معترضان در سراسر جهان تجمع برای جورج فلوید و علیه خشونت پلیس

ده ها هزار نفر از مردم جمع آوری شده در شهرستانها در سراسر جهان در روز شنبه برای ابراز خشم بیش از مرگ جورج فلو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 خرداد 1399

ده ها هزار نفر از مردم جمع آوری شده در شهرستانها در سراسر جهان در روز شنبه برای ابراز خشم بیش از مرگ جورج فلوید به عنوان سیاه و سفید زندگی مهم جنبش علیه خشونت پلیس طنین انداز جهانی با تماس به آدرس نژاد پرستی.

تبلیغات

در برلین که در آن پلیس گفت: 15,000 مردم بسیج در پایتخت آلمان را الکساندر معترضان شعار می دادند فلوید نام و برگزار شد تا پلاکارد با شعارهای مانند "توقف خشونت پلیس" و "من نمی توانم نفس بکشم".

فلوید 46 ساله ایرانی درگذشت, on May 25 بعد از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو در گردن او برای تقریبا ده دقیقه در حالی که فلوید بود که دستبند بر روی زمین و شفاعت برای هوا. افسر تاکنون به اتهام قتل درجه دوم.

"کشتار و این خشونت فیزیکی چیزهایی که اتفاق افتاده است و فقط در بالای آن گفت:" لوید Lawson, 54, که در برلین اعتراض. "همین دلیل است که شما باید برای شروع از سمت راست پایین درست مثل یک کوه یخ."

یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی نشان داد که چندین پلیس با سگ دستگیری یک مرد سیاه و سفید scuffling با یک افسر. آنیا Dierschke سخنگوی پلیس برلین گفت که این حادثه اتفاق افتاده است مدتی پس از اعتراض به پایان رسید و ماموران دستور داده بود یک گروه از مردم و برخی از آنها در پرتاب بطری در عابران به پراکنده.

برخی از 20000 نفر بسیج در مونیخ در حالی که هزاران نفر در تظاهرات در فرانکفورت و کلن.

کوچکتر اعتراضات محل در خارج از سفارتخانه های آمریکا در ورشو و صوفیه.

تظاهرات حتی طنین جنگی کشورهایی مانند عراق که در آن "آمریکا" شورش و عربی عبارت "ما می خواهیم به نفس بیش از حد" هشتگ در حال گسترش در رسانه های اجتماعی.

"من فکر می کنم آنچه آمریکایی ها انجام می دهند شجاع است و آنها باید عصبانی اما شورش است, نه راه حل" گفت: یاسین Alaa a 20-year-old معترضان در بغداد میدان تحریر یک بار به سایت ماه از تظاهرات ضد دولتی.

'به اندازه کافی به اندازه کافی است'

در پاریس چندین هزار تظاهر کنندگان نادیده گرفته اعتراض بان کی مون – صادر شده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و مونتاژ در داخل چشم از سفارت آمریکا نگه داشته و به عقب با تحمیل موانع و پلیس ضد شورش است.

در میان جمعیت در پایتخت فرانسه شد ماری Djedje, 14, یک پاریسی به دنیا آمد در 14 ژوئیه ملی فرانسه روز.

"من متولد فرانسه در روز هنگامی که ما جشن می گیرند و کشور ما است. اما بر اساس یک روزانه من احساس نمی کنم که این کشور را می پذیرد من," او گفت: برگزاری یک نشانه آن است که خواندن "سیاه بودن جرم نیست".

این نوجوان گفت که در حال ظهور از فرانسه به ویروس مستند و دیدن ماموران گشت دوباره سوار صفحه اصلی چگونه ترس او از پلیس و چگونه او پولادین خودش را برای یک زندگی غلبه بر موانع.

"من می دانم که به دلیل رنگ پوست من شروع کردن با یک نقص برای مثال اگر من می خواهم برای دریافت یک تخت و یا رفتن به یک مدرسه," او گفت:. "من می دانم که من باید به مبارزه دو بار به عنوان سخت به عنوان دیگر. اما من آماده شده است."

در مرکز لندن ده ها هزار نفر به صحنه تجمع میدان پارلمان با استناد فلوید حافظه و همچنین افرادی که در طول درگذشت پلیس برخورد و یا بی تفاوتی در بریتانیا. برخی از معترضان نادیده گرفته و ضخامت ابرها باران و بعد از آن به سمت خانه انگلستان که نظارت بر اجرای قانون و مهاجرت و سفارت ایالات متحده.

بسیاری کاهش یافته و به یک زانو و مطرح مشت خود را در هوا در خارج از gleaming سفارت ساختمان در جنوب رودخانه تیمز. وجود شعارهای "سکوت خشونت" و "رنگ جرم نیست".

اکثر کسانی که در راهپیمایی عینک ماسک و دیگر پوشش صورت و ظاهر را به تلاش برای پایبندی به اجتماعی-فاصله دستورالعمل با راه رفتن در گروه های کوچک.

حدود 15000 نفر جمع شده بودند در قلب منچستر, انگلستان در حالی که از 2,000 مردم پیوست و در تظاهرات در ویلز سرمایه کاردیف.

Andrew Francis, 37, یک مرد سیاه و سفید از لندن گفت: وجود دارد "بسیاری از سرخوردگی به دلیل تبعیض نژادی و ما می خواهیم تغییر برای فرزندان ما و فرزندان فرزندان ما قادر به برابری در انگلستان ایالات متحده در سراسر جهان". فرانسیس که عینک صورت پوشش گفت که او نگران نیست در مورد کوروناویروس و گفت: مبارزه برای برابری نژادی بود "مهم تر" به او.

پلیس و معترضان در پایان یک رالی در نزدیکی دفتر نخست وزیر بوریس جانسون. اشیاء پرتاب کردند و پلیس با پوشیدن دنده محافظ و تصویری به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی به نظر می رسد برای نشان دادن یک اسب درها در میان درگیری unseating یک افسر پلیس به او ضربه چراغ های ترافیک.

فلوید از مرگ برانگیخته قابل توجهی تظاهرات در سراسر ایالات متحده, اما آن را نیز زده وتر با اقلیت ها در اعتراض به تبعیض در جاهای دیگر از جمله تظاهرکنندگان در سیدنی و بریزبن که برجسته بومی استرالیایی که درگذشت.

بومی استرالیایی را تا 2 درصد جمعیت کشور را جمعیت اما 27 درصد از جمعیت زندان. آنها نیز محروم ترین اقلیت قومی در استرالیا و بالاتر از متوسط نرخ مرگ و میر نوزادان و بهداشت ضعیف و همچنین کوتاه امید به زندگی و کاهش سطح آموزش و پرورش و اشتغال از دیگر استرالیایی.

در حالی که تظاهرات عمدتا مسالمت آمیز وجود دارد مختصری درگیری در سیدنی زمانی که پلیس حذف آشکار ضد تظاهرکنندگان حمل خواندن نشانه "سفید زندگی سیاه زندگی تمام زندگی مهم نیست".

در کره جنوبی پایتخت سئول معترضان جمع شده بودند برای دومین مستقیم روز به محکوم فلوید مرگ است. با پوشیدن ماسک و سیاه و سفید تی شرت, ده ها تن از تظاهر کنندگان راهپیمایی از طریق یک منطقه تجاری میان پلیس اسکورت حمل نشانه هایی مانند "جورج فلوید استراحت در صلح و آرامش" و "کره ای برای زندگی مهم نیست".

در سنگال مردم اعتراض در مقابل رنسانس آفریقایی بنای تاریخی در پایتخت داکار, برگزاری پلاکارد با شعارهای از قبیل "به اندازه کافی به اندازه کافی است".

کریس Trabot که با این نسخهها کار برای تالار شهر پاریس گفت: جورج فلوید مرگ در هفته گذشته باعث شده تصمیم خود را به نشان می دهد شنبه برای اولین بار در زندگی خود.

متولد در خاک فرانسه از مارتینیک, Trabot گفت که او اولین تجربه نژادپرستی به عنوان یک کودک زمانی که او با خانواده اش به سرزمین اصلی فرانسه و در مکرر دعوا با بچه ها که مسخره اش رنگ پوست. به تازگی او 9 ساله دختر به او گفت از اینکه هدف از نژاد پرستی هم با همکلاسی ها به تمسخر گرفتهاند ،

Adele Letamba یک زن 39 ساله مشاور معترض در پاریس قرار داده و آن را با صراحت: "مرگ جورج فلوید بود که جرقه گسترش در سراسر جهان است."

(FRANCE 24 و AP و AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن