پاری سن ژرمن به چهره ایتالیا آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا یک چهارم نهایی

صادر شده در: 10/07/2020 - 12:38 Paris Saint-Germain کشیده شده علیه این فصل تعجب بسته آتالانتا در لیگ قهرمانا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 تیر 1399

صادر شده در:

Paris Saint-Germain کشیده شده علیه این فصل تعجب بسته آتالانتا در لیگ قهرمانان یک چهارم نهایی در حالی که لیون را در هم رئال مادرید یا منچستر سیتی اگر آنها برای اولین بار می توانید غلبه بر یوونتوس را با تاخیر گذشته-16 کراوات.

تبلیغات

چهار چهارم-فینالیست شد روز جمعه تایید کرد در یک قرعه کشی گیج کننده ساخته شده توسط Covid-19 همه گیر است که به حالت تعلیق در اروپا باشگاه فوتبال برتر مسابقات در ماه مارس است.

در باقی مانده وسایل اتلتیکو مادرید روبرو خواهد شد آلمان RB لایپزیگ در حالی که برندگان ناپولی-بارسلونا کراوات روبرو خواهد شد یا بایرن یا چلسی.

مراحل نهایی لیگ قهرمانان از مرحله یک چهارم نهایی به بعد برگزار خواهد شد به عنوان یک مینی مسابقات در پرتغال. تمام کسانی که در مسابقات خواهد بود بیش از یک پا.

در روز پنج شنبه یوفا گفت: در چهار نوبت دوم 16-leg روابط به تعویق افتاد به دلیل Covid-19 برگزار خواهد شد در ماه آینده در استادیوم از خانه تیم —ارائه سفر ممکن است بدون محدودیت.

فوتبال اروپا را حاکم بر بدن اضافه شده در بیانیه ای که همان ترتیبات خواهد اعمال می شود به برجسته دوم-پا در مسابقات لیگ اروپا دور 16, روابط.

لیگ برتر آخرین-16 روابط هنوز به پایان خواهد رسید برگزار خواهد شد در Aug 7-8.

شهر منجر واقعی 2-1 بایرن در حال 3-0 مقابل چلسی, یوونتوس دنباله لیون 1-0 در حالی که بارسا و ناپولی هستند در سطح 1-1.

یوفا گفت: این تصمیم در قالب ترتیبات شد "مطابق با اصل ورزشی انصاف" و زمان را به حساب این واقعیت است که هر چهار صفحه اصلی تیم در حال حاضر در حال پخش داخلی مسابقات خود را در ورزشگاه.

UEFA اضافه شده است که آن را به نظارت بر وضعیت و حرکت مسابقات به پرتغال اگر "رویدادهای جدید رخ می دهد که آن را غیر ممکن به بازی یک یا بیشتر از موارد مشابه در اصلی سالن."

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن