پرنس چارلز به میزبان پاکسازی به مناسبت دوگل در زمان جنگ پخش

صادر شده در: 12/06/2020 - 19:06بروز رسانی: 12/06/2020 - 19:06 بریتانیا پرنس چارلز میزبان رئیس جمهور فرانسه ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

بریتانیا پرنس چارلز میزبان رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی برای یک جشن ویژه به مناسبت 80 سالگرد ژنرال شارل دوگل را مبارز درخواست تجدید نظر به مردم فرانسه را به مقاومت در برابر نازی ها در طول جنگ جهانی دوم است.

تبلیغات

چارلز و همسرش دوشس کورنوال را دریافت پاکسازی در Clarence House خانه با یک گارد افتخار تشکیل شده توسط شماره 7 شرکت از Coldstream سپاه پاسداران و باند خود را.

این مراسم در روز پنج شنبه بیست و دوگل را "اپل" از طریق یک پخش به هموطنان خود در 18 ژوئن 1940 ترغیب آنها به مبارزه با. این سخنرانی به طور گسترده ای در نظر گرفته می شود لحظه ای که به هنگام تولد به مقاومت فرانسه.

"من ژنرال دوگل در حال حاضر در لندن تماس بر افسران و سربازان فرانسوی که در واقع در قلمرو بریتانیا و یا که ممکن است در نهایت در اینجا با سلاح یا بدون سلاح های خود را ... برای دریافت در تماس با من" دوگل گفت. "هر آنچه که اتفاق می افتد شعله مقاومت فرانسه نباید خاموش شود و نمی خواهد خاموش شود."

لحظه ای دارای اهمیت زیادی برای پاکسازی. این اولین سفر خارج از کشور از این مستند از کشور در گیر و او مشتاق است که به همراه ریاست جمهوری خود با رهبر زمان جنگ.

در مارس 17, فرانسه بود فقط شروع به سهولت ویروس های مربوط به محدودیت های پاکسازی رفت به شمال فرانسه در این سایت از یک نبرد از دست رفته به آلمان نازی در سال 1940 که در آن دوگل گرفت.

پاکسازی و سپس جشن فرانسه "روح مقاومت است."

مراجعه به Colombey-les-deux-Eglises خانه دوگل در فرانسه نیز برنامه ریزی شده در ماه نوامبر است.

تا سال 2020 نیز نشانه 130 سالگرد دوگل تولد و 50 سال پس از مرگ او.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب