برخورد پلیس در مقابل کاخ سفید

پلیس با شلیک گاز اشک آور در خارج از کاخ سفید اواخر روز شنبه به شهرستانها عمده ما قرار داده شد و تحت حکومت نظا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 خرداد 1399

پلیس با شلیک گاز اشک آور در خارج از کاخ سفید اواخر روز شنبه به شهرستانها عمده ما قرار داده شد و تحت حکومت نظامی برای سرکوب شورش به معترضان دوباره به خیابان ها ریختند صدای خشم توحش پلیس.

تبلیغات

با مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت نام تجاری محرکین از شش شب از شورش داخلی به عنوان تروریست وجود دارد بیشتر درگیری ها بین معترضان و پلیس و تازه شیوع غارت.

درگیری های خشونت بار فوران بارها و بارها در یک پارک کوچک در کنار کاخ سفید با مقامات با استفاده از گاز اشک آور اسپری فلفل و فلش انفجار نارنجک برای متفرق کردن جمعیت که روشن چندین آتش سوزی بزرگ و اموال آسیب دیده.

تظاهرات آمد و به عنوان یک پاسخ به تکان دهنده ضبط کشتن دوشنبه گذشته جورج فلوید گزارشی که تنفس متوقف و پس از سفید مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. اعتراضات را تبدیل به یک کشور موجی از خشم و انزجار بیش از اجرای قانون را تکرار استفاده از نیروی مرگبار علیه آمریکایی های آفریقایی تبار غیر مسلح.

چوین متهم شده است با سوم قتل درجه است و با توجه به اولین حضور خود را در دادگاه در روز دوشنبه ، سه نفر دیگر از افسران با او شلیک نشده است اما در حال حاضر بدون اتهام.

به عنوان تشدید خشونت و صدها نفر از معترضان با تجمع در مقابل ساختمان کاخ سفید – با برخی از پرتاب سنگ و عمل کشیدن در پلیس سنگر – عوامل سرویس مخفی با عجله رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به پناهگاه.

مغلوب ساختن پیشی جستن صرف نزدیک به یک ساعت در پناهگاه با توجه به یک جمهوری خواه به کاخ سفید بود که مجاز به عموم بحث در مورد مسائل خصوصی صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود. حساب تایید شده توسط یک دولت رسمی که نیز صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود.

ناگهانی تصمیم توسط عوامل بر لرزاند خلق و خوی در داخل کاخ سفید که در آن از شعارهای معترضان در پارک لافایت می تواند شنیده شود تمام آخر هفته و سرویس مخفی عوامل و مأموران اجرای قانون تلاش برای مهار جمعیت.

اعتراضات را برانگیخت یکی از بالاترین هشدار در کاخ سفید پیچیده پس از حملات 11 سپتامبر در سال 2001 و امنیتی در کاخ سفید تقویت شده توسط گارد ملی و پرسنل اضافی از سرویس مخفی و ما پارک پلیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن ادامه تلاش های خود را برای پروژه های قدرت با استفاده از یک سری از التهاب توییتهایی و ارائه حزبی حملات.

شب حکومت در شهرهای بزرگ

محلی سران ایالات متحده در دادگاه تجدید نظر به شهروندان به سازنده خروجی خود را به خشم بیش از مرگ جورج فلوید در حالی که شب زمان حکومت تحمیل شده بود در شهرستانها از جمله واشنگتن و لس آنجلس و هوستون.

یکی از نزدیک تماشا اعتراض خارج از دولت و کنگره آمریکا در مینیاپولیس را در دو شهر سنت پل که در آن چند هزار نفر جمع شده بودند قبل از راهپیمایی کردن یک بزرگراه است.

"ما باید سیاه و سفید پسر سیاه, سیاه, دوستان, ما نمی خواهیم آنها را به مرگ. ما خسته از این اتفاق می افتد این نسل است که با داشتن آن ما خسته از ظلم و گفت:" مونا عبدی 31 ساله سیاه زن که پیوست کردند.

"من می خواهم به مطمئن شوید که او زنده باقی می ماند," او اضافه شده در مرجع برای پسرش به سن سه.

صدها پلیس و گارد ملی نیروهای نظامی پیش از اعتراض.

در یک نقطه برخی از معترضان که رسیده بود یک پل مجبور شدند به تقلا برای پوشش هنگامی که یک کامیون سوار در سرعت پس از داشتن ظاهرا نقض یک مانع است.

راننده بود و بعد به بیمارستان منتقل و پس از معترضان بريدن او از این خودرو اگر چه هیچ گزارش فوری از دیگر تلفات.

وجود دارد دیگر در مقیاس بزرگ تظاهرات در شهرها از جمله نیویورک و میامی است.

فروشگاه غارت

مقیاس خشونت را لرزاند بسیاری از شهرهای ایالات متحده در روزهای اخیر و غارتگران غارت فروشگاه ها در یک محله از فیلادلفیا در روز یکشنبه.

در لس آنجلس و حومه سانتا مونیکا غارت گزارش شده در فروشگاه های محبوب beachside مرکز خرید.

مقامات در لا – شهر زخم خورده توسط شورش سال 1992 بیش از پلیس ضرب و شتم رادنی کینگ یک آمریکایی آفریقایی تبار که در سال قبل و اعمال مقررات منع رفت و آمد از 4 بعد از ظهر یکشنبه تا صبح.

"لطفا با استفاده از اختیار خود را و رفتن را زود به خانه در خانه بمانند و به ما کمک کند مطمئن شوید که کسانی که می خواهند برای تغییر این گفتگو از اینکه در مورد نژادی عدالت به همه چیز در مورد سوزاندن و غارت همه چیز, آیا برنده شدن در این روز" شهردار این شهرستان اریک Garcetti گفت: در سی ان ان.

فرانسه 24 در لا: 'هرج و مرج در سانتا مونیکا آرام'

فرماندار Tim Walz به بسیج همه سوتا سرباز گارد ملی – دولت گارد بزرگترین بسیج همیشه برای کمک به برقراری نظم.

پلیس با شلیک گاز اشک آور و نارنجک به خیابان روشن از حکومت نظامی متخلفان شنبه شب در مینیاپولیس.

Walz تمدید حکومت نظامی برای سومین شب جمعه و ستایش پلیس و guardsmen برای پایین نگه داشتن خشونت است. "آنها را در شیوه ای حرفه ای. آنها را بدون از دست دادن زندگی و حداقل صدمه به اموال," او گفت:.

"تبریک به ما گارد ملی برای این کار بزرگ آنها بلافاصله پس از ورود در مینیاپولیس, مینه سوتا, شب گذشته" رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و افزود که آنها "باید مورد استفاده در کشورهای دیگر قبل از آن خیلی دیر است!".

فرانسه 24 در مینیاپولیس: 'روز یکشنبه تظاهرات به ظاهر صلح آمیز'

وزارت دفاع گفت که حدود 5000 سرباز گارد ملی شده بود بسیج در 15 متحده به عنوان به خوبی به عنوان پایتخت واشنگتن با یکی دیگر از 2000 در حالت آماده به کار.

گسترده توسل به لباس ملی پاسداران واحد نادر است و آن را برانگیخته خاطرات نگران کننده از شورش در شهرهای آمریکا در سال 1967 و 1968 در یک زمان آشفته اعتراض نژادی و نابرابری اقتصادی.

تهمت و سرزنش شدید سمت چپ برای خشونت گفت که او برنامه ریزی شده برای تعیین یک گروه شناخته شده به عنوان Antifa به عنوان یک سازمان تروریستی.

"خشونت تحریک و انجام شده توسط Antifa و دیگر گروه های مشابه در ارتباط با شورش داخلی تروریسم و درمان خواهد شد و بر این اساس" اضافه شده دادستان کل لایحه Barr.

"یک ملت در درد'

آتلانتا شهردار Keisha لنس پایین گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است که اغلب به خواست پلیس را به استفاده از سخت تاکتیک بود نه کمک به امور.

"ما فراتر از یک نقطه اوج در این کشور و شعارهای تنها enflames که او گفت:" در CBS.

جو بایدن مغلوب ساختن پیشی جستن به احتمال زیاد دموکراتیک حریف در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری, بازدید از یک ضد نژاد پرستی کردند.

"ما یک ملت در, درد, در حال حاضر, اما ما نباید اجازه دهیم این درد برای از بین بردن ما" بایدن توییتی ارسال یک عکس از او را به صحبت کردن با یک آمریکایی آفریقایی تبار خانواده در سایت که در آن معترضان جمع شده بودند در دلاور اواخر روز شنبه.

فلوید مرگ باعث شده اعتراضات فراتر از ایالات متحده آمریکا با صدها نفر صف آرایی در خارج از سفارت آمریکا در لندن در همبستگی.

"من اینجا هستم چون من خسته ام من خسته ام آن. زمانی که این کار را متوقف کند؟" دورین Pierre به خبرگزاری فرانسه گفت در اعتراض.

در آلمان و انگلستان و فوتبال بین المللی Jadon سانچو مشخص شده یکی از سه گل برای بوروسیا دورتموند برابر پادربورن با بلند کردن پیراهن خود را به فاش کردن یک تی شرت تحمل کلمات "عدالت برای جورج فلوید".

(FRANCE 24 با AP, AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب