را متعهد به حفاظت از ارزشهای سنتی خانواده در عمدتا کاتولیک لهستان.

مؤمن مؤمن خود Duda تا به حال مبارزات انتخاباتی در یک وعده به ممنوعیت کلاس در مورد حقوق همجنسگرایان در مدارس گفت همجنسگرایان "ایدئولوژی" بود بدتر از کمونیست بوده است.

"کمپین می رود چرا که لهستان نیازهای آن" Duda گفت: خیلی خوشحال حامیان در مرکز شهر لویکز. "برخی از مردم پیچیده اند و فکر می کنم ما نه اروپایی ها. ما شده اند و... پس ما تبدیل به مسیحیت است."

اما خود را طولانی-برگزار منجر فروپاشید در هفته های پیش از انتخابات و پس از ورود اواخر توسط Trzaskowski که به نظر می رسد گالوانیزه بسیاری از رای دهندگان مشتاق به پایان لهستان انزوا در اتحادیه اروپا و یا عصبانی بیش از Duda بیعت PiS.

اکثریت شکننده

مدنی پلت فرم یک حزب و یک بار به رهبری سابق و رئیس شورای اتحادیه اروپا با دونالد تاسک جایگزین آن ضعیف نامزد با Trzaskowski پس از انتخابات به تعویق افتاد میان coronavirus همه گیر توسط هفت هفته.

سابق اتحادیه اروپا فرستاده برای حزب خود Trzaskowski وعده داده است در جهت ترمیم روابط با لهستان متحدان اروپایی و به مخالفت با هر گونه تلاش های دولت برای تشدید در حال حاضر محدود کننده سقط جنین قوانین.

انتخابات است که بسته تماشا در بروکسل.

تحت PiS لهستان شد تنها اتحادیه اروپا وزارت امور خارجه به امتناع متعهد به اتحادیه اروپا تا سال 2050 آب و هوا هدف در دسامبر 2019 که منتقدان گفت: می تواند به تضعیف آن جاه طلبی را در نقش رهبری در مبارزه جهانی با تغییر آب و هوا.

اگر او برنده انتخابات در ماه جولای Trzaskowski را محدود دامنه به طور مستقیم سیاست اما قادر خواهد بود به حق وتو قانون پیشنهاد شده توسط دولت است.

این می تواند به او یک شانس برای جلوگیری از تلاش های دولت نخست وزیر Mateusz Morawiecki به تعمیق دادگاه اصلاحات که اتحادیه اروپا گفته politicise قوه قضائیه و یا رد انتصاب قضات جدید.

"ما به زودی تصمیم بگیرد که آیا ما باید یک رئیس جمهور قوی خواهد شد که دولت را به حساب و یا یک رئیس جمهور که نمی احترام خود را امضا" Trzaskowski گفت: در طول انتخابات-شب تجمع در ورشو.

ناظران می گویند یک برنده Trzaskowski نتوانست اکثریت شکننده PiS در مجلس و نیروی Morawiecki به حکومت به عنوان یک اقلیت کابینه و یا حتی به صورت اولیه انتخابات.

"دور دوم انتظار می رود که نزدیک تر از آن شده است در یک مدت زمان طولانی" گفت: Agnieszka Kwiatkowska یک جامعه شناس در SWPS دانشگاه.

"Duda خواهد شد که حمایت از کل دولت با توانایی خود را به انتخابات وعده و ارائه مشوق های مالی به رای دهندگان ... سوال این است که آیا او قادر خواهد بود به استفاده از آن."

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن