برجسته ماساچوست ضد vaxxer شکایت برجسته نیویورک ضد vaxxer; تنها یکی می تواند از دست دادن

شیوا Ayyadurai که در حال ساخت و در عین حال پیشنهاد دیگری برای مجلس سنا صندلی در این سال است تحت پیگرد رابرت اف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 اردیبهشت 1399

شیوا Ayyadurai که در حال ساخت و در عین حال پیشنهاد دیگری برای مجلس سنا صندلی در این سال است تحت پیگرد رابرت اف کندی جونیور که برادرزاده در حال اجرا است که برای همان بسازید.

در موضوع این است که بزرگترین libeling دروغگو.

Ayyadurai کت و شلوار در زمینه دیروز در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون تمرکز در یک پست وبلاگ کندی نوشت: ماه گذشته بر ضد vaxxer گروه وب سایت که در آن کندی به نام Ayyadurai به عنوان یک دروغ دروغگو که در مورد همه چیز از دخالت خود را با بزرگ داروسازی برای خود ادعا می کند که او را اختراع e-mail به عنوان یک 14 ساله.

همه دروغ Ayyadurai شمارنده: او هیچ ربطی به بزرگ داروسازی او پس از اختراع e-mail او اجرا نشد هیلاری و بیل کلینتون e-mail سیستم و او می داند که بیشتر در مورد "طب طبیعی" از رابرت کندی همیشه می تواند. کندی او آمده است که حمله به او را تنها به کمک جو Kennedy III - که هنوز هم نیاز به شکست دادن وقت Ed Markey قبل از او ممکن است احتمالا در صورت Ayyadurai که خود را برای اولین بار مجبور به دفع کردن وکیل کوین اوکانر در اولیه حزب جمهوری خواه در انتخابات ماه نوامبر.

Ayyadurai اتهامات عنوان شده است که کندی پست وبلاگ تا به حال "نتایج ویرانگر:"

پس از اظهارات منتشر شده در آوریل 28, 2020, دکتر Ayyadurai دهکدهای از دست داده و هزاران نفر از پیروان در رسانه های اجتماعی شده است در معرض تلخ حملات توسط آقای کندی حامیان و رنج از دست دادن کسب و کار, کمک های مالی برای مبارزات انتخاباتی خود و حمایت سیاسی.

زمانی که کندی حاضر به عذر خواهی Ayyadurai می نویسد: در شکایت خود او تا به حال هیچ چاره ای اما به شکایت:

چرا که آقای کندی اظهارات توهین آمیز دکتر Ayyadurai تخمین می زند که خسارت بیش از 95 میلیون که او به دنبال جبران از طریق این عمل است. دکتر Ayyadurai برنامه ای برای استفاده از تمام درآمد حاصل از این طرح دعوی در دادگاه به ایجاد ده یکپارچه بهداشت و سلامتی در مراکز اقتصادی-افسرده محله در سراسر ماساچوست برای آموزش ساکنان بر اهمیت تقویت سیستم ایمنی بدن برای پیشبرد بهداشت و رفاه است.

در علاوه بر این به پول Ayyadurai است که به دنبال یک عذرخواهی و حذف پست وبلاگ.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب