معترضان سرنگونی واشنگتن دی سی تنها مؤتلفه مجسمه پس از Juneteenth تظاهرات

صادر شده در: 20/06/2020 - 07:18Modified: 20/06/2020 - 07:24 معترضان در واشنگتن سرنگون یک مجسمه از یک مؤتلفه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

معترضان در واشنگتن سرنگون یک مجسمه از یک مؤتلفه به طور کلی در اواخر جمعه در سراسر کشور پس از تظاهرات به تقاضا نژادی عدالت در یک روز سنگین با نماد—این Juneteenth تعطیلات بزرگداشت پایان برده داری در ایالات متحده است.

تبلیغات

تظاهرات برگزار شد در آتلانتا و شیکاگو و لس آنجلس و نیویورک و واشنگتن در برابر یک پس زمینه از هفته تظاهرات سوخت و میر ناشی از آمریکایی های آفریقایی تبار به دست پلیس.

در یک استارک تصویر از تنش roiling رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صادر جدی کاخ سفید در بیانیه بزرگداشت Juneteenth در حالی که همچنین تهدید معترضان در توییتر پیش از بحث برانگیز خود را با تجمع در Tulsa, Oklahoma در روز شنبه.

Juneteenth علائم روز 19 ژوئن 1865-هنگامی که یک اتحادیه به طور کلی وارد گالوستون تگزاس و اطلاع برده است که آنها آزاد بودند—دو ماه پس از جنگ داخلی به پایان رسید و دو و نیم سال پس از رئیس جمهور آبراهام لینکلن صادر کرده است رهایی ا ...

تاریخ به طور کلی جشن با دعا خدمات و جمع های خانوادگی می آید اما در این سال در میان ملی روح جستجو بر امریکا میراث نژادی و بی عدالتی است.

ایالات متحده شده است گریبانگیر روزانه "Black Lives Matter" اعتراضات پس از مارس 25 مرگ جورج فلوید 46-نوجوان سیاه پوست کشته شده توسط یک افسر پلیس در ایالت مینه سوتا.

اواخر روز جمعه یک مجسمه مؤتلفه کلی آلبرت پایک به پایین زده بود با تظاهر کنندگان در پایتخت و آتش در یک عمل برچسب "رسوایی" با مغلوب ساختن پیشی جستن.

"این سی پلیس در حال انجام کار خود را به عنوان آنها به تماشای یک مجسمه بود پاره پاره کردن و رایت. این افراد باید بلافاصله بازداشت" مغلوب ساختن پیشی جستن است.

قبلا چندین هزار تظاهرکنندگان راهپیمایی در سراسر نیویورک پل بروکلین منهتن مناجات با نام مردان سیاه و زنان کشته شده توسط پلیس در سال های اخیر است.

"در این سال کل کشور, تا به حال یک حساب" گفت: تظاهرات Tabatha برنارد, 38, ابراز حمایت برای رشد خواستار Juneteenth به اعلام یک روز تعطیل ملی.

"آن را به ما برای حفظ این رفتن تا زمانی که ما تغییر کند."

معترضان در آتلانتا که در آن یک افسر پلیس به اتهام قتل این هفته برای تیراندازی یک مرد سیاه و سفید در پشت و راهپیمایی در Georgia State Capitol.

بیشتر جمع آوری شده در واشنگتن خارج یادبود لینکلن و در نزدیکی کاخ سفید در حالی که هزاران نفر در راهپیمایی در شیکاگو و رقصید در جشن تظاهرات در جنوب لس آنجلس است.

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن که یک جامد سرب بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن در آخرین نظر سنجی, گفت Juneteenth یادآوری آمریکایی "که کشور ما قادر است از بدترین خشونت ها و بی عدالتی اما آن را نیز دارای یک ظرفیت باور نکردنی به تولد دوباره است."

فرانسه 24 خبرنگار در واشنگتن: 'تمدید کرد بحث در مورد چگونه به مناسبت Juneteenth'

'بیشتر وحدت'

در تولسا—که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن در روز شنبه است به برگزاری اولین کمپین تجمع پس از coronavirus همه گیر آغاز شد—یک Juneteenth جشن بود که با حضور چندین هزار معترض.

"ما دیده ایم بیشتر وحدت و بیشتر سیاه پوستان و سفید پوستان با هم در سه هفته گذشته از ما تا کنون دیده ام در یک مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع" فعال حقوق مدنی در Al Sharpton گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

تهمت بود در اصل برنامه ریزی شده خود را تولسا ظاهر برای Juneteenth اما مجبور شد برای تغییر آن در میان اعتراض عمومی تحریک آمیز خود را انتخاب تاریخ و محل.

در شهرستان گرینوود منطقه بود سایت از یکی از این کشور بدترین نژادپرستانه قتل عام در سال 1921 زمانی که به عنوان بسیاری از 300 سیاه آمریکایی کشته شدند.

"ما فقط می خواهیم جهان را به می دانم آنچه در اینجا اتفاق افتاده است" گفت: Greenwood صاحب فروشگاه Tony Williams, برچسب مغلوب ساختن پیشی جستن ورود "بی احترامی است."

حدود یک مایل دور ده ها تن از مغلوب ساختن پیشی جستن پیروان معترضان برای چند شب پیش از این تجمع به منظور دریافت بهترین صندلی.

"این فوق العاده از لحظه ای مهم برای همه ما... ما در اینجا حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن" گفت: Stephen Corley, 19.

'خیلی صحنه های مختلف!'

مغلوب ساختن پیشی جستن است که رو به سختی انتخاب مجدد جنگ در ماه نوامبر و به تصویب رسید تندرو "نظم و قانون" موضع نسبت به معترضین و بانوی اول Melania Trump با صدور بیانیه مشترک به مناسبت Juneteenth.

"Juneteenth ما را به یاد هر دو غیر قابل تصور و بی عدالتی از برده داری و بی نظیر شادی است که باید با حضور رهایی" آن گفت:.

در همان زمان تهمت صادر بلانت هشدار به ضد معترضان به رهبری به تولسا.

"هر معترضان و آنارشیست ها و آشوبگران, غارتگران و یا lowlifes که در حال رفتن به اوکلاهما لطفا درک شما را درمان نمی شود مثل شما شده اند در نیویورک و سیاتل یا مینیاپولیس," او گفت:. "از آن خواهد شد بسیار متفاوت است!"

Tulsa شهردار G. T. به bynum اعلام حکومت نظامی در این شهر در میان ترس از خشونت اما مغلوب ساختن پیشی جستن بعد اعلام کرد که تا به حال برداشته شده است برای "ما بسیاری از حامیان" حضور در این تجمع است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب