ریور مدیون هوندا $16,092 برای یک ماشین آن را به حال یدک دور در طول تحقیقات جنایی قاضی قوانین

یک قاضی فدرال حکم داد که امروز ریور سیاست در ماشین بکسل - به اطلاع خودرو صاحب اما نه هر شرکت است که ممکن است ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

یک قاضی فدرال حکم داد که امروز ریور سیاست در ماشین بکسل - به اطلاع خودرو صاحب اما نه هر شرکت است که ممکن است تامین مالی آن خلاف قانون اساسی است و پس از آن مدیون هوندا ارزش کامل از یک خودرو در این شهرستان کشف و ضبط و سپس اجازه خصوصی دو شرکت فروش بدون آگاه ساختن ماشین ساز تامین مالی بال.

در مسئله 2016 مدنی که حرمت پلیس کشف و ضبط شده بود و یدک کشیده به مقر پلیس در ماه دسامبر سال 2016 به عنوان بخشی از تحقیقات به سرقت اموال و اعتباری-کارت سوء استفاده - تقریبا دو ماه پس از یک زن نیویورک خریداری کرده بود با تامین مالی از هوندا. پلیس تا به حال یک محلی دو شرکت خودرو و ذخیره آن پس از بررسی است. در نهایت این شرکت اطلاع مالک او تا به حال به پرداخت برای ذخیره سازی و یا آن را فروش خودرو; هنگامی که او پاسخ نمی, این چیزی است که این شرکت انجام داد درآمد $15,000 در تاریخ 30 ژوئیه 2017.

تنها مشکل: با تامین مالی ماشین, هوندا بود, حق تصرف در آن را و آن را باید ابلاغ شده است در مورد قریب الوقوع فروش و بازپرداخت برای ارزش رهن ولی نبود. بنابراین هوندا شکایت کردند در دادگاه فدرال.

در حکم امروز دادگاه منطقه ای ایالات متحده قاضی آلیسون Burroughs می نویسد که راه ماشین بود دفع تجاوز هوندا چهاردهم متمم حقوق مربوط به دادرسی و پس از ریور مقررات در اختیار است که شامل نمی شود نیاز به هشدار lienholders است و خلاف قانون اساسی.

اگر چه دادگاه های فدرال در منطقه هرگز با آن برخورد پیوندها در اتومبیل در موارد شبیه به این قبل از Burroughs ذکر موارد مربوط به وضع املاک و مستغلات است که "این قانون حل و فصل است که همه احزاب با مدرک معتبر منافع ملک را به عنوان توجه و شنیدن" - و همچنین موارد مربوط به ماشین در شهر نیویورک است.

بنابراین به عنوان یک lienholder هوندا دریافت کرده اند باید اطلاع کافی و تا به حال فرصت برای یک جلسه قبل از وسیله نقلیه برای فروش قرار داده شد. دیدن فورد موتور 394 F. Supp. 2d در 610. به عنوان هوندا از فرصت های ناشی از فرایند در اصل "به صفر کاهش می یابد," هر گونه علاقه و احترام بود و در حمایت از سیاست بحث انگیز است. ... به دلیل ریور سیاست می افتد کوتاه از حداقل استاندارد دادرسی تضمین شده توسط چهاردهم متمم اساسنامه به عنوان نوشته شده است و به عنوان اعمال خلاف قانون اساسی است.

Burroughs سپس اعطا هوندا $16,092 مقدار آن ادعا می کند می تواند ساخته شده اند اگر آن را به حال به فروش می رسد ماشین خود را.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن