رستوران ها به زودی می تواند اجازه به دوباره باز کردن مناطق ناهار خوری اما تنها در خارج از منزل در

رژیم صهیونیستی. بیکر و سرهنگ رژیم صهیونیستی است. Polito امروز اعلام کرد قصد دارد برای اجازه دادن به رستوران ها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. بیکر و سرهنگ رژیم صهیونیستی است. Polito امروز اعلام کرد قصد دارد برای اجازه دادن به رستوران ها و هتل ها دوباره باز اما گفت: دقیقا زمانی که آن اتفاق می افتد بستگی دارد Covid-19 شماره بعدی هفته.

Polito گفت: گام بعدی بخشی از فاز 2 از دولت دوباره باز کردن برنامه شروع می شود با اجازه دادن به رستوران ارائه صندلی در فضای باز هر دو به عنوان یک راه به راحتی به جدید طبیعی محدود ناهار خوری و به ارزیابی عمومی-پیامدهای بهداشتی (رستوران جدید دستورالعمل).

جداول را باید شش فوت از هم جدا و احزاب نمی تواند بیش از شش نفر, او گفت:.

Polito گفت که محدودیت های مشابه را اعمال می شود به داخل سالن ناهار خوری مناطق یک بار به آنها اجازه داده تا دوباره باز که خواهد آمد در برخی از تاریخ بعد; دقیقا زمانی که دوباره بستگی دارد Covid-19 داده.. او گفت که نوار صندلی ممنوع خواهد شد و این رستوران ها اجازه خواهد داشت تا دوباره هدف نوار فضا برای جداول.

شام را مجبور به پوشیدن ماسک به رستوران و یا در حالی که در حال حرکت در مورد یک رستوران را مجاز به حذف آنها را در حالی که نشسته در جدول Polito گفت.

Polito گفت: شام را متوجه دیگر تغییرات کوچک: جداول دیگر بطری یا شیشه چاشنی بر روی میز و یا از پیش تنظیم شده با نقره. همچنین رستوران ها باید تشویق مشتریان به منظور پیشبرد آنلاین برای کمک به کاهش تماس با همکاران و مشتریان.

او افزود که دولت در حال حاضر با قوه مقننه به آن را آسان تر برای رستوران ها که در حال حاضر تنها باید مشروب مجوز برای استفاده در محیط داخلی به دست آوردن تایید برای ارائه نوشیدنی خارج از منزل به عنوان به خوبی.

در بوستون شهردار والش گفته او در حال انتظار برای اعلام امروز برای راه اندازی پیشنهاد خود را برای گسترش پیاده رو به خیابان به بوستون رستوران فضای بیشتری برای ارائه در فضای باز ناهار خوری.

صاحبان رستوران را نیز باید مطابق با یک میزبان جدید و مطابق با مقررات و می تواند در صورت بسته شدن باید یکی از کارگران خود را تست مثبت برای Covid-19 برای حتی بیشتر فشرده تمیز کردن. صاحبان نیز قرار است به کارگران اجازه رفتن به خانه اگر آنها احساس بیمار.

هتل, B&B و مانند آن خواهد بود و مجاز به شروع به ارائه اتاق به "غیر ضروری" مهمان - اما با این شرط آنها به خارج از کشور مهمانان آنها را به خود قرنطینه برای 14 روز. Polito, اما, گفت: از آن خواهد شد تا مهمانان را به انجام این کار; دولت نمی خواهد اجرای آن است.

هتل ها خواهد خواست به ترک اتاق خالی برای 24 ساعت بین مهمانان اجازه می دهد تا برای تمیز کردن عمیق; حتی دیگر اگر یک مهمان آزمایش مثبت برای Covid-19.

او اضافه کرد که هتل را به نگه داشتن خود را ballrooms و کنفرانس اتاق بسته است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن