'بازگشت غیر طبیعی': روزنامه های فرانسوی خوانده شده را علامت پایان مستند

صادر شده در: 11/05/2020 - 11:03بروز رسانی: 11/05/2020 - 11:03 در مقالات – پنج شنبه, مارس 11: مخلوط وجود دارد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

در مقالات – پنج شنبه, مارس 11: مخلوط وجود دارد قدردانی نوستالژی و عدم قطعیت در مقالات به آنها نوید بخش پایان از کشور در هشت هفته مستند. Le Parisien و 20 دقیقه salute ضروری کارگران Libération اعلام کرد "بازگشت غیر طبیعی" و itele اشاره می کند که فرانسه "د-محدود اما مبارز". صحبت از مخالفت ما با داستان نه از "شناور" مستند هجوم bathers.

تبلیغات

به فرانسه به پایان می رسد این نزدیک به دو ماه مستند دوره بسیاری از مقالات در حال گرفتن یک لحظه به رسمیت شناختن کارگران ضروری است که این امکان را برای ما از طریق آن دریافت کنید. "با تشکر از شما برای همه چیز" است که در صفحه اول تیتر از 20 دقیقه است.

مقالات در حال ستایش بهداشت و درمان کارگران بلکه صندوقداران متولیان تحویل رانندگان و داوطلبان. "اگر ما در حال راه اندازی دوباره آن را لطف به آنها" می نویسد: Le Parisien. کاغذ به فروش می رسد همراه با یک تک-استفاده از ماسک امروز برای خوانندگان در پاریس منطقه است.

فرانسه کاتولیک کاغذ La Croix است در نظر گرفتن یک نگاه در این بی سابقه ای را تجربه جمعی. مقاله صحبت به 100 نفر در مورد آنچه آنها در حال گرفتن به دور از مستند. شما می توانید به عنوان خوانده شده چند از پاسخ ها در صفحه: "یک ماجراجویی باور نکردنی" "ارزش زندگی انسان" و با که میل به "کمتر برنامه بیشتر زندگی می کنند".

برای جناح چپ روزانه Libération, امروز نمی علامت به حالت عادی بازگشت اما بازگشت به "غیر طبیعی". با آن دو منطقه سیستم فرانسه در حال حاضر به تقسیم قرمز و سبز اما این مقاله می گوید: این واقعا ورود به یک منطقه خاکستری. نیمی رایگان, نیمی محدود: در پایان این مستند در حال رفتن به یک حزب.

برای کمونیست مقاله L'Humanité این شروع از "آزادی تحت نظارت". مقاله دعوت خوانندگان به فکر می کنم در مورد آنچه که تغییرات آنها می خواهم برای دیدن در این پست جدید-virus جهان و هشدار می دهد که ما نمی توانیم اجازه دهید بحث دریافت خفه.

با توجه به کسب و کار کاغذ itele فرانسه "د-محدود اما مبارز". خود را در صفحه اول کارتون نشان می دهد که پاکسازی در مواجهه با اتحادیه های کارگری و زرد جلیقه معترضان که در حال گفتن او گفت: "این ضروری است که شما دوباره باز کشور, بنابراین ما می توانیم آن را تعطیل کنید."

و ما با یک پایان داستان defiance: دو مرد در جنوب فرانسه که می خواستم برای رفتن به شنا اما تصمیم آنها فقط نمی تواند صبر کنید تا پایان این مستند به طوری که آنها رفت و مبدل به عنوان شناورها! پلیس کشف آنها bobbing در اطراف در آب است. یکی از آنها رو دور دیگر مجبور به پرداخت €135 خوب است. او به خبرنگاران گفت: "اگر این مردم لبخند آورده و برخی از شادی به این دوره ما با خوشحالی پرداخت."

>> ما را دنبال کنید liveblog: فرانسه خواستار احتیاط که میلیون ها نفر از ظهور Covid-19 مستند



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب