لیورپول رفت و برگشت ببر به عنوان 7-باز یافته doubleheaders اولین در عمده-لیگ بیس بال

ترور بائر ساخته شده دیترویت ببر دربندی لیگ اصلی بیس بال برای اولین بار هفت دور doubleheader با shutout. ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 مرداد 1399

ترور بائر ساخته شده دیترویت ببر دربندی لیگ اصلی بیس بال برای اولین بار هفت دور doubleheader با shutout.

بائر انداخت دو hitter وظیفه در بازدید از سین سیناتی پیروزی 4-0 در بازی دوم یکشنبه. لیورپول به ضرب و شتم ببر 4-3 در بازکن. MLB به تازگی تصمیم به استفاده از doubleheaders از هفت زمین باز یافته بازی که مشترک در جزئی لیگ ها و کالج ها برای کمک به تیم های کاهش انتظار می رود له دوقلو صورتحساب های ناشی از آب و هوا و coronavirus مربوط به تعویق.

عالی بود به پیروزی در دو بازی که ما تلاش کرده تا بد, اما آن را حتی بهتر است برای رفت و برگشت برای اولین بار یکی از این عمده در لیگ, تاریخچه" Reds مدیر دیوید بل گفت. "کسی گفت: این سالن از شهرت نامیده می شود برای برخی از خاطرات از امروز."

Shogo Akiyama ضربه RBI تنها در بالای هفتم به آسانسور لیورپول به پیروزی در این بازی برای اولین بار.

نیک Castellanos homered دو بار و سوار در سه اجرا می شود برای سینسیناتی در بازکن در برابر تیم سابق خود. اما او سه پایه خطا در سمت راست میدان با پایگاه های لود شده در ششم مجاز دیترویت برای مساوی کردن بازی.

مسکن تایلر الکساندر نگه داشته بود این ببر در آن قابل توجه نه مورد او رو به تساوی لیگ آمریکا رکورد متوالی strikeouts.

"من به طور معمول نمی سعی کنید به اعتصاب بچه ها اما پس از حدود پنجم من در تلاش بود به اعتصاب بچه ها," او گفت:.

خود را خط به پایان رسید, در بالای ششم یکی از تام Seaver عمده-لیگ رکورد, زمانی که او ضربه مایک Moustakas با 1-2 بشه. Moustakas چپ بازی با ساعد آسیب است.

با نمره گره خورده است و doubleheader قوانین در جای خود ببر مدیر Ron Gardenhire در آورده و نزدیک جو Jimenez (0-1) برای شروع seventh inning از باز کن. فردی Galvis چراغ خاموش با دو در زمان سوم در تاکر Barnhart تک و گل در Akiyama را لی لی از طریق کشیده شده-در زمین زیر کشت.

Yankees 9, Red Sox 7: هارون قاضی homered دو بار و سوار در پنج اجرا می شود, اتصال برای پنجمین مستقیم بازی و شکستن یک هشتم-دور کراوات با یک نوار اندازه گیری شات برای میزبان نیویورک.

Orioles 5, اشعه, 1: Hanser آلبرتو دو برابر کراوات-شکستن اجرا در هفتم, Renato Nuñez و پت Valaika homered و میزبان بالتیمور به پایان رسید یک بازی رفت و برگشت خود را برای اولین بار پس از سال 2018 است.

بریوز 4, متس 0: Kyle رایت و میزبان آتلانتا در اغل گاو یا حشم در ترکیب 10-آمار shutout و بریوز برنده خود را پنجم در یک ردیف.

White Sox 9, Royals 2: زمین زیر کشت چشم انداز نیک Madrigal تا به حال چهار بازدید خود از جمله دو در هفت اجرا seventh inning و بازدید از شیکاگو به پایان رسید یک بازی رفت و برگشت.

دوقلوها 3, سرخپوستان 1: میچ Garver ضربه اول خود را هومر فصل و میزبان مینه سوتا در اغل گاو یا حشم با هم کوک دو-hitter.

توله 2, دزدان دریایی 1: در زمینه انوری خاویر Baez خاص از طریق یک کشیده در زمین زیر کشت در 11 دور به ثمر رساند دیوید Bote از پایه سوم برای اولین بازی حرفه ای پایان رسید به ضرب و شتم پیتسبورگ.

رشته کوه های راکی 9, Padres 6: آنتونیو Senzatela تن به تن شش نوبت از یک اجرای توپ تعیین شده hitter وظیفه مت کمپ homered برای دومین مستقیم بازی و میزبان کلرادو برگزار کردن سن دیگو.

Astros 6 فرشتگان 5: Alex Bregman ضربه RBI تنها در 11 دور و بازدید از هوستون بسیج گذشته لس آنجلس. Bregman همچنین homered و Albert Pujols ضربه شلم برای فرشتگان است.

داجرز 3, دایاموند 0: Clayton Kershaw انداخت 5 ⅔ تیز نوبت در فصل اولین و NL MVP کودی Bellinger ضربه خود را به خانه اول اجرای فصل برای بازدید از لس آنجلس.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن