قطر را تایید علاقه به میزبانی 2032 بازی های المپیک

صادر شده در: 27/07/2020 - 12:36 قطر به دنبال میزبان 2032 بازی های المپیک در آن گفت: روز دوشنبه پیوستن شلوغ م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

صادر شده در:

قطر به دنبال میزبان 2032 بازی های المپیک در آن گفت: روز دوشنبه پیوستن شلوغ میشه و بالا بردن سوال در مورد سوزان تابستان درجه حرارت و underwhelming حضور در رویدادهای گذشته.

تبلیغات

هند و استرالیا کوئینزلند دولت چین شهر شانگهای و بالقوه پیشنهاد مشترک بین کره شمالی نیز در حال تبلیغ برای 2032 بازی های تابستانی.

در زیر تغییرات رو به جلو در 2014 کشور علاقمند ارسال درخواست برای پیوستن به غیر صریح "گفت و گو مستمر" است که قطر تایید کرد آن را انجام داده بود از طریق یک نامه به کمیته بین المللی المپیک در لوزان.

"اعلام امروز نشانه آغاز یک معنی گفت و گو با کمیته بین المللی المپیک آینده میزبان کمیسیون به بررسی منافع ما بیشتر و شناسایی چگونه بازی های المپیک می تواند حمایت قطر را در دراز مدت اهداف توسعه" قطر المپیک رئیس کمیته شیخ Joaan بن حمد بن خلیفه آل ثانی به خبرگزاری فرانسه گفت, در بیانیه ای.

قطر ناموفق پیشنهاد برای میزبانی 2016 و 2020, بازی داشتن پیشنهاد برای میزبانی سابق در اکتبر بدون پاک کردن آن را با کمیته بین المللی المپیک.

برنده آن چشم پوشی برای پیشنهاد میزبانی المپیک 2020 حضور مشترک در مناقصه با باکو, آذربایجان بین 20 سپتامبر و اکتبر 20, اما موفق به ایجاد لیست کوتاه.

2020 بازی ها به تعویق افتاد تا 2021 به دلیل coronavirus همه گیر اهدا شد به ژاپن, که همچنین تجارب سوزان تابستان درجه حرارت منجر مقامات برای برنامه ریزی حوادث در صبح زود زمانی که شرایط در حال جالبترین.

"قطر به دست آورده شهرت یک مقصد جهانی برای رویدادهای ورزشی مهم" اضافه شده شیخ Joaan برادر قطر را حاکم و امیر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی.

"این است که این اثبات شده و رکورد و ثروت از تجربه همراه با تمایل ما به استفاده از ورزش برای ترویج صلح و تبادل فرهنگی است که به صورت پایه ای از بحث های ما با این کمیسیون است."

درجه حرارت در تابستان می تواند به 50 درجه سانتیگراد (122 درجه فارنهایت) در این کشور است که abuts صحرای عربستان. گرما و رطوبت بودند مسائل عمده در طول مسابقات جاده در سال گذشته مسابقات دوومیدانی جهان در دوحه برگزار شد. این حضور ضعیف در چند روز اول را نیز به خود جلب انتقاد.

قطر میزبان جام جهانی 2022 پس از یک فرایند پیشنهاد شده است که حمله توسط برخی از کشورهای اروپایی و رسانه ها به عنوان فاسد اگر چه دوحه اصرار دارد آن را برنده نسبتا.

تبعیض آمیز و شیوه کار و مسائل مربوط به حقوق بشر مواجه مهاجر کارگران ساختمان زیرساخت برای 2022 شده اند منوط به بررسی شدید و انتقاد از قطر برنده مناقصه در سال 2010.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن