Pompeo بازديد اسرائیل برای مذاکرات در نظر دارد به ضمیمه بخش هایی از غرب بانک

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo وارد اسرائیل چهارشنبه به ایران بر امنیت منطقه و این کشور قصد دارد به ضمیمه بخش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 اردیبهشت 1399

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo وارد اسرائیل چهارشنبه به ایران بر امنیت منطقه و این کشور قصد دارد به ضمیمه بخش هایی از کرانه.

تبلیغات

Pompeo بود برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و ورودی وزیر دفاع Benny Gantz یک روز قبل از تشکیل دولت وحدت ملی توافق میان دو مرد است که با توجه به سوگند.

بودند همچنین انتظار می رود برای پوشش مشترک قوس دشمن ایران پس از اسرائیل اعتقاد بر این است به راه اندازی حملات علیه پایگاه های خود در کشور همسایه سوریه در هفته های اخیر و دولت یهودی را در روابط تجاری با چین است.

Pompeo عینک قرمز و سفید و آبی محافظ ماسک صورت زمانی که او فرود در فرودگاه بن گوریون در نزدیکی فرودگاه تل آویو برای اولین سفر خارج از کشور در نزدیک به دو ماه در میان Covid-19 بیماری همه گیر.

آنچه در سفارت ایالات متحده در اورشلیم به نام "احتیاطی" اندازه گیری Pompeo نمی خواهد دیدار با سفیر دیوید فریدمن بود که گفت: یک سخنگوی سفارت به نمایش "خفیف تنفسی فوقانی علائم" اگر چه او تا به حال آزمایش منفی برای رمان coronavirus.

درگیری های خشونت آمیز در کرانه

بازدید آمد و به عنوان voilence شکست در کرانه. نیروهای اسرائیلی از کشته شدن یک نوجوان فلسطینی در جریان درگیری در کرانه غربی روز چهارشنبه از سوی وزارت بهداشت گفت.

این وزارتخانه اعلام کرد که زید Qaysia, 15 بود "کشته شده توسط زنده گلوله در سر شلیک توسط سربازان اسرائیلی در Al-Fawar اردوگاه" در نزدیکی شهر الخلیل در جنوب کرانه با بیشتر از چهار فلسطینی زخمی در درگیری.

ارتش اسرائیل گفت که چک کردن گزارش.

یک سرباز اسرائیلی کشته شد بامداد سهشنبه در طول کرانه دستگیری حمله هنگامی که یک سنگ پرتاب کردن یک بام زده او را در سر نظامی گفت.

نظامی گفت: 21 ساله گروهبان دوم ، Amit بن-ایگال بود در روال "عملیات" در نزدیکی غرب بانک شهر "جنین" هنگامی که یک سنگ بزرگ بود پرتاب کردن یک پشت بام او را زده و بر روی سر. جستجو در بود مهاجم.

چراغ سبز از آمریکا به ضمیمه زمین

نتانیاهو و Gantz رو خاموش در سه مجمل انتخابات در کمتر از یک سال قبل از موافقت با سه سال قدرت-های دولت است.

نتانیاهو یک راست جناح در قدرت پس از سال 2009 را به عنوان نخست وزیر برای 18 ماه با Gantz سابق فرمانده ارتش به عنوان جایگزین پس از دوم استعفا داد و مجلس به عنوان سخنران روز سه شنبه در آماده سازی برای نقش جدید خود را. دو را تعویض پست میدوی را از طریق معامله.

خود توافق ائتلاف می گوید: دولت اسرائیل می تواند از 1 ژوئیه آغاز خواهد شد با توجه به اجرای کرانه ولی مفصل در جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صلح خاورمیانه طرح است.

پرده برداری کرد در ژانویه این برنامه بحث انگیز می دهد چراغ سبز از آمریکا و اسرائیل به ضمیمه شهرک های یهودی نشین و دیگر استراتژیک غرب بانک خاک.

فلسطینی ها را رد تهمت را طرح و قطع روابط با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در سال 2017 بیش از آن طرفدار اسرائیل موضع.

خود را رئیس مذاکره صائب صائب عریقات گفت: Pompeo تیم تا به حال رسیده است پیش از این دیدار است.

"مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای همکاری با اسرائیل در الحاق طرح در آنچه که هر دو تلاش در دفن حقوق مردم فلسطین و همچنین به عنوان یک آشکار حمله بر اساس قوانین بین المللی سیستم," او گفت:.

اسرائیل کنترل کرانه پس از تصرف آن را در شش روز جنگ سال 1967.

نزدیک به سه میلیون فلسطینی زندگی می کنند وجود دارد در کنار بیش از 400 ، 000 اسرائیلی ساکن در شهرک که در نظر گرفته غیر قانونی تحت قوانین بین المللی.

برای فلسطینی ها و جامعه بین المللی اسرائیل اعمالی خواهد نزول هر گونه امید به راه حل دو کشور برای مناقشه.

در مصاحبه پیش از سفر خود با روزنامه Israel Hayom, Pompeo گفت که آیا و چگونه به جلو بروید با الحاق شد "تصمیم اسرائیل را".

"من می خواهم به درک آنچه در دولت جدید فکر می کند در مورد آن" Pompeo گزارش گفت: با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن ابتکار رونمایی شد چند ماه قبل از نتانیاهو-Gantz معامله است.

آمریکا طرح به رسمیت می شناسد بیت المقدس که اسرائیل میخواهد سرمایه هجوم فلسطینی خواسته است که بخش شرقی این شهر را به عنوان آینده خود سرمایه است.

نگرانی های منطقه ای

رییس جمهور ایالات متحده, باراک اوباما, سفیر اسرائیل, دانیل شاپیرو به خبرگزاری فرانسه گفت که به اعتقاد او Pompeo بود که "ریاکارانه" در این ادعا الحاق تصمیم گیری خواهد بود سمت چپ به اسرائیل است.

"من فکر می کنم برگ برنده دولت بسیار می خواهد این الحاق به اتفاق می افتد گفت:" شاپیرو یک همکار مدعو در دانشگاه تل آویو موسسه مطالعات امنیت ملی.

"این است که احتمالا کمتر مورد خاص مرزهای, اما آن را می خواهد به یک دستاورد در اسرائیل و الحاق آن می توانید مشتری جلب کردن به رئیس جمهور تهمت را انجیلی حامیان (و) جناح راست یهودی هواداران را تحریک و آنها را ببخشید و آنها را" پیش از انتخابات آمریکا در ماه نوامبر شاپیرو گفت.

نتانیاهو ممکن است وسوسه به سرعت حرکت می کند به منظور کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن در آن رای و برای اطمینان از الحاق یک معامله انجام می شود قبل از امکان تفسیر تغییر در راس کاخ سفید شاپیرو اشاره کرد.

اما این امر ایجاد خطرات قابل توجهی در سطح بین المللی و می تواند بخش عمیق در درون نتانیاهو ائتلاف با سفیر سابق اضافه شده است.

نتانیاهو ائتلاف قبلی به حال تندرو طرفدار الحاق راست کنار در پست کلیدی به ویژه خروجی وزیر دفاع نفتالی بنت.

Gantz ستایش است مغلوب ساختن پیشی جستن طرح اما هشدار داد در برابر حرکت می کند که تهدیدی برای ثبات منطقه.

کارشناسان باید گفت: اردن ممکن است دور برگشت از آن تاریخی 1994 قرارداد صلح با دولت یهودی اگر اسرائیل ضمایم اردن دره استراتژیک بسیار مهم مرزی منطقه که حدود 30 درصد از کرانه باختری است.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن