بلاگر معروف ایران، از تجربه به تخصص2021-01-12

بلاگر کیست؟ راهنمای کامل تبدیل شدن به یک بلاگر موفق

بلاگر فردی است که در یک زمینه خاص و کاربردی مهارت لازم را دارد و می‌تواند این مهارت را به دیگران؛ به شکل کاملاً اصولی آموزش دهد. این افراد با مردم ارتباط نزدیکی دارند و می‌توانند به‌واسطه این ارتباط، اطلاعات خود را با آنان به اشتراک بگذارند. مهارت های نوشتاری، SEO، بازاریابی محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی برای بلاگر موفق ضروری هستند. عرفان علیرضایی یکی از بلاگرهای ب سابقه حوزه طنز است که در اینستاگرام به چهره‌ای معروف و محبوب تبدیل شده است. الناز گلرخ بلاگر مد و زیبایی است که با محتوای خود در اینستاگرام توانسته است دنبال کنندگان زیادی جذب کند. این دسته از بلاگرها به معرفی مد روز، استایل های شخصی، و محصولات زیبایی میپردازند و معمولاً با برندهای مد و لوازم آرایشی همکاری دارند.

دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای  تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود. با اشتراک‌گذاری زندگی روزمره خود به‌عنوان مادر، محتوای خانوادگی و دلگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد. او تجربیات خود را به‌صورت محتوای صمیمی با ۵۲۹ هزار دنبال‌کننده به اشتراک می‌گذارد. برندهای کودک‌محور می‌توانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبال‌کننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک می‌گذارد. برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر می‌توانند مشتریان جدیدی جذب کنند.

هدی رستمی با سفر به سراسر نقاط جهان و روایت‌گری متفاوت و جذاب در این سال‌ها توانسته در حدود 470هزار فالوور ایرانی را به خود جذب کند. با پیج هدی به سراسر نقاط بکر جهان که کمتر کسی به آن جا سفر کرده است مسافرت می‌کنید. خلاقیت فوق‌العاده‌ای در محتوای این جوان ایرانی نقطه عطف کار او است. بررسی مسائل مختلف اجتماعی توسط این شخص باعث شده که فالوور ایرانی با او ارتباط نزدیکی پیدا کند. استعداد بالا در بازگیری و عدم حاشیه سازی از دیگر ویژگی‌های او است که به محبوب و معروف شدن او منجر شده است.

    {
  • او از نوروز سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با تولید دابسمش‌های طنز شروع کرد.
  • |}
  • آن‌ها ممکن است درباره تکنیک‌ها، تمرینات، تاکتیک‌ها و حتی تجربیات شخصی در زمینه ورزشی نوشته و ویدیوهایی تولید کنند.
  • {
  • همان طور که در ابتدا متن به شما قول داده‌ایم در ادامه قصد داریم به صورت کامل به معرفی و بررسی معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی در هر یک از زمینه‌های مختلف بلاگری بپردازیم.
  • |}
  • طوری غذاها را توضیح و توصیف می کند که اگر سیر باشید در همان لحظه دوباره احساس گرسنگی می کنید و دهنتان آب میوفتد.
  • همه این مسائل به کیفیت تولید محتوا و همچنین میزان اعتمادی است که مردم به تکنولوژی بلاگرها دارند، بستگی دارد.
  • {
  • یکی از محبوب‌ترین موضوعات برای تکنولوژی بلاگرها و مخاطبانشان؛ معرفی نرم‌افزارهای کاربردی و طریقه استفاده آن‌هاست.
  • |}

بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد. یک تخصص یا حوزه خاصی را انتخاب کنید که در آن تجربه و دانش دارید یا به آن علاقه دارید. ایجاد محتواهایی که در یک حوزه خاص منحصر به فرد و با ارزش برای مخاطبان باشند، می‌تواند شما را از دیگران متمایز کند. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که اینستاگرام در وهله اول یک برنامه برای سرگرمی کاربران بوده و در وهله‌های بعد فروشگاه یا مکانی برای آموزش است. از این رو آموزش را باید به گونه‌ای انجام داد که تمامی فالوورهای ایرانی که به نیت‌های مختلف به این برنامه ورود کرده‌اند را بتوان جذب نمود. برای معروف شدن در بلاگری خرید فالوور خارجی و فالوور ایرانی را از یاد نبرید.

پست های نگین میرصالحی اکثرا مربوط به استایل لباس پوشیدن و روتین زیبایی او می باشد. اما یکی دیگر از این بلاگرهای معروف مهسا غضنفری است که او نیز در این زمینه کار می کند. فعالیت های گسترده ای را در این زمینه در شبکه های اجتماعی انجام می دهد و در حال حاضر در تهران ساکن می باشد. او محصولات شرکت های مختلفی را در پیج های خود تبلیغ می کند و در این زمینه توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد.

امیر فود با آدرس اینستاگرامی @Amir_food-review از جمله تسترهایی است که از طریق معرفی رستوران‌ها، فست فودها و … در اینستاگرام به کسب درآمد می‌پردازد. نکته مهم در خصوص این بلاگر توضیح کامل و قابل مفهوم در خصوص غذاها است. نقدهای این بلاگر به گونه‌ای است که حین خواندن کپشن حس و مزه‌ی غذا را زیر دندان‌هایتان احساس می‌کنید. محتوای جذاب و باکیفیت نه تنها مخاطبان را به سمت شما جذب می‌کند، بلکه باعث می‌شود آن‌ها به شما وفادار بمانند و به عنوان یک مرجع در زمینه فعالیت خود به شما نگاه کنند. اما چگونه می‌توان محتوای جذاب تولید کرد؟ در این بخش، به بررسی ابعاد مختلف تولید محتوا خواهیم پرداخت. انتخاب موضوعی که به آن علاقه دارید و در آن تخصص دارید، کلید موفقیت در بلاگری است.

او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت‌ های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می ‌کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می‌ دهد. او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است. این سلبریتی در سال 69 متولد شده است و گفته می شود که زمانی که در مقطع راهنمایی بوده طریقه پخت تمام غذاهای ایرانی را یاد داشته است. مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. او سعی می کند که پس از مدتی تمام آشپزی های خانه را انجام دهد و مادرش هم اشکالات و نقص هایش را برطرف می کرده است. سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند.

ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسب‌وکار شما دارد، این راهنما می‌تواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید. بلاگرهای لایف استایل از جمله بلاگرهای محبوب در اینستاگرام هستند که در سراسر جهان مخاطبین زیادی را به خود جذب می‌کنند. این دسته از بلاگرها که مخاطبینشان را بیشتر بانوان دربر می‌گیرند زندگی روزمره خود را در قالب استوری، پست و ولاگ به تصویر می‌کشند. مخاطب هدف، افرادی هستند که شما می‌خواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و محتوای شما را ببینند.

    {
  • بررسی مسائل مختلف اجتماعی توسط این شخص باعث شده که فالوور ایرانی با او ارتباط نزدیکی پیدا کند.
  • |}
  • در این مطلب لیست‌میکس به معرفی ده چیز که امسال صد ساله می‌شوند می‌پردازیم.
  • {
  • بنیانگذار رگال کو، یک فروشگاه آنلاین موفق در زمینه لباس مجلسی زنانه.
  • |}
  • او در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد و توانسته بدون حاشیه روزمرگی‌های خود، همسر و پسرش را به تصویر بکشد.
  • الناز گلرخ بلاگر مد و زیبایی است که با محتوای خود در اینستاگرام توانسته است دنبال کنندگان زیادی جذب کند.
  • {
  • هدی رستمی جزو آن دسته از بلاگر های معروف ایرانی است که همیشه در سفر به سر می‌برند.
  • |}

یلماس بت نام سایت شرط‌ بندی و قماری است که مدیریت و مسئولیت آن بر عهده بلاگر معروف یعنی ندا یاسی می‌ باشد. بدون شک هر کدام از بلاگرهایی که برخلاف موازین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد که گاهی اوقات موجب ایجاد حواشی بلاگر های معروف ایرانی نیز می شود. همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد. او این روزها حرفه‌ای ورزش سه‌گانه انجام می‌دهد، خاطرات سفرهایش را می‌نویسد و از راه تبلیغات کسب درآمد می‌کند. خیلی از بلاگر های معروف ایرانی طنز و کمدی را مبنای کارشان قرار می‌دهند.

    {
  • اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیج‌هایشان بیشتر به این گروه توجه دارند.
  • |}
  • ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که تکنولوژی و ارتباطات روزبه‌روز در حال گسترش و پیشرفت است.
  • {
  • هر یک از این انواع بلاگران دارای نیازها، اهداف، و شخصیت‌های مختلفی هستند.
  • |}{
  • حتی ممکن است که با وجود رعایت تمامی ترفندهای اینستاگرامی نتوان در این زمینه به موفقیت رسید.
  • |}
  • از جدیدترین افراد است که به ترکیه مهاجرت کرده است و زمانی که در ایران بود خوانندگی می کرد و تازه به شهرت رسیده بود.
  • یکی از بهترین کارها برای رسیدن به موفقیت بررسی افرادی است که مسیری که شما هم اکنون در ابتدای آن هستید را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

بلاگرهای تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) در مقابل بلاگرهای عادی

این گونه بلاگران ممکن است به تحقیقات و پژوهش‌های جدید همکاری کنند و برای افزایش دانش و آگاهی مخاطبان خود تلاش کنند. صدف بیوتی که ساکن کشور آمریکاست، در پست های اینستاگرام و یوتیوب خود، فیلم های آموزش آرایش منتشر می کند. صدف بیوتی را می توان جزو اولین بلاگرهای ایرانی یا بهتر است بگوییم اولین بیوتی بلاگر ایرانی دانست. او رابطه صمیمانه ای با طرفداران خود داشته و در کار خود بینظیر است.

{
  • تبلیغات غذاهای خاص و تجربه‌های رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند.
  • اما یکی دیگر از این بلاگرهای معروف مهسا غضنفری است که او نیز در این زمینه کار می کند.
  • «مرمر یعقوبی» با اشتراک‌گذاری سبک زندگی، مد و استایل، دنبال‌کنندگان زیادی را جذب کرده است.
  • {
  • بلاگرهای سفر و گردشگری به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند و فالوورهایشان را در جریان تمام آن چه که در این سفر رخ می‌دهد قرار می‌دهند.
  • |}{
  • از دیگر بلاگرهای موفق و معروف ایرانی می توان به نگین میرصالحی اشاره کرد.
  • |}{
  • محتوای جذاب و باکیفیت نه تنها مخاطبان را به سمت شما جذب می‌کند، بلکه باعث می‌شود آن‌ها به شما وفادار بمانند و به عنوان یک مرجع در زمینه فعالیت خود به شما نگاه کنند.
  • |}
|}

تبلیغات غذاهای خاص و تجربه‌های رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. «محمدامین کریم‌پور» بیش از ۴.۴ میلیون فالوور یکی از مطرح‌ترین هنرمندان و اینفلوئنسرهای فضای مجازی است. خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ  فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود. تبلیغات از طریق بلاگرها و اینفلوئنسرها یکی از موثرترین روش‌ها برای دسترسی به مخاطبان هدف است.

سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت می‌کند. به‌گفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد. تبلیغات با بلاگرها می‌تواند برای کسب‌وکارهای مختلف بسیار موثر باشد.

در این مقاله، علاوه بر معرفی لیست بلاگرهای معروف ایرانی مناسب برای تبلیغات، نکات مهم و کلیدی در انتخاب بلاگر مناسب را بررسی می‌کنیم. یکی از واینرها و بلاگر های پسر ایرانی که توانسته با تولید محتوای ویدئویی طنز در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان بسیاری پیدا کند، محسن ایزی است. او از نوروز سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با تولید دابسمش‌های طنز شروع کرد. او علاوه‌بر فعالیت در فضای مجازی، نمایشنامه‌خوانی و بازی در تئاتر را هم تجربه کرده است. محسن ایزی این روزها از طریق تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند. یکی از مشهورترین بلاگر های ایرانی اینستاگرام این روزها که در سایر شبکه‌های اجتماعی هم طرف‌داران بسیاری دارد، نواب ابراهیمی است.

البته جالب است بدانید که علاوه بر اینستاگرام؛ سینا عزتی در تلگرام یک چنل برای تسهیل در استفاده محتواها نیز تأسیس کرده، که تعداد ممبرهای آن بسیار زیاد است. بلاگرها از ابزارهایی مانند WordPress، Google Analytics و ابزارهای SEO برای مدیریت محتوا استفاده میکنند. یکی از رایج ترین روش ها، تبلیغ محصولات و خدمات برندها در پست ها و استوری هاست. آنها اخبار و تحلیل هایی از دنیای فناوری، بررسی محصولات جدید، و راهنمایی هایی برای استفاده از ابزارهای دیجیتال ارائه میدهند.

بلاگر های معروف ایرانی اینستا

شاید به این دلیل که فضای مجازی برای این افراد درآمد نسبتاً زیادی به ارمغان می‌آورد. یعنی مردم به هرکسی که در اینستاگرام پست بیشتر و دنبال‌کننده زیادتری داشته باشد بلاگر می‌گویند. پس از انتخاب موضوع، باید یک پلتفرم مناسب برای انتشار محتوای خود پیدا کنید. وردپرس، بلاگ و یا شبکه های اجتماعی ای مثل اینستاگرام یا یوتیوب از محبوب ترین ابزارها برای شروع کار شما هستند. زک کینگ، یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیاست که از طریق ویویوهای جذاب و کوتاه خود به شهرت رسیده است.

{
  • این اشخاص توانایی ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبان خود و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های ارزشمند در مواجهه با چالش‌های زندگی روزمره را دارند.
  • یکی از واینرها و بلاگر های پسر ایرانی که توانسته با تولید محتوای ویدئویی طنز در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان بسیاری پیدا کند، محسن ایزی است.
  • {
  • او در ۱۹سالگی وارد تیم ملی پرتاب وزنه جوانان بلاروس شد و در سال ۲۰۰۵ توانست نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه باشگاه‌های اروپا شود.
  • |}
  • یکی از بلاگرهای موفق حوزه تکنولوژی، که در فضای مجازی به‌خصوص اینستاگرام فعالیت می‌کند و به کار تولید محتوای آموزشی مشغول است؛ سینا عزتی است.
  • {
  • آن‌ها خاطرات و روزمرگی‌هایشان را با فالوورهایشان به اشتراک می‌گذارند و از این طریق تعامل و رابطه‌ای نزدیک را با آن‌ها می‌سازند.
  • |}{
  • «مهدیس» با بیش از ۱ میلیون فالوور، یکی از بلاگرهای غذا در ایران است که با رستوران‌گردی مخاطبان زیادی را جذب کرده است.
  • |}
|}

در ادامه این مقاله با تعدادی بلاگرهای معروف ایرانی آشنا خواهید شد. نواب ابراهیمی با آدرس اینستاگرامی @navab.ebrahimii از جمله معروف‌ترین فود بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که تاکنون موفق به جذب میلیون فالوور ایرانی شده است. مسئله‌ای که در نگاه اول در خصوص این بلاگر به چشم می‌خورد بیان شیوا و دلنشین او است. این نکته را به خاطر داشته باشید که تسلط بر بیان یکی از ‌مهم‌ترین فاکتورهایی است که بر جذب فالوور تاثیر می‌گذارد. بنابراین اگر قصد دارید شما نیز وارد این عرصه هیجان انگیز شوید از هم اکنون سعی کنید که بیان خود را قوت ببخشید. تولید محتوای جذاب و باکیفیت تنها بخش کوچکی از موفقیت در بلاگری است.

از دیگر بلاگرهای معروف ایرانی که با صحبت‌های انگیزشی‌اش توانسته در بین فالوورهای ایرانی محبوبیت بالای پیدا کند سحر است که در حدود 1.4 M فالوور دارد. این بلاگر روزمرگی ایرانی لحظات مختلف زندگی‌اش را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که با وجود تفاوت‌های بسیاری که با همسرش دارد چگونه زندگی عاشقانه‌ای را برای خودشان رقم زده‌اند. همان طور که در ابتدا متن به شما قول داده‌ایم در ادامه قصد داریم به صورت کامل به معرفی و بررسی معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی در هر یک از زمینه‌های مختلف بلاگری بپردازیم.

یکی از بهترین کارها برای رسیدن به موفقیت بررسی افرادی است که مسیری که شما هم اکنون در ابتدای آن هستید را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. هر فردی در این عالم مسیر منحصر به فرد خود را در رسیدن به موفقیت دارد، اما با بررسی افراد موفق و الگو قرار دادن آن‌ها با قوت قلب بیشتری می‌توان مسیر موفقیت را پشت سر گذاشت. قلم شیوا و منحصر به فرد، علم و آگاهی بالای او نسبت به نقاط مختلف دنیا فالوور اینستاگرام را ترغیب به همراهی با او می‌کند. همچنین تزریق تدریجی فالوور فعال به پیج کاری‌تان موجب عدم حساسیت ربات هوشمند اینستاگرام به شما و صفحه کاری‌تان می‌شود. از این رو برای افزایش بازدید راه کارهای کم هزینه‌تر و بی دردسرتر خرید فالوور اینستا را امتحان کنید. یکی از مسائلی که به احتمال قوی منجر به موفقیت این تستر شده است خرید فالوور اینستاگرام است.

{
  • در گذشته‌ای نه چندان دور، وبلاگ‌ها یکی از ابزارهای اصلی ارتباط میان افراد مختلف از گوشه و کنار دنیا بودند.
  • {
  • یک بلاگر می‌تواند در زمینه‌های مختلف فعالیت داشته باشد اما یکی از تخصصی‌ترین و جذاب‌ترین شاخه‌های آن، فعالیت در عرصه تکنولوژی بلاگر یا کدنویسی دیجیتالی است.
  • |}
  • پس از تحصیلات در یک سالن زیبایی استخدام شد و پس از آن کلیپ های خودآرایی خود را در شبکه های مجازی منتشر کرد و به شهرت فراوانی رسید.
  • بلاگرها جدیدترین افرادی هستند که می توان آنها را در دسته سلبریتی ها جای داد.
  • {
  • البته نام دقیق این بلاگر ذکر نشده، اما بر اساس گزارش‌ ها این بلاگر به دلیل تبلیغ سایت‌ های شرط‌ بندی در پیج اینستاگرام خود و گزارش‌ های مردمی دستگیر شده است.
  • |}{
  • بلاگرهای لایف استایل از جمله بلاگرهای محبوب در اینستاگرام هستند که در سراسر جهان مخاطبین زیادی را به خود جذب می‌کنند.
  • |}
|}

شیوا صفایی از جمله بلاگرهایی است که در حال حاضر در کشور آمریکا سکونت دارد. عمده فعالیت‌ های این بلاگر ارائه مطالب سرگرم کننده و پرداختن به موضوعات پیرامون زندگی شخصی و روزمرگی‌ هایش می ‌باشد. در واقع محتواهای او به هیچ عنوان جنبه آموزشی ندارد با این حال او موفق شده با ارائه مطالب مختلف بیش از ۸۰۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اینستاگرام داشته باشد.

بنیانگذار رگال کو، یک فروشگاه آنلاین موفق در زمینه لباس مجلسی زنانه. با ظهور فناوری‌های جدید و تغییر رفتار مخاطبان، آینده بلاگری پر از فرصت‌های جدید و چالش‌های هیجان‌انگیز است. در این بخش، به برخی از روندهای جدید در بلاگری و فرصت‌های آینده برای بلاگرها می‌پردازیم. شعار او نیز •ما به اوج می‌رویم• است، که در بیوی پیج اینستاگرامش نوشته شده و نشان دهنده آن است که اهورا به شما در مسیر رسیدن به اهداف بلند بالایتان کمک می‌کند. یک تکنولوژی بلاگر باید همواره دانسته‌های خود را به‌روز کند و با هر آپدیت و پیشرفت تازه، آن را به شکل یک پکیج جذاب و سرگرم‌کننده؛ اما درعین‌حال کاربردی و کامل، در دسترس عموم قرار دهد. حتی بسیاری از آنها با انتشار پست‌های مرموز و شگفت‌انگیز، توانسته‌اند علاقه مردم به تکنولوژی را چندبرابر کنند.

«یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهام‌بخش ارائه می‌دهد. او ایده‌های خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی می‌کند. محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور می‌تواند به برندهای لباس برای معرفی استایل‌های مدرن کمک کند. بلاگری که در حوزه مشابه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند، می‌تواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند. برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند.

مجیدی این روزها از طریق پذیرش آگهی و سفارش رپورتاژ کسب درآمد می‌کند و پادکستی به‌نام «یک پزشک» هم درست کرده است. اگر در گوگل یا اینستاگرام نام غذاهای ایرانی را جست‌وجو کنید، حتما نام بلاگ «از مامانم یاد گرفتم» را هم در فهرست جست‌وجوی خود می‌بینید. او در انگلستان در رشته مهمان‌داری تحصیل کرده است و آشپزی را بخش مهمی از زندگی خود می‌داند. تصاویر جذاب از غذاهای خوشمزه و ویدئوهای آموزش آشپزی به روشی خلاقانه هر کسی را وسوسه می‌کند تا آشپزی کند. «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری می‌پردازد.

تأثیرگذاری و فعالیت‌های اجتماعی او، به عنوان یک بلاگر و اینفلوئنسر، در جامعه مجازی قابل توجه است و بسیاری از افراد به پست‌ها و محتواهای او توجه می‌کنند. انتخاب موضوع و مخاطب هدف، اولین و مهم‌ترین گام برای موفقیت در بلاگری است. با انتخاب یک موضوع مناسب و شناخت دقیق مخاطب هدف، می‌توانید محتوای باکیفیتی تولید کنید که مخاطبان شما را جذب کند و به شما کمک کند تا در دنیای بلاگری موفق شوید. همه این مسائل به کیفیت تولید محتوا و همچنین میزان اعتمادی است که مردم به تکنولوژی بلاگرها دارند، بستگی دارد. به‌طوری‌که تکنولوژی بلاگرها وارد فضای تازه‌ای از فعالیت‌های بلاگری شدند و توانستند در شبکه‌های اجتماعی گوناگون؛ اطلاعات خود را در زمینه تکنولوژی و محصولات دیجیتال به مردم ارائه کنند.

{

۹ بلاگر معروف اینستاگرام

|}
Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

در این مقاله به بررسی اهمیت و نقش بلاگری در جامعه امروزی می‌پردازیم و راهکارهایی را برای تبدیل شدن به یک بلاگر موفق در شبکه‌های اجتماعی بیان می‌کنیم. این مقاله با هدف افزایش آگاهی و دانش افرادی که تصمیم به ورود به دنیای بلاگری گرفته‌اند یا در حال تلاش برای توسعه حضور خود در این زمینه هستند، تدوین شده است. او در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای عمل کرده و لاین های محصولات زیبایی او (مثل مژه مصنوعی، محصولات مراقبت از مو و…) بسیار موفق بوده اند. علاوه بر این، نگین عابدزاده در زمینه‌های مختلفی مانند مد، زیبایی، سفر و زندگی روزمره، فعالیت دارد و مطالب و محتواهای متنوعی را درباره این موضوعات به اشتراک می‌گذارد.

نتیجه‌گیری آینده بلاگری بسیار روشن است و فرصت‌های زیادی را برای افراد خلاق و با انگیزه فراهم می‌کند. با استفاده از فناوری‌های جدید و تطبیق خود با تغییرات بازار، بلاگرها می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند. با رشد روزافزون بلاگری، راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از این طریق وجود دارد. در این بخش، به بررسی برخی از محبوب‌ترین روش‌های پولسازی از بلاگری می‌پردازیم. گفتنی است تکنولوژی بلاگرها در زمینه برنامه‌نویسی‌های کامپیوتری و توسعه‌دهنده‌های وب تخصص دارند و از این راه نیز کسب درآمد می‌کنند.

همچنین یکی دیگر از پر مخاطب ترین رشته بلاگرها در زمینه فود و آشپزی می باشد که در ادامه به همه این موضوعات خواهیم پرداخت. اگر می خواهید در مورد این موارد و بلاگرهای آنها اطلاعاتی مفید به دست بیاورید با ایرانیان سلبریتی همراه باشید. بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند.

اگر طرفدار طنز و کلیپ های سرگرمی باشید، حتما این بلاگر را می شناسید. او در این زمینه معروف ترین فردی است که فعالیت می کند و در حال حاضر هم در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فعال است. او در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در این زمینه کار می کند. از زمانی که در دبیرستان درس می خواند، در شبکه فیسبوک کار می کرد و کلیپ طنزی را ساخت و در صفحه خود بارگزاری کرد. پس از آنکه دید بازخورد زیادی دارد، تصمیم گرفت تا به طور حرفه ای روی آن کار کند. او رفته رفته تعداد فالورهای خود را در این شبکه اجتماعی به 5 هزار تا رساند.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
سایت منبع