شاخص در یک دادگاه جدید, سرنا ویلیامز را به ما باز

در اینجا این است که چگونه همه در سرنا ویلیامز در شرکت در سال 2020 آمریکا باز: او راه اندازی یک عمل منطقه د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

در اینجا این است که چگونه همه در سرنا ویلیامز در شرکت در سال 2020 آمریکا باز: او راه اندازی یک عمل منطقه در صفحه اصلی با نام تجاری جدید از دادگاه های سخت استفاده می شود در مرغزار فلاشینگ در نیویورک این سال است.

برای تمام شک و تردید در مورد آن بازیکنان را در واقع وارد اولین گرند اسلم تنیس مسابقات بیماری همه گیر کوروناویروس بزرگترین نام در ورزش روشن ساخته جمعه که او در نظر دارد به وجود داشته باشد زمانی که قرعه کشی اصلی آغاز می شود Aug. 31.

"در نهایت من واقعا نمی توانید صبر کنید برای بازگشت به نیویورک" ویلیامز گفت: در یک ویدیو که نشان داده شده در انجمن تنیس ایالات متحده ارائه برنامه های خود را برای خیمه رویداد.

"من قطعا از دست طرفداران من را دریافت نمی اشتباه است" گفت: ویلیامز 38 صاحب یک باز-عصر رکورد 23 عمده عنوان تک. "فقط در خارج وجود دارد, و که نیویورک جمعیت و شنیدن همه تشویق. من واقعا از دست که من از طریق برخی از کسانی که در سختی منطبق است."

زنان و مردان تورهای شده اند به حالت تعلیق از اوایل ماه مارس به دلیل COVID-19 شیوع. باز فرانسوی به تعویق افتاد از آوریل تا سپتامبر در حالی که ویمبلدون لغو شد برای اولین بار در 75 سال است.

این USTA کردم چراغ سبز روز شنبه از نیویورک دولت به رفتن پیش با پیشنهاد خود را برای مدرج کردن مسابقات. وجود خواهد داشت هیچ تماشاگران کمتری حوادث کمتری در دادگاه مقامات و متوسط به طور منظم چک و گاه به گاه بینی سواب به آزمون برای کوروناویروس. اکثر بازیکنان و خود را کاهش entourages — اقامت در دو هتل های تعیین شده اگر چه خانه های خصوصی نیز یک گزینه است.

ویلیامز پشتوانه برای مسابقات — او برنده آن شش برابر شد و نفر دوم در سال 2018 و 2019 — این است که قطعا یک افزایش برای پخش ESPN و شاید کمک خواهد کرد که نوسان دیگر نامشخص بازیکنان به رقابت بیش از حد.

دفاع از مردان قهرمان رافائل نادال و هم ردیف 1-رتبه بازیکنان نواک جوکوویچ و خاکستر Barty را بیان سطوح مختلف از نگرانی در مورد رفتن به نیویورک است. سیمونا هالپ و Petra Kvitova — هر دو زمان عمده قهرمانان — بلاتکلیف هستند. Halep رتبه شماره 2 و نایب قهرمان در ویمبلدون گفت: او تکیه نسبت به بازی نیست.

نیویورک بود در یک نقطه coronavirus کانون در آمریکا — تسهیلات مسکن داخل سالن دادگاه در ایالات متحده باز کردن سایت در کوئینز مورد استفاده قرار گرفت به عنوان یک بیمارستان صحرایی با صدها نفر از تخت در اوج بحران — اما در موارد قابل توجهی کاهش یافته و این شهر را آغاز کرده است بازگشایی.

استرالیا مردانه بازیکن Nick Kyrgios روز دوشنبه به نام USTA "خودخواه" برای آن تصمیم به ادامه با آمریکا باز است.

"من من hazmat کت و شلوار آماده برای زمانی که من سفر از استرالیا و سپس به قرنطینه به مدت دو هفته در بازگشت من" Kyrgios توییتی.

هیچ گونه نگرانی از ویلیامز.

"من احساس می کنم مانند USTA در حال رفتن به انجام یک کار واقعا خوب برای اطمینان از همه چیز شگفت انگیز است و همه چیز کامل است و هر کس امن است" گفت: ویلیامز. "این رفتن به هیجان انگیز است. آن (اراده شده) شش ماه پس بسیاری از ما بازی تنیس حرفه ای."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن