رنجرز برنده NHL پیش نویس قرعه کشی ، شات در ویوند الکسیس Lafreniere

نیویورک رنجرز برنده مرحله دوم قرعه کشی پیش نویس NHL، به آنها یک شات برای انتخاب هوسران الکسیس Lafreniere.

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 مرداد 1399

نیویورک رنجرز برنده مرحله دوم قرعه کشی پیش نویس NHL، به آنها یک شات برای انتخاب هوسران الکسیس Lafreniere.

رنجرز در میان هشت تیم بودند که در مرحله مقدماتی بازی های حذفی با شانس یکه تاز ش برای جایزه کاملا تسلی دادن دوشنبه بازنده شدند. رنجرز شماره 1 انتخاب کلی برای اولین بار از سال 1965 که آنها انتخاب آندره Veilleux.

لیگ پس از آن که COVID-19 پاندمیک فصل را ممتد کرد و قرعه کشی به یک فرایند دو فاز تبدیل شد مجبور به ایجاد تغییرات زیادی شد.

هفت تیم پایین لیگ فصل های خود را به نتیجه رسیدند مارس 12. همچنین آن تیم ها در ماه ژوئن برنده قرعه کشی نشدند.

پادشاهان لس آنجلس فرود شماره 2 انتخاب کلی ، و اتاوا با انتخاب سوم به طور کلی به عنوان بخشی از تجارت اریک کارلسون 2018 با سن خوزه ، به همراه انتخاب کلی پنجم به پایان رسید. در مرحله اول قرعه کشی، لیگ بدترین دیترویت رد وینگز به شماره ۴ سقوط کرد.

استوردی، ۶ فوت-۱ لافرنیر، ۱۸، ۱۱۴ گل و ۲۹۷ امتیاز در ۱۷۳ بازی در لیگ بزرگ جونیور کبک داشت.

جای

وایکینگ های مدافع

-نیاز به جراحی قلب دارد

مینه سوتا وایکینگ ها سال دوم مدافع کامرون اسمیت فصل به دلیل یک بیماری قلبی است که پس از آزمایش مثبت COVID-19 پس از گزارش به اردوگاه آموزش دو هفته پیش کشف شد از دست رفته.

وایکینگ ها حرکت رویه ای را در روز دوشنبه از اسمیت با غیر فوتبال یکه تاز آسیب انجام داد. پس از پاک کردن چشم پوشی، او به لیست ذخیره برای آسیب دو غیر فوتبالی برمی گردم. اسمیت که بیشتر در تیم های ویژه به عنوان یک تازه کار بازی می کرد، یک پیش نویس دور پنجم انتخاب از USC در سال ۲۰۱۹ بود.

Smith در حساب اینستاگرام خود نوشت که او نیاز به جراحی قلب باز برای رفع دریچه بی کواسپید دریچه ای که با آن متولد شده است.

اسمیت گفت: «این واقعاً یک نعمت است که ما این را به عنوان قلب من به شدت بزرگ شده و نمی شد خیلی بیشتر طول بکشد، پیدا کردیم.

اون گفت که اين کار به کارش پايان نميده به هیچ عنوان حاضر نیستم فوتبال بازی کنم، اسمیت نوشته شده است. "هنوز هم وجود دارد خیلی بیشتر من می خواهم برای به انجام رساندن در این زمینه."

-WNBA: در برادنتن، فلا، اسکایلار دیگینس-اسمیت با هفت پاس گل ۲۶ امتیاز را به ثمر رساند، بریتنی گرینر و بریانا ترنر هر کدام دو برابر شدند و فینیکس مرکوری با نتیجه ۹۱-۷۹ از دالاس وينگز پیشی گرفت. ... Alyssa Thomas با کسب ۲۱ امتیاز، یاس توماس ۱۵ امتیاز و ۷ پاس گل داشت و کنتیکت سان در آتلانتا دریم ۹۳-۸۲ را شکست داد. ... بریانا استوارت ۲۵ امتیاز و ۷ پاس پاس در فصل بالا داشت و طوفان سیاتل با پیروزی ۸۹-۷۱ مقابل آسمان شیکاگو پنجمین بازی مستقیم خود را به دست آورد.

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب