آموزش سئو برای مبتدیان چیست
آموزش سئو برای مبتدیان: یادگیری چکیده سئو
توضیحات متا، عنوان و تمامی توضیحاتی که ارسال می کنید باید به زبان انگلیسی باشد و قرار دادن زبان های دیگر برای وب سایت های سئو انگلیسی ممنوع است. زبان مورد استفاده در سایت باید فقط انگلیسی باشد و هیچ زبان دیگری نباید در سایت استفاده شود. البته زبان ها با یکدیگر تفاوتی ندارند، یعنی اگر سایت برای یادگیری زبان فرانسه به زبان فرانسه ایجاد شده باشد، بیشتر زبان مورد استفاده باید فرانسوی باشد، مگر در مواردی که نیاز به ترجمه باشد. باید گفت که کار کاملاً متفاوتی انجام نمی شود زیرا دنیای سئو روش خاصی دارد و برای ظاهر شدن در نتایج گوگل باید در هر زمینه از یک روش استفاده کنید. در این مقاله سعی کردیم برای افراد مبتدی و متوسط توضیح کامل و جامعی را شرح دهیم. اگر به دنبال ارتقا سایت خود هستید سرویسهای ما با این خدمت را بهصورت پیشرفته این خدمت را به شما ارائه میدهد.
ساخت بکلینک یکی از استراتژیهای مهم در بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO) است و به لینک دادن لینکهای موجود در یک وبسایت به سایتهای دیگر گفته می شود. این لینکها میتوانند به بهبود رتبه وبسایت شما در نتایج جستجو کمک کنند. در این دوره ما با طراحی سایت و زبان های html و css آشنا میشویم که پایه و اساس توسعه وب سایت ها هستند و با استفاده از این زبان ها شروع به ساخت وب سایت های مدرن و جذاب خواهیم کرد. همچنین در طول دوره مواردی را برای بهبود بهینه سازی سایت خود فرا خواهیم گرفت و با ترفندها و تکنیکهای مورد نیاز علاوه بر ساخت صفحات، مسائل مربوط به سئو این کدها را نیز فراخواهیم گرفت. پیش نیاز یادگیری سئو شامل آشنایی کامل با مفاهیم بازاریابی دیجیتال و تجربه کاربری است.
با آموزش و یادگیری استفاده از ابزارهای سئو، سئوکاران می توانند به طور موثرتری وب سایت ها را بهینه سازی کرده و رتبه آنها را در نتایج جستجو ارتقا دهند. اگر شما یک سئوکار هستید، استفاده از ابزارهای سئو می تواند به شما در ارتقای سطح کارتان و دستیابی به نتایج بهتر کمک کند. در این مقاله، شما با اصول و مبانی سئو، تکنیک های سئو on-page و off-page، و ابزارهای سئو آشنا خواهید شد. با مطالعه این مقاله، شما می توانید به تنهایی وب سایت خود را بهینه سازی کنید و رتبه خود را در نتایج جستجو ارتقا دهید. طبق گزارش بسیاری از متخصصین سئو، گوگل در رتبه بندی صفحات متکی به متا تگ ها نیست و حتی بسیاری از آنها از دید گوگل منسوخ شده هستند. با این حال هنوز متا تگ ها اطلاعات مهمی را درباره صفحه به موتورهای جستجو منتقل می کنند.
الگوریتم PageRank را با معیار قدیمی به همین نام که توسط گوگل برای نمایش رتبه صفحات (از 0 تا 10) استفاده می شد، اشتباه نگیرید. کلید ظاهر شدن در Featured snippet این است که در ابتدا به سوال مورد نظر در سایتتان پاسخ دهید. به سبک نوشتاری برای دیده شدن در Featured snippet «سبک نوشتاری هرمی معکوس» می گویند. سرعت بارگذاری صفحه یکی از مهمترین جنبه های سئو تکنیکال و یک فاکتور مهم در UX است. هیچ کس حاضر نیست بیشتر از چند ثانیه برای بارگذاری یک صفحه منتظر بماند. بنابراین آنها یک عنوان، یک تکه متن و یک دکمه “اینجا کلیک کنید” یا “ادامه مطلب” را در ادامه خواهند داشت.
برای کاهش حجم راه های زیادی وجود دارد و سادهترین آن هم موقع خروجی گرفتن از فتوشاپ استفاده از گزینه save for web رو میزنیم. آقای ژان بقوسیان میگوید بر روی سایت مدیر سبز ۷۰ پلاگین نصب کرده است و مشکل سرعت هم ندارند. مثلاً، وقتی درباره “فراگیری سئو مبتدی” صحبت می کنی، مراحل را طوری توضیح بده که مخاطب احساس کند تو قدم به قدم کنارش ایستادی. ما برای اینکه اعتبار و ارزش یک نفر را بسنجیم، توجه میکنیم که اطرافیانش راجب او چه چیزهایی میگویند و همچنین توجه می کنیم این فرد از نظر دور و اطرافیانش چطور آدمی است. به جای این که مدام یک کلمه را در متن تکرار کنید می توانید از این کلمات بهره بگیرید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
متا دیسکریپشن در حقیقت متنی است که شما در زیر عنوان هر نتیجه در گوگل مشاهده میکنید. بعد از مرحله آماده سازی محتوا نوبت به تولید یا نوشتن آن میرسد. هر صفحه آرشیو ارزش و اعتبار خود را به صفحات داخلی هر مقاله یا محصول منتقل میکند. برای اینکه یک موتور جستجو بتواند صفحه شما را ایندکس کند، ابتدا باید ... بک لینک به لینک هایی اطلاق می شود که از دامینی دیگر به دامین شما داده شده اند. متا تگ به قطعه متنی اطلاق می شود که توضیحی برای صفحه به شمار می روند.
یعنی شما باید ابتدا تحقیق کلمات کلیدی خود را انجام داده باشید و سپس شروع به سئو سایت وردپرسی خود کنید به زبان ساده اگر بخواهم بگویم؛ تحقیق کلمات کلیدی ربطی به هیچ پلتفرمی ندارد. با سیگنالهای تجربه کاربری است که گوگل متوجه میشود کاربر از حضور در صفحه راضی است یا آزار میبیند. برای بهینهسازی صفحه از نظر سیگنالهای تجربه کاربری نکات زیر را چک کنید. گوگل امروز از کلمه کلیدی فقط برای این استفاده میکند تا متوجه شود صفحه برای کدام کلمه کلیدی بهینه شده است و استفاده زیاد از کلمه کلیدی هیچ تاثیری در رتبهگیری صفحه ندارد. برای پرورش و توسعه این کلمات نیاز به ابزارهای آنلاین تحقیق کلمات کلیدی داریم.
Buzzsumo یک نرمافزار است که عملکرد محتوا را تحلیل میکند، بهخصوص در شبکههای اجتماعی. حساب توییتر این نرم افزار نکاتی درباره جنبههای مختلف بازاریابی به اشتراک میگذارد. این راهنمای سئو به شما میگوید که چطور از SERPStat برای بهبود نمرهها سئو وبسایت خود استفاده کنید. در این وبینار، تعدادی از سایت های انتخابی را تحلیل کردیم و با موارد مانند بخش پرفورمنس، دیسکاور، ایمپرشن و … اشاره کرده ایم. در کنار سئو داخلی و سئو خارجی، مبحث دیگری با نام سئو تکنیکال هم وجود دارد. اگر بخواهیم دقیق و موشکافانه در رابطه با طرز کار موتورهای جستوجو صحبت کنیم، وارد یک مبحث کاملا تخصصی میشویم که شاید حتی ما را از بحث اصلیمان دور کند.
اینکه شما به این موضوع توجه کنید که فقط با شرکت کردن در یک دوره میتوانید یک متخصص حرفهای شده و آن را یاد گرفتهاید، باید بگویم این فکر یک اشتباه رایج است. البته باید گفت که بسیاری از سایتها اگر لینکی را در بخش نظرات مشاهده کنند، آن را حذف خواهند کرد. اما به طور کلی سایتهای زیادی هستند که از طریق آنها میتوانید در بخش نظرات برای خود بک لینک ایجاد کنید. از این رو یادگیری تکنیکهای مختلف برای ایجاد بک لینک رایگان از اصلیترین نکاتی است که باید در آموزش رایگان سئو با آن آشنا شوید. در ادامه برخی از مهمترین روشهای ساخت بک لینک را معرفی میکنیم.
شما میتوانید در ازای ارائه محتوا، خدمات و سرویسهای خود را ارائه دهید و مشتریان بالقوه را به استفاده از خدمات خود هدایت کنید. نتایج سرچ بر اساس تعدادی از عوامل رتبهبندی میشوند که ممکن است شامل چگالی کلمات کلیدی، سرعت و پیوندها باشد. مهم ترین تگ صفحه وب سایت شما تگ تایتل است که نقش مهمی در سئو شما دارد. شما باید حتما در تگ تایتل خود از کلمه کلیدی مدنظرتان استفاده کنید. همچنین تگ تایتل باید جذابیت بالایی داشته باشد تا CTR شما نیز افزایش پیدا کند. منظور از CTR میزان کلیک تایتل در نتایج گوگل نسبت به دیده شدن آن است.
گاهی هم استفاده از کدهای تکراری در قالب باعث خطاهای مختلف در وب سایت میشود. خیلی از شرکت ها در دنیا به این نتیجه رسیده اند که تبلیغات پولی سایت رو متوقف کنند و اون بودجه رو صرف تولید محتوای عالی و سئو سایت کنند. این کار اگر معلوم شود نقض کپی رایت است نه تنها سودی ندارد بلکه می تواند منجر به دریافت نمره منفی از موتورهای جستجو شود. طبیعی است زیرا بسیاری از ما فرصت کافی برای بررسی عناوین قبلی را نداریم یا با ابزارهای مناسب جهت بررسی آنها آشنا نیستیم. یا وبسایت ما آن طور که باید و شاید بهینه کدنویسی نشده است تا متوجه عناوین تکراری شویم. سئو مانند دوچرخه سواری است تا زمانی که پا می زنید رکاب می زنید جلو میروید و اگر پا نزنید بعد از یک مدتی، پیشرفت نخواهید کرد.
در نتیجه، اهمیت این بخش در جذب ترافیک و بهبود نرخ تبدیل بر کسی پوشیده نیست. آنها همچنین می توانند تکنیک های مختلف بازاریابی موتورهای جستجو، طراحی وب سایت و تبلیغات را برای بهینه سازی موتورهای جستجو آزمایش و پیاده سازی کنند. آنها همچنین اهمیت ارتباطات داخلی و توانایی حل مشکل را هنگام تلاش برای یافتن بهترین موقعیت و بهترین شیوه برای ارتباطات داخلی درک می کنند. منابع خارجی در کنار منابع داخلی منبع بسیار مناسبی برای مطالعات شما هستند. این سایت ها دائما به روز می شوند و شما می توانید آخرین مطالب مرتبط با سئو، سئو داخلی، سئو خارجی، تولید محتوا، بک لینک و غیره را دریافت کنید. از محتوای آنها اما همیشه داشتن منابع مفید چیزی است که ما با آن مبارزه می کنیم.
البته معیار سنجش سرعت سایت از نظر گوگل؛ core web vitals است که در درس سئو تکنیکال به آن پرداختیم. در ادامه آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته میخواهم سریعترین روش سئو سایتهای وردپرسی را به شما آموزش دهم. انتخاب موضوع محتوا نقش بسیار مهمی در دریافت بکلینک دارد و در ادامه به ۳ موضوع مناسب محتوا برای ساخت بکلینک اشاره میکنم. اگر سایت شما تازه تاسیس است و هیچ صفحه ایندکس شدهای در گوگل ندارد؛ پیادهسازی https روی سایت بسیار ساده است. فقط کافی است با ارائه دهنده هاستتان تماس بگیرید و از آنها بخواهید پروتکل SSL را روی سایتتان نصب کنند تا سایت شما با HTTPS نمایش داده شود.
شما میتوانید همین الان از هدیه خود استفاده کنید که [بیش از ۱۰۰۰ نفر] در سایت خودمان، یوتیوب و آپارات به صورت رایگان از آن استفاده کردهاند و شروع به یادگیری ۰ تا ۱۰۰ سئو کردهاند. بکلینکها میتوانند از منابع مختلف مانند وبلاگها، سایتهای خبری، شبکههای اجتماعی و حتی فروشگاههای آنلاین دریافت شوند. اما باید مراقب باشید که بکلینکها از وبسایتهای با اعتبار و مرتبط با حوزه شما آمده باشند. بکلینکهای با کیفیت ارزش بیشتری دارند و میتوانند تاثیر مثبت بیشتری بر رتبه وبسایت شما داشته باشند. فاکتورهای رتبه بندی توسط شرکت های موتور جستجو (مانند گوگل) ایجاد می شوند و برای ارزیابی با کیفیت ترین محتوا برای جستجو استفاده می شوند. با این حال، قبل از تعیین مرتبط ترین محتوا، یک موتور جستجو باید آن را بخزد و فهرست کند.
گاهی اوقات باید ساعت ها فکر کنیم و بهترین استراتژی سئو را استخراج کنیم. توصیه می کنم که قبل از خرید هاست ابتدا با چند متخصص نظیر برنامه نویس تحت وب، متخصص سئو و مدیر سیستم مشورت کنید. در سایت های فروشگاهی میتوان دسته بندی محصولات را در منو قرار دهیم. این پلاگین بسیار سخت و دشوار است و باید کمی با کدهای دیتا بیس آشنایی داشته باشید و اگر را بلد نباشد نمیتواند با این پلاگین کار کنید. ابتدا در گوگل schema checker را سرچ می کنیم و اولین سایتی که مربوط به خود گوگل نیز میباشد را باز میکنیم. کدها را در ابتدای هر پیج اضافه می کنیم و هر پارامتر را که میخواهیم، مقداردهی و هر قسمت را که نمیخواهیم پاک میکنیم و سپس صفحه مورد نظر را به روز رسانی می کنیم.
سئو مفید است زیرا جریان مداومی از ترافیک را با هزینهای بسیار کمتر نسبت به تبلیغات پرداختی فراهم میکند. و هنگامی که شروع به کسب رتبه های بالا در نتایج جستجوی ارگانیک میکنید،دارید با صرف هزینه کمتر، ترافیک دریافت میکنید. علاوه بر این، سئو به ایجاد اعتبار و اعتماد برند در میان مصرفکنندگان کمک میکند که در نهایت میتواند به افزایش فروش برای کسب و کار شما منجر شود. طبق آمار در ماه ژانویه 2024 بیش از 60 درصد ترافیکهای ورودی وب سایت از طریق صفحه نتایج جستجو یا همان SERP گوگل است. آن چیزی که مهم است حضور و فعالیت شما در شبکه های اجتماعی است.
داشتن جایگاه در نتایج گوگل بسیار مهم است اما از آن مهمتر این است در کدام جایگاه گوگل قرار میگیرید. طبق آمار منتشر شده که در تصویر زیر میبینید ۷۵.۱٪ کلیک کاربران گوگل فقط روی ۳ نتیجه اول گوگل انجام میشود. اگر می خواهید برای سایت خود ترافیک جذب کنید، سئو یک الزام مطلق است. طبق یک مطالعه که اخیرا منتشر شده است؛ ۵۷٫۸ درصد از کل ترافیک وبسایتها از گوگل سرچشمه می گیرد. البته پیشنهاد من این است دروس بالا را به صورت گام به گام طی کنید تا یادگیری بهتر و کاملتری داشته باشید. در غیر این صورت میتوانید خلاصه نکات مهم دروس را در ادامه این صفحه بیاموزید.
سه سایتی که در زیر معرفی می کنیم از بهترین منابع انگلیسی برای یادگیری سئو هستند. یکی از مهمترین زمینه های سئو که در دوره های آموزشی سئو پیشرفته پوشش داده می شود،سرچ کنسول (search console) هستند. یک چیزی می گم یک چیزی می شنوید، سرچ کنسول مهم ترین ابزار سئو و مدیران سایت است که می توانند با این ابزار که مختص گوگل است، کل سایت خود را تحلیل و نظارت کنند. باید گفت که اگر وب سایت داری و هنوز با گوگل سرچ کنسول کار نمی کنی، آب دستته بذار زمین و برو توی سایتش. اگر نداریش، یعنی سوار هواپیمایی شدی که نه می دونی چقدر بنزین داری، چقدر از مسافت مونده، با چه سرعتی حرکت می کن، وضعیت موتور ها و دستگاه ها چطوره و این یعنی سقوط. بنابراین اگر بدنبال یک راهنمای سئو خلاصه و کاربردی هستید کتاب الکترونیکی سئو به زبان ساده آژانس جینجر را دانلود کنید.
اکنون ذکر این نکته ضروری است که اگر تعامل زیادی با صفحه خود در اینستاگرام داشته باشید، احتمال اینکه صفحه شما در نتایج گوگل نمایش داده شود بیشتر است. در بخش بالا، نکته ای که ناگفته مانده است، طول این انکر تکست ها است، به عنوان مثال،کلمات کلیدی فیریز مچ طولانی تر از کلمات کلیدی اگزکت مچ است، به همین دلیل نام آن ها به همین دلیل است. مهم این است که یاد بگیرید، کلمات کلیدی را که خارج از بحث هستند وارد نکنید. آموزش سئو برای کسانی هست که قصد دارند وب سایت داشته باشند و در گوگل قابل مشاهده باشند و از طریق گوگل مشتری جذب کنند . به زبان خیلی خیلی ساده سئو به معنای جذب مشتری از طریق گوگل است.
از جمله، دوره مقدمهای بر بهینهسازی موتورهای جستوجو از دانشگاه کالیفرنیا، دیویس. آکادمی هات اسپات شامل مجموعهای از دورههای مرتبط با سئو محتوا است، از جمله ویدیوهایی درباره بازاریابی درونگرا، بازاریابی ایمیلی و حتی بازاریابی اینستاگرامی. هات اسپات برای شروع بینظیر است، اما به نظرم بهتر است ویدئوها روی سرعت ۱.۵ برابر ببینید. بررسیهای رایگان بازاریابی Exposure Ninja به صاحبان وبسایت کمک میکند که مشکلات پنهان وبسایت خود را درک کنند. هر بررسی وبسایت منحصربهفرد است و توسط یک متخصص واقعی بازاریابی تهیه میشود. اینکام اسکول یک کانال یوتیوب است که ریکی کسلر و تیمش آن را اداره میکنند.
ابزار woorank برای آنالیز و بررسی شرایط سئوی سایت به خصوص سئو فنی بسیار مناسب است. این ابزار تمام قسمت های سایت شما را اسکن می کند و در صورت یافتن چیزی در سایت شما پیامی ارسال می کند. هرچه این عدد به 100 نزدیکتر باشد، شرایط سئو سایت شما بهتر است و هر چه این عدد کمتر باشد، نیاز است بیشتر آن را بهینه کنید. این ابزاری برای تست سرعت صفحه و افزایش سرعت بارگذاری صفحه است. با GTMETRIX می توانید به طور کامل و دقیق سرعت بارگذاری سایت خود و رقبا را بررسی کنید، خطاهای سایتی که باعث کندی سایت شما می شود را بیابید و برای افزایش سرعت سایت خود اقداماتی را انجام دهید.
اگر کلمه کلیدی “جاروبرقی” را بررسی کنید، افراد زیادی آن را جستجو می کنند ( متوسط حجم جستجوی ماهانه). بنابراین اگر در دسته بندی هایی قرار نمی گیرید که کاربران علاقه مند به دیدن آن هستند، شانس کسب رتبه برای وب سایت شما بسیار کم است، حتی اگر در تمام معیارهای دیگر وضعیت خوبی داشته باشید. شما می خواهید صفحه محصول قهوه ساز خانگی خود را بهینه کنید و در ادامه کلمه کلیدی “بهترین قهوه ساز خانگی” را پیدا می کنید. آنها از کلمات کلیدی به گونه ای در محتوا استفاده می کردند تا الگوریتم های موتور جستجو را فریب داده و بدین ترتین رتبه های بالا را از آن خود کنند. از آن زمان تاکنون، فرایند جستجوی کلمات کلیدی بسیار پیچیده تر شده است. در فصل دوم این راهنمای سئو شما یاد میگیرید که موتورهای جستجو چیستند، چگونه کار می کنند، و مهمترین فاکتورهای رتبه بندی سایت ها در گوگل کدامند.
در کنار این موارد، گوگل اعتماد (T) را نیز مجددا به عنوان مهمترین فاکتور در بین این شاخصها ذکر می نماید. 2- ریپورتاژ آگهی تاثیر بسیار زیاد و مناسبی برای سئو سایت دارد. به طور کلی میتوان گفت که ریپورتاژ خبری برای سئو خارجی بسیار مناسب است و میتواند گزینهی خوب و ایده آلی برای بک لینکها باشد. در آموزش صفر تا صد سئو تا حدودی با اهمیت بک لینکها آشنا شدهاید و اکنون میتوانید میزان اهمیت ریپورتاژ را بهتر درک کنید. برندینگ و آشنا کردن جامعه هدف و خزندههای گوگل با هویت کسب و کار مورد نظر، یکی از تکنیکهای مهم سئو است.
می توانید انتخابگر محدوده زمانی را در سمت راست بالای هر گزارشی پیدا کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد تا داده ها را در بازه های زمانی مختلف مشاهده کنید یا دو دوره زمانی را با هم مقایسه کنید. در هر گزارش، می توانید داده ها را بیشتر تقسیم بندی کنید تا نتایج دقیقتری را بر اساس نیازهای خاص خود مشاهده کنید. داشبورد آن یک نمای کلی از معیارهای اصلی عملکرد را به شما نشان می دهد. برای مشاهده داده های بیشتر، می توانید به گزارش های دقیق تر موجود بروید. هنگام تجزیه و تحلیل هر تغییری در عملکرد خود (به عنوان مثال کاهش ناگهانی کلیک)، همیشه سعی کنید با بررسی ابعاد مختلف، ریشه مشکل را بیابید تا بفهمید دقیقاً چه چیزی باعث این تغییر شده است.
با این کار افراد مجبور میشوند در صفحات پر بازدید خود؛ لینک صفحات دستهبندی یا محصول شما را قرار دهند تا به ازای هر ورودی از آن سایتها که به فروش منجر شود؛ درصد دریافت کنند. افزونه یواست سئو در ستون سمت چپ صفحه؛ تعدادی صفحات پیشنهادی برای لینکسازی داخلی به شما ارائه میدهد. در فصل تولید محتوا و در بخش بهینهسازی مقاله؛ به صورت کامل به بهینهسازی محتوا پرداختیم و اینجا تکرار مکررات نمیکنیم. دقت کنید که صفحه مقاله یا محصول را فقط در دستهبندی و تگهایی قرار دهید که واقعا مرتبط هستند. ضمن اینکه شما در مرحله ساختارسازی سایت؛ باید تگها و دستهبندیهای سایت را مشخص کنید و اینجا فقط اختصاص دهید.
در ادامه بین 1 تا 5 درصد از آنها هم اقدام به خرید محصول میکنند. با این توضیحات، سایتی که روی کلمه خرید موبایل در صفحه اول است، روزانه چند نفر مشتری دارد؟ چقدر سود میکند؟ ماهانه چقدر پول به دست میآورد؟ قطعا رقم بسیار بالاست. شما به کاربر کمک می کنید تا راحت تر درباره یک عبارت مطالعه کند. در واقع دیگر نیاز نیست تا در موتورهای جستجو درباره آن عبارت جستجو کند. وقتی در وب سایت خود به یک وب سایت دیگر لینک میدهید در واقع در حال دعوت از کاربران و موتورهای جستجو هستید تا در صورت تمایل وارد آن وب سایت شوند.
از نظر من مهمترین بخش مقاله؛ مقدمه یا Intro است.در مقدمه باید نکات بسیار زیادی را رعایت کنید. لینکهای محتوایی لینکهایی هستند که فقط در یک صفحه سایت وجود دارند و به صورت دستی در هر صفحه باید قرار گیرند. مثلا اگر ۱۰ لینک در منوی اصلی سایت داریم، ۷ لینک با هدف سئو وجود دارد و ۳ لینک با هدف برندسازی. لطفا توجه داشته باشید نوع آدرسدهی بالا یک حالت عمومی بهینه است اما پیکربندی آدرسهای وبسایت خیلی حرفهای تر از این میتوانند پیکربندی شوند. ساختارسازی سایت یکی از مهمترین مباحث تاثیرگذار در رتبهبندی سایت است و ما جزو اولین سایتها در ایران بودیم که به صورت حرفهای به مبحث ساختارسازی سایت در سئو پرداختیم. همچنین میتواند بعد از انتشار صفحه روی دکمه منتشر شد کلیک کند تا برای شما ایمیل ارسال شود و در همین بخش میتوانید با نویسندگان سایت خود تعامل داشته باشید.
برای اینکه در سایتتان صفحات تکراری بوجود نیاید باید تمام آدرسهای سایتتان را از آدرس بدون https به حالت https ریدایرکت ۳۰۱ کنید. در این حالت بهترین روش استفاده از ابزارهای آنلاین ساخت اسکیما است. مثلا یک سایت شرکتی یا پزشکی یا چیزی شبیه به اینها دارید و نمیخواهید به صورت مداوم محتوا تولید کنید. اما اسکیما مارکآپ استفاده و منافع بسیار بیشتری برای وبسایت دارد. فرض ما این است که دو دستهبندی بالا تقریبا محتوای مشابهی دارند.
اما اگر از عهده هزینه های خدمات سئو بر نمی آیید، روش های جایگزین ارزان تری نیز وجود دارد. آموزش سئو و استفاده از افزونه های سئو دو تا از این روش ها هستند. البته دقت داشته باشید که استفاده از افزونه های سئو نیز نیاز به آگاهی وسیعی از مقوله سئو دارد. لزوما نه، اگرچه بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به نتیجه استخدام فرد یا شرکتی برای برونسپاری سئو است. اما این کار هزینه هایی را برای کسب و کارها به همراه خواهد داشت. در هنگام تصمیم گیری برای صرف هزینه بر روی خدمات، همه چیز به بازگشت سرمایه ختم می شود.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/