اعتراضات پس از پلیس لس آنجلس شلیک مرگبار مرد سیاه پوست برای دوچرخه سواری متوقف شد

صادر شده در تاریخ: 02/09/2020 - 03:46 قرار بود معترضين روز سه شنبه، پس از آن که ماموران پليس در جريان يک رويا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ:

قرار بود معترضين روز سه شنبه، پس از آن که ماموران پليس در جريان يک روياروئی خشونت آميز به يک سياه پوست شليک کردند و کشته شدند، به خيابان های لس آنجلس اصابت کنند.

تبلیغات

به گزارش کلانتری، این مرد که دیجون کیزی 29 ساله شناخته می شود، روز دوشنبه در یکی از محله های جنوب لس آنجلس سوار دوچرخه اش بود که معاونان سعی کردند او را به دلیل نقض کد متوقف کنند.

به گفته مقامات، کیزی فرار کرد و هنگامی که معاونان به او گرفتار شدند، در حالی که بسته نرم افزاری از لباس هایی را که حمل می کرد، به صورت یکی از آنها مشت زد.

ستوان براندون دین، از اداره کلانتر شهرستان لس آنجلس به خبرنگاران گفت: «معاونان متوجه شدند که در داخل وسایل لباسی که او انداخته است، یک تفنگ دستی نیمه خودکار سیاه است که در آن زمان یک تیراندازی معاون درگیر رخ داد.»

اين تيراندازی در حالی صورت گرفت که اعتراضات عليه خشونت پليس و نژادپرستی در ماه های اخير در پی کشته شدن جورج فلويد به دست پليس در مينياپوليس، کشور را به هم زده است.

بن کرامپ، وکیل حق مدنی، که نماینده خانواده است، گفت کیزی بیش از ۲۰ بار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از شاهدان در توییتر خواست با هر گونه اطلاعاتی با او تماس برقرار کنند.

کرامپ در توئیتی گفت: «آنها می گویند او دوید، لباس ها و تفنگ دستی انداخت.» "او آن را انتخاب کنید، اما پلیس او را در پشت 20+ بار شلیک کرد و سپس او را برای ساعت ها ترک کرد."

دجا، زنی که شاهد تیراندازی بود به خبرگزاری فرانسه گفت که فریاد می زند «به او شلیک نکن، به او شلیک نکن» چرا که معاونان سعی کردند جلوی کیزی را که در محله اش زندگی می کرد، متوقف کنند.

"ما خسته ايم"

دجا که فقط نام اولش را می داد، می گوید: «آنها سعی می کردند چیزهایش را بگیرند و از او دور کنند و بعد بالاخره وقتی شکست خورد، چرخید تا فرار کند و او را در پشت پایش مزه کردند.» "اون برگشت و بعدش بهش شليک کردن"

دجا گفت کیزی را که اسلحه در دست دارد نمی بیند و افزود معاونان پس از تیراندازی به او دستبند زده اند. او در محل حادثه مرده اعلام شد.

خاله کیزی فلچر فیر به خبرنگاران گفت به اعتقاد او نژاد برادرزاده اش عاملی در تیراندازی بوده است.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «آنها (پلیس) هیچ نژاد دیگری را نمی کشند جز ما و این هیچ منطقی نیست.»

"چرا ما؟ شما آسیایی ها ... هيسپانيک ها حتي به اندازه ما کشته نميشن این فقط ما هستیم و خسته ایم.»

چند ساعت پس از تیراندازی، حدود ۱۰۰ نفر در محل تجمع کردند که بسیاری از آن ها نشانه هایی را حمل می کردند که می گفتند «زندگی های سیاه اهمیت دارند» و شعار «نامش را بگو» یا «نه عدالت، نه صلح».

یکی دیگر از اعتراض بعد از ظهر سه شنبه با فصل محلی زندگی سیاه ماده برنامه ریزی شده بود گفت : در یک توییت "ما نیاز به همه دست بر روی عرشه. "

هفته گذشته، پلیس در کنوشا، ویسکانسین نیز به یک سیاه پوست - جیکوب بلیک - در مقابل سه پسر خردسالش شلیک کرد و در پی یک مشاجره او را فلج کرد.

این تیراندازی باعث تظاهرات در چند شهر شد و منجر به درگیری های خشونت آمیز در کنوشا شد که دو کشته بر جای گذاشت.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه با وجود درخواست دور ماندن از این شهر بازدید کرد و ادعا می کند که به طرز خطرناکی تنش ها را به عنوان یک کار انتخاباتی مجدد خیال می کند.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب