رنجرز کوری Kluber می تواند انجام شود برای سال با آسیب دیدگی شانه

دو بار AL Cy جوان برنده کوری Kluber می تواند انجام شود برای فصل بعد از یک زمین باز یافته برای رنجرز تگزاس.

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

دو بار AL Cy جوان برنده کوری Kluber می تواند انجام شود برای فصل بعد از یک زمین باز یافته برای رنجرز تگزاس.

او یک پارگی کوچک و عضلانی در شانه راست که نمی خواهد نیاز به عمل جراحی اما حتی در بهترین سناریو در این کوتاه فصل او نمی پرتاب دوباره به مدت حداقل چهار هفته است که زمانی که او مورد بررسی قرار خواهد شد دوباره.

"این یک ضربه به هیچ گرفتن در اطراف آن گفت:" جان دانیلز, تیم رئیس جمهور و مدیر کل.

دانیلز میگوید MRI نشان داد پارگی درجه 2. 34-در سال right-hander دریافت پلاسمای غنی از تزریق این هفته است.

"با توجه به چارچوب زمانی اینجا و طبیعت از 60 برنامه بازی و همه چیز که می رود با آن, جدول زمانی نیست ما از طرف" Daniels گفت.

رنجرز نیست فورا آن را به یک حرکت فهرستی اما Kluber است که رهبری به مجروح لیست. دانیلز گفت: جوان left-hander Kolby Allard که نه شروع می شود به عنوان یک تازه کار در فصل گذشته را پر Kluber را نقطه ای در چرخش است.

Kluber خارج شد روز یکشنبه بازی خانگی مقابل کلرادو پس از یکی بدون گل زمین باز یافته با تنگی پشت شانه خود را. این بود اولین شروع خود را در این رشته از تاریخ 1 مه 2019 زمانی که او را شکست ساعد راست در یک خط. او مجروح سمت خود در طول ناتوانی در تابستان گذشته.

رنجرز به دست آورد Kluber در تجارت از کلیولند در ماه دسامبر با اضافه کردن او به یک چرخش با همه ستاره چپ دست مایک جزئی و سخت-پرتاب جانباز لنس لین.

تگزاس دارای 18 میلیون دلار باشگاه گزینه برای 2021 با 1 میلیون دلار خریداری اما Daniels گفت که خیلی زود به فکر می کنم در مورد آن. GM می گویند رنجرز به دست آورد Kluber با ذهن-مجموعه ای به او فراتر از فصل اضافه کردن شکست لزوما تغییر که تمایل.

Kluber شد کلیولند باز بعد استارت هر یک از پنج گذشته و فصل بخشی از یک کشش هنگامی که او یکی از بیس غالب و سازگار کوزه. قبل از اینکه صدمه دیده است او فصل گذشته بود 20-برنده بازی در سال 2018 است. او انداخت حداقل 203 نوبت با 222 strikeouts به هر فصل از 2014-18 و Cy جوان برنده در سال 2014 و 2017.

بیمار جیز: تورنتو نزدیک تر کن Giles رفت و در 10 روز مجروح لیست قبل از روز دوشنبه سری بازکن در اتباع واشنگتن با تیره و تار ساعد راست یک روز پس از خروج از یک بازی با این تیم گفت: یک درد آرنج راست. آبی جیز از دست یک بازیکن دیگر حدود 15 دقیقه قبل از اولین گام روز دوشنبه هنگامی که بو ❄ — که قرار بود به بازی shortstop و سرب — خراشیده شد به دلیل تنگ چپ بيشتر است.

به طور خلاصه: رشته کوه های راکی کلرادو می گویند چپ دست پارچ تیم کالینز تصمیم گرفتند از سال 2020 فصل است. ... ابزار بازیکن جاش هریسون امضا یک قرارداد یک ساله با اتباع واشنگتن و اضافه شد به 30 فعال فهرستی کمتر از یک هفته پس از او منتشر شده توسط Philadelphia Phillies.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن