معترضان سرنگونی واشنگتن دی سی تنها مؤتلفه مجسمه

صادر شده در: 20/06/2020 - 07:18Modified: 20/06/2020 - 07:24 معترضان را سرنگون واشنگتن دی سی تنها مجسمه مؤتلف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

معترضان را سرنگون واشنگتن دی سی تنها مجسمه مؤتلفه عمومی و تنظیم آن را بر روی آتش با توجه به رسانه های آمریکایی عمل برچسب "رسوایی" توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

تبلیغات

تصاویر پخش در ABC7 News اواخر روز شنبه نشان داد این رقم از آلبرت پایک کشیده پایین با طناب قبل از ده ها تن از تظاهرکنندگان شروع به شعار "black lives matter" و آتش زدن برای آن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی مدت کوتاهی پس از آن tagging شهردار این شهرستان که "سی پلیس در حال انجام کار خود را به عنوان آنها به تماشای یک مجسمه بود پاره پاره کردن و رایت. این افراد باید بلافاصله دستگیر شد. یک ننگ برای کشور ما!"

پایتخت دموکراتیک شهردار موریل Bowser خود و مغلوب ساختن پیشی جستن را jousted بیش از استفاده از زور در واشنگتن دی سی با رئیس جمهور قبلا تماس در گارد ملی برای سرکوب ناآرامی.

راه پیمایی ها و تظاهرات برگزار شد در سراسر ایالات متحده در روز جمعه به تقاضا نژادی عدالت در Juneteenth تعطیلات که یادآور پایان برده داری در این کشور است.

تظاهرکنندگان قبلا جمع آوری شده در واشنگتن خارج یادبود لینکلن و در نزدیکی کاخ سفید است.

نورد اعتراضات roiled آمریکا در هفته های اخیر سوخت و میر ناشی از آمریکایی های آفریقایی تبار به دست پلیس.

چندین آثار تاریخی به تصویر می کشد مؤتلفه چهره شده اند سرنگون توسط تظاهرکنندگان که در اعتراض سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس و بی عدالتی است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب