قرار دادن قضایی خود را که در آن پول خود را در دهان عبارتند از: دادگاه عالی قضایی و نژادی عدالت

در غیر معمول بیانیه دیروز هفت قضات دیوان عالی ماساچوست دادگاه عالی قضایی روز گذشته به نام خود همکار قضات و وکل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

در غیر معمول بیانیه دیروز هفت قضات دیوان عالی ماساچوست دادگاه عالی قضایی روز گذشته به نام خود همکار قضات و وکلا برای انجام کاری در مورد "نابرابری و بی عدالتی است که میراث برده داری از Jim Crow و نامتناسب حبس آفریقایی-آمریکایی است."

اگر چه آنها گنجانده شده خود را در آن هشدار قضات در واقع انجام شده است چیزی در مورد آن از طریق تصمیم گیری های خود در سال های اخیر از قبیل:

کشورهای مشترک المنافع در مقابل وارن, 2016: یک پلیس حدس و واقعیت یک مرد با پوشیدن گرمکن پوش فراهم نمی شد به اندازه کافی علت احتمالی بازداشت و جستجو او را - حتی اگر او سعی کنید به فرار از یک افسر:

ما از بین نمی برد پرواز را به عنوان یک عامل در سوء ظن معقول و تحلیل هر زمان که یک مرد سیاه و سفید است که این موضوع از یک تحقیق را متوقف کند. اما در چنین شرایطی پرواز است نه لزوما دال بر اثبات یک مظنون دولت از ذهن یا آگاهی از گناه. بلکه پیدا کردن که سیاه و سفید مردان در بوستون هستند نامتناسب و بارها و بارها هدفمند برای FIO برخورد نشان می دهد یک دلیل برای پرواز کاملا نامربوط به آگاهی از گناه. چنین فردی وقتی که با نزدیک شدن توسط پلیس به راحتی ممکن است با انگیزه های تمایل به جلوگیری از تکرار هتک ابرو از بودن با نژاد برفلد به عنوان تمایل به پنهان کردن فعالیت های جنایی. با توجه به این واقعیت برای سیاه مردان در شهر بوستون یک قاضی باید در مناسب موارد در نظر گرفتن یافته های این گزارش در وزن پرواز به عنوان یک عامل در سوء ظن معقول حساب دیفرانسیل و انتگرال.

کشورهای مشترک المنافع در مقابل رابرتسون 2018: دادگاه دستور جدید دادگاه برای یک مرد سیاه پوست به جرم قتل به دلیل قاضی پرونده نیست سوال که آیا تحت تعقیب بود و با استفاده از آن مجاز چالش های آینده نگر هیئت منصفه برای رد سیاه پوستان. همچنین کشورهای مشترک المنافع در مقابل فوئنتس, کشورهای مشترک المنافع در مقابل جونز و کشورهای مشترک المنافع در مقابل اورتگا که همه درگیر مشابه داوران-مسائل مربوط به انتخاب.

کشورهای مشترک المنافع در مقابل ویلیامز 2019: اعتقاد به عدالت سیستم مغرضانه در برابر مردان سیاه و سفید نمی شد به اندازه کافی دلیل برای رد احتمالی داور از یک مرد سیاه و سفید را محاکمه که یک داور با "بصورتی پایدار و محکم برگزار اعتقادات شکل زندگی خود تجربه" هنوز هم می تواند بخشی از یک محاکمه عادلانه دادگاه حکم داد.

کشورهای مشترک المنافع در مقابل Meneus, 2017: یکی از چند مرد سیاه و سفید ایستاده در گوشه ای پس از تیراندازی بود و نه به خودی خود به اندازه کافی دلیل برای frisk یکی از آنها است.

بوستون اداره پلیس در مقابل خدمات ملکی کمیسیون 2019: بوستون اداره پلیس شد و گفت: برای جلوگیری تست نگر ارتقاء نامزدها با یک مو بر اساس کوکائین آزمون که سیاه افسران بود بلند گفت: تولید مثبت کاذب برای آنها.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن