تبلیغات اینستاگرام راهی به سمت موفقیت تجاری2023-02-24
بازاریابی در اینستاگرام؛ چگونه از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود استفاده کنیم؟ مدیر وب
دپارتمانهای مختلف کانون ایران نوین با بهرهمندی از دانش روز مارکتینگ و ابزارهای روز دنیا مثل هوش مصنوعی، بالاترین کیفیت را به مشتریان محترم ارائه میکند. برای تبلیغ برندتان بهعنوان یک انتخاب ارزشمند، از ابزارهایی مثل نظرات مشتریان و دادههای نظرسنجی استفاده کنید. این روشها به مخاطبان نشان میدهد که برند شما شایسته اعتماد و دنبال کردن است. اگر مخاطبان هدفتان در شبکههای اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آنها... همانطور که از نام این نوع تبلیغات پیداست، کسبوکارها ویدیویی از محصول، سرویس یا خدمات خود را بهعنوان استراتژی تبلیغات پولی به نمایش میگذارند.
بازاریابی دیجیتال اینستاگرام
شاید بتوان گفت، این هدفگذاری، جزو اولین گامهای حضور شما در اینستاگرام است. خوشحال میشویم تجربیات خود را از تبلیغات در اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید. یعنی قرار است تبلیغات خود را بهصورت گستردهتر (روی ۵۰ پیج) اجرایی کنید؛ منتها با این دیدگاه که حالا میدانید چه نوع محتوا و چه زمانبندیای برایتان بهتر بوده و همان را روی تبلیغاتتان پیادهسازی میکنید. مثلا در دو سه تا پیج طنز و عمومی، یک پیج اینفلوئنسری و چند پیج همکار تبلیغات متنوعی (محتواهای مختلف) را انجام دهید؛ به طوری که زمانبندی انتشار هر کدام نیز متفاوت باشند. بعداً با این کار شما به یک سبک از محتوا میرسید که برای تبلیغاتتان بهتر جواب داده است و میتوانید بهجای آزمونوخطا، به یک الگوی ثابت در نوع محتوا برسید. بنابراین، هر مشتری قادر خواهد بود گزینه به صرفه را برای تبلیغ کسب وکار خود پیدا کند.
می توانید پست های معمولی را تقویت کنید تا آنها را در معرض مخاطبان هدف قرار دهید، برای مدت زمان مشخصی و همچنین کمپین های کامل ایجاد و اجرا کنید. همچنین میتوانید برای قرار دادن محتوای خود در فیدهای کاربران اینستاگرام، در استوریها یا زیر تب اکسپلوره، هزینه پرداخت کنید. قبل از شروع بازاریابی اینستاگرام، به یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام یا یک حساب کاربری اینستاگرام Creator نیاز دارید.
این 29.9 درصد از کل کاربران اینترنت و 23.9 درصد از افراد بالای 13 سال در سراسر جهان است. تبلیغات اینستاگرام نیز به طور قابل توجهی بر احساسات برند تأثیر میگذارد. 50 درصد از مردم میگویند که پس از دیدن تبلیغات خود در پلتفرم، کسب و کارها را جالبتر میدانند. ممکن است از محتوای ارگانیک استفاده کنید یا تبلیغات پولی یا یک استراتژی ترکیبی، در هر حالت اینستاگرام راهی عالی برای ایجاد حضور بصری و نمایش شما است. اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم، تعامل کاربران بسیار بیشتری نسبت به فیس بوک و توییتر ایجاد میکند. بازاریابی در اینستاگرام یکی از موضوعاتی است که مورد توجه بسیاری از کسب وکارها قرار گرفته است و سهم بسزایی در رونق کسب و کارهای مختلف را دارا می باشد.
این روشها به شما کمک میکنند به بهترین و موثرترین شکل ممکن محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید. همچنین شما با استفاده از این روشها میتوانید موفقیت خود را در بازار تضمین کنید و خود را به فروش و درآمد بالایی برسانید. آموزش تبلیغ در اینستاگرام به یکی از مهارت های ضروری برای کسب و کارها تبدیل شده. همان طور که گفتیم اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی، بستری مناسب برای تبلیغات و بازاریابی فراهم کرده.
امیدواریم اکنون درک اولیه ای از نحوه استفاده از بازاریابی اینستاگرام برای تبلیغ برند خود داشته باشید. این افراد با هزاران یا حتی میلیون ها دنبال کننده، فرصت بزرگی را برای مشاغلی که به دنبال راهی برای بازاریابی معتبر محصولات یا خدمات خود هستند، فراهم می کنند. استوری های اینستاگرام کلیپ های کوتاهی هستند که در نمایه شما نیز نمایش داده می شوند.
برای مثال سایت آل اسپرت با راهاندازی فروشگاه اینترنتی خود و فعالیت در بخش بلاگ، تبلیغات پولی را هم از طریق خدمات یکتانت انجام داده است. بهجای اینکه فقط محصولات خود را تبلیغ کنید، محتوای آموزشی بسازید که ارزشافزوده برای مخاطب داشته باشد. این نوع محتوا باعث میشود تا مخاطبان به شما اعتماد کنند و در بلندمدت به مشتریان وفادار تبدیل شوند. تحلیل عملکرد در اینستاگرام مارکتینگ یکی از مهمترین بخشهای هر کمپین بازاریابی است. این فرایند به شما کمک میکند تا بفهمید کدام استراتژیها مؤثر بودهاند و کجا به بهبود نیاز دارید.
در گوگل و دیگر پلتفرمهای تبلیغاتی، میتوان با بهرهگیری از دادههای موجود، تبلیغات را مستقیماً به گروههای خاصی از مخاطبان نمایش داد. این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابلتوجهی افزایش میدهد و میتواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. گوگل و شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک اطلاعات جامعی دربارهی مخاطبانی که تبلیغات شما را دیدهاند ارائه میکنند. تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است. این هزینه میتواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود.
در تبلیغات خود، باید مزایا و ویژگیهای منحصر به فرد محصولات یا خدمات خود را به وضوح نشان دهید. ارائه اطلاعات دقیق و مفصل در مورد محصولات شما، اعتماد مشتریان را به برند شما افزایش خواهد داد. با رعایت این نکات آموزش تبلیغ در اینستاگرام و استفاده هوشمندانه از دعوت به اقدام، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثرتری انجام دهید و به نتایج مطلوب دست یابید. با رعایت این نکات و استراتژی ها، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثر و متناسب با فرهنگ مخاطبان تهیه کنید و به نتایج مطلوب دست یابید.
مخاطبان و مشتریان شما با توجه به استراتژی تبلیغات در اینستاگرام خودتان، چندین برابر میشوند. همچنین لازم نیست هر روز، ساعتها در مغازه بنشینید تا مشتری، نگاهی به مغازهتان بیندازد. شما همین نتایج را میتوانید با استفاده از قابلیتهای دیگر اینستاگرام به دست آورید. سپس میتوانید بهترین این راهها را که برای پیج شما مفید بودهاند، انتخاب کنید.
ویدئوها معمولاً جذابیت بیشتری دارن و به راحتی توجه کاربرا رو جلب میکنن. مثلاً اگه یه برند آرایشی هستین، میتونین ویدئویی از نحوه استفاده از محصولاتتون بسازین. این زمان، با توجه به فعالیت فالورهایتان در ساعات و روزهای مختلف، مشخص میشود. شما میتوانید بعد از تجاری کردن حساب خود، از بخش اینساید، این اطلاعات را به دست آورید.
مرحله پنجم؛ مشخص کردن بودجه و برنامه تبلیغاتی
از ابزارها و آمارهای پیشرفته اینستاگرام برای اندازهگیری بازدهی و اثربخشی کمپین استفاده کنید. از امکانات اینستاگرام برای تعیین مدت زمان تبلیغات و همچنین کنترل هزینهها بهرهبرداری کنید. شما میتوانید بودجه مورد نظر خود را برای تبلیغات اینستاگرام تعیین کنید.
توجه کنید که مردم همیشه علاقه دارند جدیدترینها و به روزترینها را تجربه کنند پس تلاش کنید از تغییرات بازار جا نمانید. با استفاده از این دادهها، میتوانید تبلیغات خود را بهینهسازی کنید و به نتایج بهتری دست پیدا کنید. این مرحله به شما این امکان را میدهد تا تصمیم بگیرید که تبلیغ شما در کجا به نمایش درآید.
{۲. شناخت مخاطبان هدف
|}همان طور که دیدید شناسایی مخاطبین هدف در آموزش تبلیغ در اینستاگرام بسیار با اهمیت است. با استفاده از ابزارها و قابلیت های موجود می توان به طور موثری مشتریان جدیدی را جذب کرد. با دقت در انتخاب مخاطبان و طراحی کمپین های هدفمند، به نتایج قابل توجهی برسید و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. این آمار نشان می دهد که اینستاگرام یک پلتفرم چندوجهی است که با آن به طیف وسیعی از مخاطبان دسترسی دارید. به خاطر همین موضوع، کسب و کارها، با هدف گذاری دقیق تر، به مشتریان بالقوه خود نزدیک تر می شوند.
بدیهی است که ایونتهای تبلیغاتی، با ایجاد تجربهای متفاوت و ماندگار، نه تنها برند شما را معرفی میکنند، بلکه ارتباط عمیقتری با مخاطبانتان ایجاد میکنند. با همه اینها، تبلیغات تلویزیونی هزینه بالایی دارند و این احتمال وجود دارد که توسط مخاطب هدف نادیده گرفته شوند. به بیانی دیگر، نسبت به هزینهای که این نوع تبلیغات دارد، هدفگیری آن سختتر از روشهای دیگر است؛ اما همچنان یکی از روشهای مؤثر برای رساندن پیام به تعداد زیادی از مردم هستند. در واقع بیلبورد تبلیغاتی با قدرت بصری و پیامهای ساده، به راحتی توجه مخاطبان را جلب میکند و در ذهن آنها ماندگار میشود. دانستیم که تبلیغات یک ابزار قدرتمند است که کالاها و خدمات را از یک «محصول معمولی» به یک تجربه خرید بهیادماندنی برای مشتری تبدیل میکند.
به یاد داشته باشید که هر چیزی که در اینستاگرام یا هر سایت رسانه اجتماعی ارسال می کنید، بازتابی از کسب و کار شماست. خوب، شما اهداف خود را تعیین کرده اید، مخاطبان خود را شناسایی کرده اید، استراتژی اینستاگرام رقبای خود را بررسی کرده اید و یک استراتژی محتوای کامل ایجاد کرده اید. برای یافتن بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام، آزمایش کردن است .نسبت به کسب و کار و مخاطب های خود باید تصمیم بگیرید که چه مواقعی آنها بیشتر از Instagram استفاده میکنند.
این کار میتواند مخاطبان را به اشتراکگذاری پستها و معرفی برند شما ترغیب کند که بهصورت رایگان میتواند دسترسی شما به کاربران بیشتری را فراهم سازد. همچنین میتوانید پستهای معمولی را تقویت کنید تا آنها را در معرض مخاطبان هدف قرار دهید، برای مدت زمان مشخصی، و همچنین کمپینهای کامل ایجاد و اجرا کنید. مانند اکثر تبلیغات دیجیتال پولی، قیمت این تبلیغات پولی بسته به هدف، رقابت و زمانبندی متغیر است. این پلتفرم اجتماعی ماهانه بیش از 2 میلیارد کاربر دارد و 90 درصد از افراد عضو آن حداقل یک پیچ کاری را دنبال میکنند. با در نظر گرفتن این موضوع، عجیب نیست که اینستاگرام را به عنوان مهمترین رسانه اجتماعی برای برندها بدانیم. بنابراین، اگر حسابی برای کسب و کار خود در اینستاگرام ندارید، همین الان یکی بسازید.
بین این پلتفرمها، اینستاگرام بهعنوان یه قدرت بزرگ برای کسبوکارها خودشو نشون داده که میخوان به یه جمعیت گسترده و فعال دسترسی پیدا کنن. با بیش از یه میلیارد کاربر فعال، اینستاگرام فرصتهای بینظیری برای برندها فراهم میکنه تا محصولات و خدمات خودشونو نمایش بدن. اما چجوری میشه از این پتانسیل به بهترین شکل استفاده کرد؟ بیاید وارد دنیای تبلیغات اینستاگرامی بشیم و راهکارهایی رو پیدا کنیم که حضورتون تو این پلتفرم رو ارتقا بده. به طور خلاصه هیچ روشی وجود ندارد که به عنوان بهترین تبلیغات در اینستاگرام شناخته شود و برای همه کسب و کارها کاربردی باشد. بهترین روش تبلیغات برای هر پیج متفاوت است و باید با توجه به پرسونای مخاطب، هدف از تبلیغات، موضوع کسب و کار و... به عنوان مثال یک برند تولیدکننده لوازم آرایش میتواند بازدهی خوبی از اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام به دست آورد، اما این روش برای تبلیغ یک پیج صنعتی مناسب نیست.
Ads Manager یک پلتفرم قدرتمند است که به شما این امکان را میدهد که کمپینهای تبلیغاتی خود را مدیریت و تنظیم کنید. اگر شما محصولات فیزیکی میفروشید، تبلیغات شاپینگ اینستاگرام میتواند ابزاری بسیار مؤثر باشد. این ویژگی به کاربران این امکان را میدهد که محصولات شما را به صورت مستقیم از داخل اینستاگرام خریداری کنند، بدون اینکه نیاز به رفتن به وبسایت داشته باشند.
با رعایت این نکات و استراتژی های آموزش تبلیغ در اینستاگرام، از قدرت اینفلوئنسرها برای تبلیغات موفق در اینستاگرام استفاده کنید و جایگاه برند خود را بهبود بخشید. تبلیغات ویدیویی یکی از قدرتمندترین روش ها برای جذب مخاطبان در اینستاگرام است. مردم به طور طبیعی به تماشای ویدیوها علاقه دارند، مخصوصا اگر این ویدیوها کوتاه باشند. اگر به دنبال بهترین راه برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطب با آگهی خود هستید، تبلیغات ویدیویی گزینه ای می باشد.
در سال 2017 شرکت Webdam عنوان کرد شبکه های اجتماعی مبتنی بر چند رسانه ای رشدی بسیار سریعتر نسبت به شبکه های اجتماعی مبتنی بر متن دارند. برنامه (اپ) اینستاگرام برای iOS، اندروید یا ویندوز را دریافت و نصب کنید؛2. نام کاربری و رمز عبور مورد نظر خود را انتخاب کرده و اطلاعات پروفایل حساب کاربری را تکمیل کنید (در ادامه، روش بهینه سازی بخش اطلاعات پروفایل را شرح خواهیم داد.)5. حالا یک حساب کاربری شخصی دارید که با دنبال کردن مراحل زیر میتوانید آن را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. اگر یک حساب کاربری معمولی یا شخصی دارید که دنبال کنندگان فعالی دارد و محتوای آن نیز برای امور تجاری مناسب است میتوانید به آسانی آن را به یک حساب بیزینس یا تجاری تبدیل کنید.
این شعار، که بین سالهای ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ به عنوان نماد تفکر پیشرو اپل استفاده میشد، مردم را به پذیرش تغییر، نوآوری و نگاهی تازه به دنیا دعوت و مفهوم خلاقیت را بازتعریف کرد. بهکارگیری ابزار دیجیتال در تبلیغات یک راه موثر و کمهزینه برای افزایش آگاهی از برند است. در کنار مبادله و پیدایش ارز، تبلیغات نیز یکی از قدیمیترین اقداماتی است که در دنیای تجارت صورت گرفت؛ چرا که به محض ظهور محصولات و خدمات، نیاز به شناساندن آنها هم به وجود آمد. بسیاری از افراد بر این باورند که اولین تبلیغ مربوط به یک پاپیروس در 3 هزار سال قبل از میلاد در مصر است.
برخی از آمار مورد نیاز مانند تعداد فالوورهای اضافه شده یا ریچ (Reach) و ایمپرشن (Impression) در حساب کاربری اینستاگرام مشخص است، اما برخی از اطلاعات را خودتان باید تحلیل کنید. مثلا بررسی کیفیت محتوا و میزان رضایت کاربران از محتوای تبلیغاتی که تولید کردهاید، کاری است که باید خودتان با بررسی کامنتها و نظرات کاربران انجام بدهید. در برخی از روشهای تبلیغاتی مثل استفاده از سرویسهای Instagram Ads شما میتوانید زمان تبلیغ را مشخص کنید. مردم معمولا وقت آزاد و زمان استراحتشان را به چک کردن شبکههای اجتماعی اختصاص میدهند. با بررسی سبک زندگی مخاطبان هدف خود میتوانید این زمان را پیدا کنید و تبلیغات را در ساعات مشخص انجام دهید.
- پس اگر هنوز تبلیغات دیجیتال را برای برندتان بهکار نگرفتهاید، باید بگوییم که متاسفانه از بسیاری از رقیبهایتان که در این فضا حضور دارند، عقب هستید. {
- تبلیغات اینستاگرامی یعنی ایجاد و به اشتراک گذاشتن محتوای اسپانسر شده تو این پلتفرم برای رسیدن به یه جمعیت گستردهتر و هدفمندتر. |}
- شما از بخش بیزینساکانت، میتوانید به آن قابلیتها دسترسی داشته باشید. {
- با بیش از یه میلیارد کاربر فعال، اینستاگرام فرصتهای بینظیری برای برندها فراهم میکنه تا محصولات و خدمات خودشونو نمایش بدن. |}{
- برای مثال، اگر عبارت «رزرو هتل در کیش» را جستجو کنید، تبلیغات سایتهایی مثل اسنپتریپ یا فلای تودی در نتایج نمایش داده میشود. |}
- بعداً با این کار شما به یک سبک از محتوا میرسید که برای تبلیغاتتان بهتر جواب داده است و میتوانید بهجای آزمونوخطا، به یک الگوی ثابت در نوع محتوا برسید.
این روش به شما امکان میدهد که تبلیغات خود را در وبسایتها، اپلیکیشنها یا حتی بخشهای خاصی از یک صفحه نمایش دهید. برای مثال، سایت همراه مکانیک که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، فضایی را برای تبلیغات در اختیار برندهای مرتبط قرار میدهد. در عکس مجموعه “سعادت رنت” که در حوزه اجاره خودرو فعالیت میکند، از این فرصت برای نمایش تبلیغ بنری خود استفاده کرده است.
اطمینان حاصل کنید که هر پست هدفی دارد که سعی در دستیابی به آن دارد و هر جا که ممکن است شامل فراخوانهای اقدام (CTA) باشد. اینستاگرام امکان هدفگذاری جمعیتی را فراهم میکند، بنابراین میتوانید در مورد افرادی که میخواهید هدف قرار دهید بسیار دقیق باشید. مواردی مانند سن، جنسیت، موقعیت مکانی، درآمد و علایق را در هنگام تصمیمگیری در مورد هدف خود در نظر داشته باشید.
بیوگرافی شما اولین چیزی است که مخاطبان جدید آن را میبینند، پس بیو پیج را بهینه کنید. استفاده از توضیحات کوتاه و واضح و اضافهکردن لینکهایی به صفحات فروشگاه یا محصولات شما میتواند مخاطب را بهراحتی به سمت خرید یا تعامل بیشتر هدایت کند. تحلیل عملکرد در اینستاگرام مارکتینگ نهتنها به شما کمک میکند میزان موفقیت خود را بسنجید، بلکه بهینهسازی مداوم استراتژیها را ممکن میسازد.
میزان رقابت در صنعت یا نیشهای تبلیغاتی مورد نظر نیز بر روی هزینه تبلیغات در اینستاگرام اثر میگذارد. اگر رقابت برای تبلیغات در حوزه مورد نظر شما زیاد است، هزینه ممکن است بالاتر باشد. تبلیغات در بخش ریلز به صورت ویدئوهای کوتاه و سرگرم کننده نمایش داده میشوند و به دلیل محبوبیت این بخش، به سرعت توجه کاربران را جلب میکنند. مخاطبین زمانی ترغیب به خرید می شوند که تحت تاثیر محتوای شما و فضای صفحه تان قرار بگیرند. این تاثیرگذاری زمانی به بهترین شکل ممکن انجام می شود که شما بتوانید رابطه ای دو طرفه و دوستانه با آن ها برقرار کنید.
تبلیغات پاپ آپ یکی از انواع تبلیغات پنجرهای است که کاربر را از محتوای اصلی صفحه منحرف میکند و محتوای تبلیغاتی را نمایش میدهد. تبلیغات در اینستاگرام برای کسب و کارها اهمیت بسیاری دارد و به عنوان یکی از بهترین روشها برای ارتقای کسب و کارها در دنیای مدرن شناخته میشود. آژانس تبلیغاتی کارینو در خدمت شماست تا با ارائه خدمات مدیریت تبلیغات در این پلتفرم، به شما کمک کند.
پس از تکمیل سه مرحله آخر، بر روی ادامه کلیک و به قسمت داشبورد تبلیغات بروید. این مکان همان جایی است که محتوای خود را آپلود میکنید، نسخه تبلیغاتی را مینویسید و در نهایت آن را منتشر میکنید. انتخاب قالب تبلیغ تماماً به محتوای در نظر گرفته شده از سوی شما بستگی خواهد داشت. بودجه روزانه به تبلیغ شما اجازه میدهد تا به طور نامحدود اجرا شده و هر روز تا مبلغ تعیین شده خرج شود. با انتخاب حالت کلی، میتوانید زمانبندی تبلیغات خود را به صورت دستی انتخاب کنید. انجام این کار، پیگیری و مدیریت تبلیغاتهایی که به صورت همزمان انجام میشوند را برای شما راحتتر خواهد کرد.
با استفاده از این ابزارها میتوانید تبلیغات خود را برای مخاطبان خاص و مرتبط با کسبوکار خود به نمایش بگذارید. یکی از مؤثرترین استراتژیها برای تبلیغات در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها است. اینفلوئنسرها میتوانند به شما کمک کنند که رسیدن به مخاطبان جدید و افزایش اعتبار برند را تسریع کنید.
این گونه هم نرخ تبدیل افزایش می یابد و هم از منابع به بهترین شکل ممکن استفاده کرده اید. یکی از بزرگ ترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام، یکپارچگی آن با تبلیغات فیسبوک است؛ یعنی شما می توانید از قابلیت های پیشرفته فیسبوک برای شناسایی و هدف گذاری مخاطبان خاص استفاده کنید. با این نوع تبلیغات، کسب و کارها چندین عکس را در یک پست به نمایش می گذارند. این قالب که به (چرخ و فلک افقی) معروف است، زمانی کاربرد دارد که شما بخواهید جنبه های مختلف یک محصول یا خدمات را در قالب چند تصویر متوالی معرفی کنید. با این روش توجه مخاطب را به مهم ترین ویژگی ها و مزایای محصول جلب کرده و تجربه ای جذاب و تعاملی برای آن ها ایجاد نمایید. این امکان به کاربران اجازه میدهد تا به راحتی از داخل اپلیکیشن محصولات را خریداری کنند.
اول از همه ، شما باید بین بودجه روزانه و بودجه مادام العمر یکی را انتخاب کنید. بودجه های روزانه باعث می شود که تبلیغات شما به طور نامحدود اجرا شود در حالی که هر روز حداکثر مبلغ اختصاص یافته خود را صرف کنید ، در حالی که بودجه های عمر برای مدت زمان مشخصی اجرا می شوند. اگرچه استراتژی های طبیعی شبکه های اجتماعی در ابتدا مقرون به صرفه به نظر می رسند. فقط در صورت مخالفت با الگوریتم های همیشه در حال تغییر شبکه های اجتماعی، می توانند شما را تا این حد مجبور کنند. خصوصی بودن پیج مزیتهایی مثل پیشگیری از ورود فالوورهای فیک را هم به دنبال دارد، اما نقاط ضعف آن بیشتر است. با پیج Public ممکن است برخی از بازدیدکنندگان شما را دنبال نکنند، اما کسانی که شروع به دنبال کردن شما میکنند، افرادی هستند که به محتوا علاقه دارند و احتمال اینکه بعدا آنفالو کنند، کمتر است.
تبلیغات تصویری برای برندهایی که به دنبال ارائه یک پیام واضح و فوری هستند، مناسب است که با تصاویر جذاب و خلاقانه میتوانند توجه مخاطب را جلب کنند. برای جذب بیشتر مشتریان و افزایش تأثیرگذاری تبلیغات، استفاده از بنر تبلیغاتی اینستاگرام با تصاویر زیبا میتواند یک انتخاب ایده آل باشد. به روشهای مختلف میتوانید از مخاطبین خود جهت معرفی محصولات یا خدماتتان استفاده کنید.
میتوانید از نسخه مدرنتر این روش، یعنی ایمیل مارکتینگ بهره ببرید که پیامها را از طریق خبرنامهها و پیشنهادات تبلیغاتی را به صورت دیجیتال به دست مخاطبان میرساند. ایمیل مارکتینگ، در مقایسه با روشهای سنتی پستی، هزینه کمتری دارد و به شما اجازه میدهد تا با سرعت و کارایی بیشتری با مخاطبان خود در ارتباط باشید. در جدول زیر میتوانید اطلاعات دقیقتری درباره تعداد کاربران ماهانه، بازه سنی و کاربرد هر شبکه اجتماعی پیدا کنید تا بهترین پلتفرم را برای انتشار تبلیغات خود انتخاب کنید. اگر به دلیل هزینههای تبلیغات پولی از اجرای کمپینهای تبلیغاتی منصرف شدهاید، شاید وقت آن رسیده که در تصمیمتان تجدید نظر کنید. در دنیایی که حدود ۲۷ درصد از خریدهای مردم از طریق اینترنت انجام میشود (Tidio)، چشمپوشی از تبلیغات پولی یعنی از دست دادن مشتریان بالقوه! ویدیوهای کوتاه مانند ریلز در اینستاگرام بسیار محبوب هستند و میتوانند بدون نیاز به هزینههای بالای تولید، برند شما را معرفی کنند.
تبلیغات اینستاگرام شامل پست ها یا داستان هایی می شود که یک کسب و کار برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود در اینستاگرام منتشر می کند. علاوه بر این اینستاگرام ابزارهای مختلف دیگری را نیز برای بازاریابی و تبلیغات در این فضا در اختیار کاربران خود قرار داده است. برای مثال شما می توانید حتی از دکمه تماس برای هدایت ترافیک به سمت خرید محصول خود استفاده کنید. به همین دلیل محتواهای ویدیویی جذابیت بیشتری برای آنها دارد، به خصوص اگر جذاب باشد. «دیرین دیرین» یکی از موفقترین نمونههای ایرانی در زمینه تولید محتوای ویدیویی است که در حال حاضر تبلیغات هم انجام میدهد.
فروش نایکی از ۸۰۰ میلیون دلار در سال ۱۹۸۸ به ۹.۲ میلیارد دلار در کمتر از ۱۰ سال رسید. این کمپین ثابت کرد که یک پیام ساده و ارتباط واقعی با مخاطب، میتواند دنیای کسبوکار را متحول کند. هیچ چیزی اندازه درگیر کردن احساسات نمیتواند باعث ایجاد نزدیکی بین یک تبلیغ و مشتری شود. کمپین تبلیغاتی «متفاوت فکر کن» اپل را به یاد بیاورید؛ این کمپین تحولی در دنیای تبلیغات ایجاد کرد و در سال ۱۹۹۸ با دریافت جایزه امی برای بهترین فیلم تبلیغاتی، نام خود را جاودانه ساخت.
بنابراین میتوانید به صورت ماهانه تبلیغاتی به این شکل انجام دهید تا به این ترتیب نام برند شما به صورت پیوسته در محیط اینستاگرام دیده و شنیده شود. برای تبدیل کردن پیج شخصی به پیج بیزینس باید به بخش تنظیمات (Setting) اکانت خود بروید و گزینه Switch to Business Profile را انتخاب کنید. حالا پیج شما به یک پپج کاری یا بیزینس تبدیل شده که کلی ویژگی جذاب و کاربردی در اختیار شما قرار میدهد. اکنون میتوانید بر روی جزئیات اکانت خود کار کنید؛ به طور مثال حوزه فعالیت خود را انتخاب کنید، اطلاعات تماس خود مثل آدرس ایمیل، شماره تماس، آدرس فروشگاه حضوری و آدرس سایت را وارد کنید. همه اینها به مشتریان و مخاطبین شما کمک کنند پس از ورود به صفحه اینستاگرام شما در زمان کوتاهتری با خدماتی که ارائه میکنید، آشنا شوند.
میتوانید از برنامهریزی اینستاگرام مانند Tailwind برای برنامهریزی پستها از قبل استفاده کنید. با این حال، اگر پست کردن در ساعت 10 صبح هر روز برای شما مفید است و به آن پایبند هستید، این مهم تر از زدن زمان های "بهینه" است. در نهایت، به یاد داشته باشید که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و این ضرب المثل قدیمی که یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد، صادق است. هنگام راهاندازی یک اکانت اینستاگرام شرکت، با یک نام کاربری عالی که مرتبط است و به راحتی قابل یادآوری است، شروع کنید. ما کسب و کار شما در ایالات متحده را در هر یک از 50 ایالت تشکیل می دهیم و اطمینان می دهیم که 100٪ مطابقت دارد. شعار تبلیغاتی نایک، یکی از الهامبخشترین شعارهای تبلیغاتی در تاریخ است.
اینجا کلیک کنید